En jezelf ook! Dat mag!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
klopt toch geen fuck van? Stel Beaver gaat in haar meest helderste moment een supergoeie schimp tegen mij plaatsen en ik heb daarna direct een kuthekel aan haar dan geef ik het wicht toch amper 1 punt?
ik geef 10 punten, wat een lousy schimpquote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ga op je zemelaar stoel zitten
En je tenen kaas schapen
Deze telt nog niet! Aankondiging ontbreekt!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik geef 1 punt, wat een lousy schimp![]()
Wat lousy mn beren reetquote:Op woensdag 7 december 2005 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik geef 1 punt, wat een lousy schimp![]()
Dem, eerlijk gezegd moet je gewoon 1-2 juryleden aanwijzen die de schimps van punten voorzien, de schimper als de beschimpte krijgen die punten. Anders gaat iedereen voor 10 punten en aangezien je maar 1 keer m ag schimpen en beschimpt worden eindigt weer iedereen gelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 22:38 schreef demins het volgende:
[..]
Deze telt nog niet! Aankondiging ontbreekt!![]()
Het staat je vrij om 10 punten te geven, maar de regels eisen wel dat je een overtuigende motivatie geeft!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik geef 10 punten, wat een lousy schimpmaar wel goed voor mijn punten!
Laten we nou niet aankondigen gewoon gaan met die banaanquote:Op woensdag 7 december 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dem, eerlijk gezegd moet je gewoon 1-2 juryleden aanwijzen die de schimps van punten voorzien, de schimper als de beschimpte krijgen die punten. Anders gaat iedereen voor 10 punten en aangezien je maar 1 keer m ag schimpen en beschimpt worden eindigt weer iedereen gelijk
Hij was niet correct aangekondigt dus lik me motivatie, stakker!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Het staat je vrij om 10 punten te geven, maar de regels eisen wel dat je een overtuigende motivatie geeft!
Wat heeft je zo gekwetst dat je 10 punten wil geven? In leesbaar nederlands!
Schimpen gaat je wel aardig af.........een fatsoenlijk strijdplan bedenken lijkt net ff te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dem, eerlijk gezegd moet je gewoon 1-2 juryleden aanwijzen die de schimps van punten voorzien, de schimper als de beschimpte krijgen die punten. Anders gaat iedereen voor 10 punten en aangezien je maar 1 keer m ag schimpen en beschimpt worden eindigt weer iedereen gelijk
Je mag zo vaak schimpen als de regels toestaan!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's 1 keer per dag !quote:Op woensdag 7 december 2005 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Je mag zo vaak schimpen als de regels toestaan!
dat moet je eens net zo hard roepen als ik je met een niet te verliezen weddenschap het servivalspel uitkickquote:Op woensdag 7 december 2005 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Schimpen gaat je wel aardig af.........een fatsoenlijk strijdplan bedenken lijkt net ff te hoog gegrepen.![]()
Wijs jij dan nog ff lekker 200 juryleden aan om al die waardeloze minischimps na te pluizen op puntwaardigheid kokosnotenhoofdquote:Op woensdag 7 december 2005 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laten we nou niet aankondigen gewoon gaan met die banaan
jurie geeft de punten maak niet uit hoeveel x perdag
2.Vanaf 22.00 uur mag je één persoon uit de lijst, die op die dag nog niet beschimpt is, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Waar staat dat? Dan verander ik het even...
Nostra had zich een jaar vergist...kan gebeurenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat moet je eens net zo hard roepen als ik je met een niet te verliezen weddenschap het servivalspel uitkick![]()
Vanaf de voorronde heb ik al gezegd dat wij mano a mano het uit gingen vechten en eruit lag je![]()
Mijn nostra nietquote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nostra had zich een jaar vergist...kan gebeuren![]()
komt omdat je regels net zo bagger zijn als ja avatar!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef demins het volgende:
TOT NU TOE HEBBEN 0 USERS GESCHIMPT
22.47 UUR
Nee knurft alleen de beste die jeziet punten gevenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wijs jij dan nog ff lekker 200 juryleden aan om al die waardeloze minischimps na te pluizen op puntwaardigheid kokosnotenhoofd![]()
Neuroot! Jij kan niet tegen een rommelig kladblok...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
mag ice nu schimpen? hij heeft het aangekondigt?
ennuh moet dat op het kladblok? want: "beschimpen. Tot het honorair jurylid of de wedstrijdleiding het welletjes vindt" dat wor een rommelig kladblok!
achossie...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
komt omdat je regels net zo bagger zijn als ja avatar!
Ik vind het gewacht op die jostijury nu wel welletjes, ik ga schimpen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
mag ice nu schimpen? hij heeft het aangekondigt?
ennuh moet dat op het kladblok? want: "beschimpen. Tot het honorair jurylid of de wedstrijdleiding het welletjes vindt" dat wor een rommelig kladblok!
Watjequote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef demins het volgende:
Ik hoef het toch niet een keer voor te doen, he, mag ik hopen?![]()
Tis toch te triest voor woorden dat je het die varkens nog allemaal tig keer moet uitleggen ook.....quote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef demins het volgende:
2e VERFIJNING VAN DE REGELEN
2.Vanaf 22.00 uur mag je een persoon uit de lijst, die op die dag nog niet beschimpt is, beschimpen. Tot het honorair jurylid of de wedstrijdleiding het welletjes vindt! Hierbij is een motivatie niet toegestaan!
doe eens?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef demins het volgende:
Ik hoef het toch niet een keer voor te doen, he, mag ik hopen?![]()
Wie ga je schimpen dan ijsklontjequote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het gewacht op die jostijury nu wel welletjes, ik ga schimpen.
kan niet! ice is aan het schimpenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef demins het volgende:
Na icebibs of zoiets!
Ik las schimmelenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan niet! ice is aan het schimpen
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ga op je zemelaar stoel zitten
En je tenen kaas schapen
gelul, ice is gewoon eerlijk bezig...niet iedereen wegjagen voor het spel van zijn versheid af is!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef demins het volgende:
Icebibs is gediskwalificeerd!
IK GA SCHIMPEN!
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard mogen wij beschimpt worden...echter gezien ons hoge schimpige niveau lijkt het ons niet fair om jullie prijzen bij voorbaat af te pakken.
De volgende deelnemers zijn grof de Sjaak tenzij zij zich nu nog jammerend om hun moedah van de lijst willen laten schrappen.![]()
LOVEDREIN 0 points
Versabommie 0 points
Demins 0 points (mag lijen dat je eeuwig op die nul blijft rotten)
Jappie 0 points (buiten mededinging) Mocht niet van die halfzachte![]()
mebuurfrouw 0 points
APK 0 points
Pinbal 0 points
Cuall 0 points
Snaptnix 0 points
Day 0 points
Gert 0 points
PC eend 0 points
M-en-A 0 points
ChantalC 0 points
Maurisico 0 points
PH52 0 points
KRIBBET 0 points
Teamlead 0 points
Ice_rulez 0 points
Opa Coos 0 points
BESCHIMPKLADBLOK
![]()
....jouw schandelijke schimp....
Ice VS PH52:
PH52, deze vieze irritantekutkasthomo komt me al maanden de strot uit, ze bek stinkt naar de diepe grochten van de kut van de eerste de beste poldersnol. Met zijn uber-nichterige loopje over het forum zou je met alle liefde een lawinepijl in zijn uitgewoonde aars willen steken om zo de mensheid te bevrijden van de meest geestdodende handtas-josti die er op dees aard rondloopt. Dat hij maar graag mag wegrotten in zijn egocentrische beerput van homo-skeletten!
duh....Ik wil gewoon dat dit spel een su6 wor zoals nooit ervaren...zo ben ik he !quote:Op woensdag 7 december 2005 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk nu toch wat schattig...het meest recalcitrante jongetje uit de klas kan het wel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
duh....Ik wil gewoon dat dit spel een su6 wor zoals nooit ervaren...zo ben ik he !
Zolang t niet ademd kan t niet leven jahquote:Op woensdag 7 december 2005 23:16 schreef demins het volgende:
HET TOPIC LEEFT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |