Dat denk ik wel eens als ik jouw postings zie en erachteraan: Hoop doet leven!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zolang t niet ademd kan t niet leven jah
LOVEBEAR IS EEN RASTA!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
LOL, zal het dan toch niet zo moeilijk zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk nu toch wat schattig...het meest recalcitrante jongetje uit de klas kan het wel.![]()
![]()
Jij gáát ook maar door met schimpen hè! Wrede ijsbeer!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oefen ronde niemnd heeft me nog uitgedaagdquote:Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij gáát ook maar door met schimpen hè! Wrede ijsbeer!![]()
jah livequote:
hahahaha, Demins krijgt alle hoeken te zien!!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zie jij van die rasta haren in mn beren vacht
Het antwoord is nee
Ga eens naar pearl joh
Berekutje van me, je doet al de hele avond zo uitdagend!..., maar je hoeft niet te wachten tot iemand je uitdaagt. Je mag geheel naar eigen inzicht iemand kiezen die vandaag nog niet beschimpt is. En dan weer. En dan weer.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oefen ronde niemnd heeft me nog uitgedaagd![]()
Ene ben ik nu een panda met een indentiteits crisis![]()
Ga hier maar eens studeren slons!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oefen ronde niemnd heeft me nog uitgedaagd![]()
Ene ben ik nu een panda met een indentiteits crisis![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:31 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ga hier maar eens studeren slons!!!
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:36 schreef demins het volgende:
IK GA SCHIMPEN! KAN MIJ WAT BOMMEN!
Ga je hier de spelling nog bevriezen ijsmutsquote:Op woensdag 7 december 2005 23:31 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ga hier maar eens studeren slons!!!
Ik zie geen forumulier, retard!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:37 schreef demins het volgende:
Ik schimp Lovebear!
Dit kleine monster verkracht op 24/7 basis onze mooie taal, dagelijks! De onzin die uit haar berepootjes vloeit zou in menig ander land strafbaar worden gesteld. De verbale diaree die deze beer verspreidt betekent een forumvervuiling van intense proporties. Er zou dan ook een prijs op het hoofd van deze kutbeer gesteld moeten worden. Op kosten van het hoofdbestuur!
dAT KLOPT!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie geen forumulier, retard!
Bevries je spacebar maar af en toe.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ga je hier de spelling nog bevriezen ijsmuts
Snap meer dan je denkt heb geen gebruiks aan wijzing nodig
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:37 schreef demins het volgende:
Ik schimp Lovebear!
Dit kleine monster verkracht op 24/7 basis onze mooie taal, dagelijks! De onzin die uit haar berepootjes vloeit zou in menig ander land strafbaar worden gesteld. De verbale diaree die deze beer verspreidt betekent een forumvervuiling van intense proporties. Er zou dan ook een prijs op het hoofd van deze kutbeer gesteld moeten worden. Op kosten van het hoofdbestuur!
Heb ik al gedaan, maar het moest opeens, dus is het een beetje een mislukte schimp geworden. Maar als voorbeeld heel bruikbaar... Ik zou toch proberen een motivatie te vinden voor een voldoende!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij zou mij toch gaan beschimpen?
Ik schimp je terug Deminsquote:Op woensdag 7 december 2005 23:37 schreef demins het volgende:
Ik schimp Lovebear!
sorry hoor, maar ik denk niet dat er aan een warmoestraat wongool zoals jou er iets te doen is!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij zou mij toch gaan beschimpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |