abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32968008
Gewoon negeren die stakker. Na morgen zien we hem weer een een paar dagjes niet.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:53:44 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32968018
idd, gewoon die jankerd negeren. hij komt hier omdat hij in het kakkerlakken topic geen vriendjes heeft
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32968020
Dat kan je dan weer niet van Cart_Man zeggen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:24:24 #254
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32968663
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah Cart man kan het weer niet met woorden af, gaat weer rellen.
Ik zie toch echt woorden staan?
A.M.A.B
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:25:42 #255
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32968693
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:53 schreef Houniet het volgende:
idd, gewoon die jankerd negeren. hij komt hier omdat hij in het kakkerlakken topic geen vriendjes heeft
Haha, moet alleen maar lachen om jullie.

Ik heb geen internetvriendjes, oh god, mijn leven heeft geen zin meer.

Laat jullie verder wel met rust vandaag. Succes tegen Vitesse morgen...
A.M.A.B
pi_32968952
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:56 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]
ontopic:
morgen lachend 0-1 winnen daar. Tevens geeft de mul aan de wedstrijd tegen ons Aller Ajax meer leeft dan tegen NEC. IS maar een bevestiging dat we de meest gevreesde club blijven van Nl.
AFCA
Gevreesd of gehaat? Misschien denkt men weL; tegen Ajax is wat te halen, dus gaat die wedstrijd leven...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32969024
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Vlaar mag van mij komen, al is het alleen maar om die scheringa te zieken

Maar op het moment zou ik hem bij ons ook geen basisplaats geven
Toch wel typisch dat Ajax zich druk maakt over een reserve van AZ, die ook nog eens uit vorm is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32969418
Een reserve met geweldig veel potentie die bij zijn huidige club niet aan de bak komt en graag naar Ajax wil komen.
Houd van een lijntje.
pi_32970163
quote:
Perez ziet transfer naar Ajax wel zitten 10 december 2005

Kenneth Perez laat in een interview in AD Sportwereld weten dat hij wel wat voelt voor een overgang naar Ajax. De Deen heeft bij AZ nog een contract tot de zomer van 2007. De Alkmaarse club wil die verbintenis graag openbreken en verlengen. Perez twijfelt echter over een langer verblijf bij AZ.

Kenneth Perez De aanvaller denkt aan een goede buitenlandse club met een rijke historie. Tegelijk is hij realist genoeg om te beseffen dat Barcelona en Juventus zich niet voor hem zullen melden. In Nederland is Ajax voor Perez de topclub. Dat wil echter niet zeggen dat hij koste wat kost wegwil uit Alkmaar. Eind vorige maand sprak zijn zaakwaarnemer met directeur voetbalzaken Marcel Brands. Officieel luidt het dat beide partijen nog in gesprek zijn.

Perez: "Ik ben 31, ik ben me ervan bewust dat het binnenkort afgelopen is. Ik heb al een mooie loopbaan, maar het zou helemaal af zijn als ik nog drie jaar bij een echte topclub zou kunnen spelen. De allure, het stadion, het geld, de druk, dat zou ik graag een keer meemaken. De voorwaarden om door te stoten zijn bij AZ volgens mij absoluut aanwezig. Maar wil ik daarop wachten en is er wel een topclub die me wil hebben? Dat weet ik op dit moment helemaal niet. Als ik zou vertrekken weet ik ook niet of het een goede beslissing is. Maar iets zegt me dat ik het misschien toch nog een keer ergens anders moet proberen."
Haha zal scheringa leuk vinden. Zowat alle azetters willen naar Ajax
Houd van een lijntje.
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:53:09 #260
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32971050
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32971510
quote:

[..]

Hehe
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:15:48 #262
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32971604
quote:
Blind wil verder met Juanfran
10 december 2005, 13:52
Door: Bart Kruyt
Ajax-coach Danny Blind heeft zich op de wekelijkse persconferentie lovend uitgelaten over zijn Spaanse verdediger Juanfran. Blind zegt de rol van de oud-international in het elftal te bewonderen, en geeft aan dat hij graag verder wil met de linksback.
De hoofdcoach van de Amsterdammers is vooral verheugd over de ervaring die Juanfran met zich meebrengt. Tevens is Blind te spreken over Juanfrans vermogen om een wedstrijd te temporiseren.

De 29-jarige Juanfran wordt dit seizoen gehuurd van het Turkse Besiktas. Ajax heeft ook een optie tot koop in het contract opgenomen. Juanfran speelde tot dusver slechts drie competitiewedstrijden in het rood/wit van de hoofdstedelingen, daar hij Urby Emanuelson op het moment voor zich moet dulden.
Vind het prima als hij blijft. Helemaal niet slecht om een beetje ervaring in de selectie te hebben, zelfs als hij niet een vaste basisspeler is.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32971736
quote:

[..]

whehehehe, en terecht
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32971969
Heerlijk, al is het alleen maar om die stakker te irriteren
pi_32972056
Juanfran doet het goed bij jullie vind ik. Het geeft het elftal een stuk meer aanzien.

Hey jullie zullen me allemaal wel een debiel vinden nu, maar ik zie Wisgerhof en Baretto als de missing links voor Ajax.
Wisgerhof is echt de leider van dit NEC. Een type, of iemand die uitgroeit tot het type onverzettelijke aanvoerder. Daarnaast is Baretto een sierlijke middenvelder met een flinke dosis lef en onverzettelijkheid en een prachtige pass/schot.
Beide voegen fysiek, onverzettelijkheid, aanzien, lef toe aan Ajax.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32972102
Ik hoop alleen dat ze een beetje bij jullie cultuur passen.
pi_32972256
quote:
Blind: 'De Jong nog niet klaar voor de top'
Zaterdag 10 december, door SV, Amsterdam, 11.20u GMT+01.00, NHD

Danny Blind zegt in het Noord-Hollands Dagblad (GPD) dat Nigel de Jong nog helemaal niet klaar is voor de top. 'Qua persoonlijkheid wel, maar niet met zijn voetbalkwaliteiten', aldus Blind.

De Jong gaat bij een topclub te weinig wedstrijden spelen. 'Bij Ajax speelt hij er minstens dertig in een seizoen, daar misschien maar negen', zegt Blind, die niet van plan is hem te passeren nu hij niet heeft bijgetekend.
Haha, Blind
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32972274
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:45 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, Blind
Beetje jammer joh, die rancune.
pi_32972283
Kijk en ZO zorg je er dus voor dat een speler straks geen zin meer heeft om terug te keren. Precies wat Frank de Boer ook een keer omschreef.

Slim bezig Ajax!
pi_32972316
quote:

[..]

omg...die Scheringa
pi_32972345
Blind heeft wel gelijk. De Jong kan nog genoeg leren bij Ajax, toch?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:56:16 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32972364
Barreto zou inderdaad gehaald kunnen worden als vervanger van De Jong.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:56:49 #273
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32972372
Baretto vind ik ook wel een goede speler.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:58:17 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32972394
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Blind heeft wel gelijk. De Jong kan nog genoeg leren bij Ajax, toch?
Ja, maar De Jong voelt zich door Koeman op zijn zachte tere zieltje getrapt omdat hij hem 3 a 4 wedstrijden op verkeerde plaatsen heeft gebruikt.

Dan is het toch logisch dat je ruim een jaar later, en driekwart jaar door een andere coach getraind, 80% aan basisplaatsen op je favoriete plek, terwijl het publiek je met de week meer en meer als gezicht van Ajax begint te zien, je nog steeds je ondergewaardeerd voelt?
pi_32972395
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:56 schreef twi het volgende:
Barreto zou inderdaad gehaald kunnen worden als vervanger van De Jong.
Serieus.

En Wisgerhof ook. Nu denkt iedereen dat ik weer 'ns een zonnesteek op heb gelopen. Maar als zo'n naam in het geruchtencircuit verschijnt, is het ineens een potentiele versterking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')