Riri, je bent gruwelijk irritant! Laat het los, want een obsessie om een tv programma is niet gezond. T kind is zoals ze is...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef riri het volgende:
Heeft er niemand een prop watten om in Lieske haar mond te stoppen? En een dwangbuis voor haar?
Omdat ik niet op die foto's zit te wachten? Misschien het gemiddeld rukkertje hier wel, maar ik zie er het leuke niet van in. Of mag ik dat soms niet zeggen?quote:
Ik begreep 2 gramquote:Op woensdag 7 december 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
individuele 50.000 euro opdracht...
Nath moet een etmaal lang 20 gram zand in haar hand houden![]()
Laat Naat 50.00 euro als zand door haar vingers glippen????quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Is het vuur eigenlijk nog wel aan?
* leuke TT met zand aan het bedenken
Ja, maar haar eerste reactie was: ze gunnen me niks. Want BB 'voorkwam' dat ze naar de DBK ging.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben
Heel makkelijk juist... ze moet morgenavond al het zand in haar hand terugstorten op de weegschaal. Is dat meer dan 18 gram... opdracht geslaagd.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:34 schreef bitwizard het volgende:
opdracht is lastig te controleren lijkt mij
Hou toch op en laat je oren uit spuiten,ze kleppert aan een stuk door onzinquote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zit je nou toch de hele tijd te zeuren Riri, Lieske zegt nu helemaal niks. Ik vind dat je ernstig aan het overdrijven bent
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik bedenk mezelf ineens dat nu heel haar 'badder/haartjes doen/50.000 kledingstukken ritueel morgen in het water valt...
eigen schuldquote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef Arliator het volgende:
Wat het ergste voor Nathalie is, ze kan zich niet meer opmaken voor de spiegel!!! NIet slapen, oke, wc moeilijk, oke, maar niet meer je opmaken, niet meer je haar goed doen, aaaaahhhhh, dat moet een hel zijn voor Nathalie!!!![]()
Nee, Roel die al weken lang Lieske achter haar rug om bij iedereen zwart zit te maken en af zit te zeiken. Dat is lekker sociaal... Wat je niet ziet deert niet? kom op zeg...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet blij mee zijn als zo'n blaag zo'n verhaal tegen me ophangt en maar doordraaft *ik zou je niet aannemen als ik een eigen bedrijf had*... wie denkt ze wel niet dat ze is.
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat Naat 50.00 euro als zand door haar vingers glippen????![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef Sjet het volgende:
NatteLie kan beter een rok aan doen... is makkelijker als iemand haar op de wc moet helpen.... Zou verzorgster Diedje toch moeten weten?
nou... ik heb eigenlijk nog niemand (Tanja misschien) kunnen betrappen op het rechtsstreeks geven van een mening zonder dat BB er op aan stuurde. Dus geen gelul imho...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef robster16 het volgende:
[..]
gelul en dat weet je! Jij haat lieske, ik haat roel, whatever...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |