op de big brother site staat een gedeelte.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Sassefras het volgende:
wat stoer die kaartjes! is iemand dit aan het streamen???
Vond jij dat Lieske agressief is nuquote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef ART het volgende:
Oh, ik dacht dat Lieske niet agressief was?
Gaan we dit nu ook 100.000 keer herhalen, net als bij Roel?
Vond jij dat Lieske agressief is nuquote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef ART het volgende:
Oh, ik dacht dat Lieske niet agressief was?
Gaan we dit nu ook 100.000 keer herhalen, net als bij Roel?
Ze zei: dan timmer ik diegene in elkaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Vond jij dat Lieske agressief is nudan snap ik echt niks meer van je
idd, al had ik niet anders verwacht. Wel leuk hoe Ingrid en Lieske wel die discussie oplaaien.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
Groep Nathalie, Dido, Roel en Joost nemen het altijd voor elkaar op en Ingrid en Lieske ook. Ze kunnen niet echt kritisch zijn tov hun maatjes. Dat vind ik jammer.
Ik vind Joost vanavond trouwens ook tegenvallen. Hoor hem alleen maar meeslijmen bij Roel en Dido
Ja, ik heb hem wel eens beter gezien, hij komt nu niet uit de verf en houdt zich opvallend op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
Groep Nathalie, Dido, Roel en Joost nemen het altijd voor elkaar op en Ingrid en Lieske ook. Ze kunnen niet echt kritisch zijn tov hun maatjes. Dat vind ik jammer.
Ik vind Joost vanavond trouwens ook tegenvallen. Hoor hem alleen maar meeslijmen bij Roel en Dido
Hij zei dat zij de spekgladde kameleon is. Zover mijn geheugen het toelaatquote:Op woensdag 7 december 2005 22:16 schreef ART het volgende:
Roel noemde Joost toch kameleon?
Joost heeft er een paar blokken opgegooid net.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
Dat vuur is nu allang hardstikke uitgedoofd he
Ja maar als Roel dat zegt, dan meent ie dat ook en wil hij dat ook echt gaan doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef ART het volgende:
[..]
Ze zei: dan timmer ik diegene in elkaar.
Roel wordt al maanden afgerekend op zo'n opmerking.![]()
Kijk eerst eens even naar jezelf. Ik ken ook wel iemand die duizend maal in herhaling valtquote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Lieske valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat Roel het vaak afkapt en Joost ook
Een paar minuten geleden zei Roel nog tegen Joost dat hij er nog wat blokken op had gedaan, zal dus wel meevallenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
Dat vuur is nu allang hardstikke uitgedoofd he
Daar kan ik je dan wel gelijk ik geven...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Lieske valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat Roel het vaak afkapt en Joost ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |