Ik zie toch echt woorden staan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah Cart man kan het weer niet met woorden af, gaat weer rellen.
Haha, moet alleen maar lachen om jullie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:53 schreef Houniet het volgende:
idd, gewoon die jankerd negeren. hij komt hier omdat hij in het kakkerlakken topic geen vriendjes heeft
Gevreesd of gehaat? Misschien denkt men weL; tegen Ajax is wat te halen, dus gaat die wedstrijd leven...quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ontopic:
morgen lachend 0-1 winnen daar. Tevens geeft de mul aan de wedstrijd tegen ons Aller Ajax meer leeft dan tegen NEC. IS maar een bevestiging dat we de meest gevreesde club blijven van Nl.
AFCA
![]()
Toch wel typisch dat Ajax zich druk maakt over een reserve van AZ, die ook nog eens uit vorm is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Vlaar mag van mij komen, al is het alleen maar om die scheringa te zieken
Maar op het moment zou ik hem bij ons ook geen basisplaats geven
Haha zal scheringa leuk vinden. Zowat alle azetters willen naar Ajaxquote:Perez ziet transfer naar Ajax wel zitten 10 december 2005
Kenneth Perez laat in een interview in AD Sportwereld weten dat hij wel wat voelt voor een overgang naar Ajax. De Deen heeft bij AZ nog een contract tot de zomer van 2007. De Alkmaarse club wil die verbintenis graag openbreken en verlengen. Perez twijfelt echter over een langer verblijf bij AZ.
Kenneth Perez De aanvaller denkt aan een goede buitenlandse club met een rijke historie. Tegelijk is hij realist genoeg om te beseffen dat Barcelona en Juventus zich niet voor hem zullen melden. In Nederland is Ajax voor Perez de topclub. Dat wil echter niet zeggen dat hij koste wat kost wegwil uit Alkmaar. Eind vorige maand sprak zijn zaakwaarnemer met directeur voetbalzaken Marcel Brands. Officieel luidt het dat beide partijen nog in gesprek zijn.
Perez: "Ik ben 31, ik ben me ervan bewust dat het binnenkort afgelopen is. Ik heb al een mooie loopbaan, maar het zou helemaal af zijn als ik nog drie jaar bij een echte topclub zou kunnen spelen. De allure, het stadion, het geld, de druk, dat zou ik graag een keer meemaken. De voorwaarden om door te stoten zijn bij AZ volgens mij absoluut aanwezig. Maar wil ik daarop wachten en is er wel een topclub die me wil hebben? Dat weet ik op dit moment helemaal niet. Als ik zou vertrekken weet ik ook niet of het een goede beslissing is. Maar iets zegt me dat ik het misschien toch nog een keer ergens anders moet proberen."
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Haha zal scheringa leuk vinden. Zowat alle azetters willen naar Ajax
Hehequote:Op zaterdag 10 december 2005 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vind het prima als hij blijft. Helemaal niet slecht om een beetje ervaring in de selectie te hebben, zelfs als hij niet een vaste basisspeler is.quote:Blind wil verder met Juanfran
10 december 2005, 13:52
Door: Bart Kruyt
Ajax-coach Danny Blind heeft zich op de wekelijkse persconferentie lovend uitgelaten over zijn Spaanse verdediger Juanfran. Blind zegt de rol van de oud-international in het elftal te bewonderen, en geeft aan dat hij graag verder wil met de linksback.
De hoofdcoach van de Amsterdammers is vooral verheugd over de ervaring die Juanfran met zich meebrengt. Tevens is Blind te spreken over Juanfrans vermogen om een wedstrijd te temporiseren.
De 29-jarige Juanfran wordt dit seizoen gehuurd van het Turkse Besiktas. Ajax heeft ook een optie tot koop in het contract opgenomen. Juanfran speelde tot dusver slechts drie competitiewedstrijden in het rood/wit van de hoofdstedelingen, daar hij Urby Emanuelson op het moment voor zich moet dulden.
whehehehe, en terechtquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Haha, Blindquote:Blind: 'De Jong nog niet klaar voor de top'
Zaterdag 10 december, door SV, Amsterdam, 11.20u GMT+01.00, NHD
Danny Blind zegt in het Noord-Hollands Dagblad (GPD) dat Nigel de Jong nog helemaal niet klaar is voor de top. 'Qua persoonlijkheid wel, maar niet met zijn voetbalkwaliteiten', aldus Blind.
De Jong gaat bij een topclub te weinig wedstrijden spelen. 'Bij Ajax speelt hij er minstens dertig in een seizoen, daar misschien maar negen', zegt Blind, die niet van plan is hem te passeren nu hij niet heeft bijgetekend.
omg...die Scheringaquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja, maar De Jong voelt zich door Koeman op zijn zachte tere zieltje getrapt omdat hij hem 3 a 4 wedstrijden op verkeerde plaatsen heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Blind heeft wel gelijk. De Jong kan nog genoeg leren bij Ajax, toch?
Serieus.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:56 schreef twi het volgende:
Barreto zou inderdaad gehaald kunnen worden als vervanger van De Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |