Laatste bericht:quote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef DaMart het volgende:
De (tussen)stand (invoerfouten in Excel voorbehouden):
Gedichten:
Afscheid van Amerigo - 16 pt
De zwarte kant van december - 9 pt
Het laatste blaadje - 7 pt
In december - 5 pt
Verhalen
20.05-0.00 - 14 pt
Het meiwesritueel - 13 pt
Sinterklaasinkopen - 7 pt
Juli - 6 pt
De reis van sinterklaas - 5 pt
Kunst
De multiculturele samenleving - 10 pt 11 pt
Van 't dak gevallen - 10 pt
sorry Erik, toen ik begon met tellen stond jouw post er nog niet
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, ik kwam bij Multiculturele samenleving 1 punt te kort, en bij die andere (mijn eigen) 2 punten.
Fipi?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef Ancient het volgende:
Fipi
Ach, bescheidenheid is geen slechte eigenschap hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, ik kwam bij Multiculturele smaneleving 1 punt te kort, en bij die andere (mijn eigen) 2 punten.
Eerste Pi in het topic, misschien wordt het nog een hit!quote:
hehe, ja, ik ging mijn eigen punten meteen narekenenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, bescheidenheid is geen slechte eigenschap hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De stemperiode is gesloten! Er was misschien wat onduidelijkheid over de definitieve stemdatum, maar die is dus net voorbij. Het is een aantal dagen open geweest en nu nog steeds, maar er wordt u verzocht om niet meer te stemmen.
Zodra er een Modje langsvaart zullen wij die vragen om dit topic dicht te gooien. BVD
![]()
![]()
Ik heb het ook niet erg goed gedaan, mijn gedicht laatste plaats zonder puntenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:27 schreef p-etr-a het volgende:
Hey Ancient wat goed! Ik vond vooral 'Afscheid van Amerigo' fantastisch,.
Mijn eigen inzendingen zal ik maar niet vertellen want ik vind ze echt zeer matig.
Hiervoor wil ik nog even Mvt (van het forum) bedanken voor zijn inspirerende msngesprek met mij op de bepaalde avond waarin ik het gedicht schreef, en de hulp met het vinden van een rijmwoord op Amigoquote:Op woensdag 7 december 2005 20:27 schreef p-etr-a het volgende:
Hey Ancient wat goed! Ik vond vooral 'Afscheid van Amerigo' fantastisch,.
Met een verwaarloosbare punt verschil, en er waren maar 2 inzendingenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en mijn kunst op de laatste plaats.
.
Ik treur er ook niet om hoor, het was gewoon erop of eronder. En jou werk was weer veel origineler en kunstzinniger, vind ik dan.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:35 schreef Ancient het volgende:
[..]
Met een verwaarloosbare punt verschil, en er waren maar 2 inzendingen
(En jouw inzending was veel mooier)
Had jij ook het laatste blaadje geschreven?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:57 schreef _Arual_ het volgende:
Tweede met mijn Meiwesritueel...
Super verhaal.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:57 schreef _Arual_ het volgende:
Tweede met mijn Meiwesritueel...
Helemaal mee eens.quote:
Nee, ik heb alleen een verhaal ingestuurd.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:05 schreef Ancient het volgende:
[..]
Had jij ook het laatste blaadje geschreven?![]()
Je had zelf de naam van het paard fout, dus dat werd uiteindelijk de basis voor het gedicht. En waar grappen over een bejaarde sint, 65+ kortingspasjes en Gangbangpiet al niet goed voor is.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:33 schreef Ancient het volgende:
[..]
Hiervoor wil ik nog even Mvt (van het forum) bedanken voor zijn inspirerende msngesprek met mij op de bepaalde avond waarin ik het gedicht schreef, en de hulp met het vinden van een rijmwoord op Amigodus Mvt Bedankt
![]()
![]()
Heb je dit allemaal verzonnen? Ik vond het echt een heel grappig verhaaltje.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:58 schreef Ancient het volgende:Nog feedback op mijn verhaal? Iemand?
![]()
Ja,quote:Op woensdag 7 december 2005 21:58 schreef Ancient het volgende:Nog feedback op mijn verhaal? Iemand?
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Heb je dit allemaal verzonnen? Ik vond het echt een heel grappig verhaaltje.
Ik vond het een goed verhaal, en heb lang getwijfeld of de punten naar jouw verhaal of 20.05-0.00 zouden gaan. Uiteindelijk heb ik toch voor het andere verhaal gekozen als #1 (had ik een andere keuze gemaakt, dan had jij waarschijnlijk gewonnenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef _Arual_ het volgende:
En feedback op mijn verhaal? (dat dus eigenlijk nog niet eens echt uitgewerkt was?)
Ik ben trouwens een slechte verliezer, maar dat laat ik niet merken.
Gedicht heb ik nog niet verzonnen, mijn verhaal maak ik deze week denk ik wel af (Ik heb het hele idee in mijn hoofd (en zelfs als opgeschreven in het kort), maar ik moet nog uitwerken) en ik heb een idee voor een kunstinzending, al verwacht ik niet dat het stemmen zal krijgenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef DaMart het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de inzendingen voor de nachtregen wedstrijd? Zijn er nog meer mensen druk doende met een verhaal, gedicht of kunstwerk? Ik zelf ben al aardig opgeschoten met mijn verhaal. Heb de tekst die ik gisteren heb geschreven geheel weggepoetst en ben opnieuw begonnen. Eind van de week is het denk ik wel af
Wat mij heeft weerhouden om op jouw verhaal te stemmen is vooral wel dat ik mij niet kon inleven met je personage. Dat vind ik meestal wel erg belangrijk in verhalen. Verder waren er naar mijn mening te veel witregels in het verhaal, vooral tijdens de conversatie. Dat haalde mij erg uit mijn concentratie toen ik het verhaal lasquote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef _Arual_ het volgende:
En feedback op mijn verhaal? (dat dus eigenlijk nog niet eens echt uitgewerkt was?)
Ik vond jouw verhaal het beste wat er tussen stond.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef _Arual_ het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:35 schreef Ancient het volgende:
[..]
Met een verwaarloosbare punt verschil, en er waren maar 2 inzendingen
(En jouw inzending was veel mooier)
Cadeautje van de admins omdat ik altijd netjes een PI gebruikquote:Op donderdag 8 december 2005 09:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe kom je trouwens aan die merkwaardige PI's Ancient?????????
'Het laatste blaadje' en '20.05-0.00' zijn nog steeds onbekend volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2005 09:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou.., als ik mocht stemmen had ik jouw kunstinzending de meeste punten gegeven Ancient...![]()
Moet ik verder nog namen onthullen, of is alles al bekend nu???
Die witregels,,ja. De lay out is hier op het forum een beetje verkloot. Daar baalde ik zelf ook van, ik heb het zo niet ingestuurd. Schrok er zelf ook van toen ik het las....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef Ancient het volgende:
[..]
Wat mij heeft weerhouden om op jouw verhaal te stemmen is vooral wel dat ik mij niet kon inleven met je personage. Dat vind ik meestal wel erg belangrijk in verhalen. Verder waren er naar mijn mening te veel witregels in het verhaal, vooral tijdens de conversatie. Dat haalde mij erg uit mijn concentratie toen ik het verhaal las![]()
Het idee van het verhaal vind ik wel leuk, en het is goed geschreven, maar de redenen waarom ik niet op je heb gestemd staan dus hierboven.
Zegt degene wiens verhaal laatste werd
Ik heb een vast publiekquote:Op donderdag 8 december 2005 00:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vond jouw verhaal het beste wat er tussen stond.
Vorige ronde stemde ik overigens ook al (met voorsprong) op jouw verhaal.
Op de een of andere manier trekt jouw schrijfstijl me aan denk ik.....
Dus qua feedback: Alleen maar positief.
Die zijn beide van mijn hand.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:25 schreef Ancient het volgende:
[..]
'Het laatste blaadje' en '20.05-0.00' zijn nog steeds onbekend volgens mij
Ik ben een slechte winnaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef _Arual_ het volgende:
Het moest een beetje de sfeer uitademen van een demente oma, die een soort van flashbacks had, maar gewoon de foute maand bij de gebeurtenis knoopte.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef p-etr-a het volgende:
Je verhaal vond ik een beetje gek overkomen, iemand die heel verstrooid is ofzo? Hoe had je het precies in gedachten?
Ja, te makkelijk, dat was het ook, aangezien ik de sfeer van een kinderliedje wilde krijgen.quote:Je gedichtje vond ik te makkelijk.
Je verhaal kwam bij mij wel op de juiste manier over.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het moest een beetje de sfeer uitademen van een demente oma, die een soort van flashbacks had, maar gewoon de foute maand bij de gebeurtenis knoopte.
[..]
Ja, te makkelijk, dat was het ook, aangezien ik de sfeer van een kinderliedje wilde krijgen.
Precies, en bij de volgende ronde ga ik weer voor hde eerste plaats(en)quote:Op donderdag 8 december 2005 16:40 schreef p-etr-a het volgende:
Oké dus toch wat ik erbij dacht.Het is wel een leuk idee, maar de uitwerking komt niet over.
En bij je liedje evenmin... Ik las het niet als een liedje, maar als een gedichtje.
Ach, deze tussenwedstrijd zegt gelukkig weinig.Mijn inzendingen waren ook niet om over naar huis te schrijven maar ik wilde toch meedoen, en ik weet van jou dat je ook geen kans onverlet laat.
Als het een eigen foto is, en het aan het thema gaat voldoen zie ik geen probleem. Maar je kan ook altijd nog gaan voor de abstracte kunst, mocht het photoshoppen niet toegestaan zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
Stel: je bent waardeloos met een kwast, en je kunt kleurplaten nog steeds niet binnen de lijntjes inkleuren, laat staan poppetjes tekenen met armen die niet op bezemstelen lijken... zou een mooie Photoshopcreatie dan ook als kunst kunnen gelden? Bijvoorbeeld een artistiek bewerkte foto of zo
Lees hierboven bij 'je' 'DaMart'
Yep, photoshop mag ook hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
Stel: je bent waardeloos met een kwast, en je kunt kleurplaten nog steeds niet binnen de lijntjes inkleuren, laat staan poppetjes tekenen met armen die niet op bezemstelen lijken... zou een mooie Photoshopcreatie dan ook als kunst kunnen gelden? Bijvoorbeeld een artistiek bewerkte foto of zo
Lees hierboven bij 'je' 'DaMart'
quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Trouwens,
laat ook maar...
Dat is uiteraard precies wat je me gaat vertellen.
Zeg Cioran, wat ik me afvroeg; hou jij wel eens een open-atelier-dag??quote:Op vrijdag 9 december 2005 05:34 schreef cioran63 het volgende:
Die AR staat pas vroeg op. Welterusten.
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:40 schreef p-etr-a het volgende:
Ach, deze tussenwedstrijd zegt gelukkig weinig.
quote:
Thnxquote:
Huhquote:Haha ik wilde het zo niet zeggen.
Credo van mijn levenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef Augustina het volgende:
Terug achter mijn computer
Vind ik een nieuw deel
Post ik dus maar een TVP.
Omdat ik tegen Ancient zei dat het niet zo belangrijk is de tussenwedstrijd, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk omdat ik het niet goed heb gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Huh?
Ik snap het verband tussen het eerste en het tweede deel niet zo goed.
Ah, zo!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Omdat ik tegen Ancient zei dat het niet zo belangrijk is de tussenwedstrijd, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk omdat ik het niet goed heb gedaan.
Nee, nooit. Ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zeg Cioran, wat ik me afvroeg; hou jij wel eens een open-atelier-dag??
Voeg in ieder geval de N E G E R K O N I N G in.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:22 schreef JAM het volgende:
Nacht en regen.
Tjeempie! Wat moet je daar nu over schrijven!
Wat is dat toch steeds met die N E G E R K O N I N G !quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voeg in ieder geval de N E G E R K O N I N G in.
De N E G E R K O N I N G is... de N E G E R K O N I N G.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds met die N E G E R K O N I N G !.
Ja, ik denk het wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:20 schreef JAM het volgende:
Zal ik eens meedoen, voor de grap? Zouden de mensen dat op prijs stellen?
Vertel me eens meer over deze N E G E R K O N I N G.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
De N E G E R K O N I N G is... de N E G E R K O N I N G.
Zal ik een scrabeus verhaal schrijven? Dat roepen OllieA en Nadine26 altijd, dat ik een scrabeus verhaal moet schrijven. Dat wil ik best doen hoor, maar laat iemand me dan eindelijk eens vertellen wat dat eeuwige scrabeus is.quote:
Geen idee, maar het ijkt me een goed idee. Het zal wel iets met dingen zijn, seksdingen en alles.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Zal ik een scrabeus verhaal schrijven? Dat roepen OllieA en Nadine26 altijd, dat ik een scrabeus verhaal moet schrijven. Dat wil ik best doen hoor, maar laat iemand me dan eindelijk eens vertellen wat dat eeuwige scrabeus is.
Sushi krijg ik nog wel omhoog met stokken. Rijst vind ik vaak lastig, zo losse rijst, dat schuiven in je bak.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:29 schreef JAM het volgende:
Oh, vind je het een probleem om met stokjes te eten? Dat doet men altijd bij Suzuran, maar ze hebben vast ook westers bestek.
Ja, ik denk seks. Rauwe seks, dat vooral. Van die 'Ik kan niet zeggen dat ze mooi was, maar toch.'-seks.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:30 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het ijkt me een goed idee. Het zal wel iets met dingen zijn, seksdingen en alles.
Ja, gore seksdingen. Grove gore seksdingen. Zoiets. Dat moet niet moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, ik denk seks. Rauwe seks, dat vooral. Van die 'Ik kan niet zeggen dat ze mooi was, maar toch.'-seks.
Jij betaalt hè.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:37 schreef cioran63 het volgende:
Misschien laad ik de galerieman ook in, als ie wil. Is dat een probleem?
Ik bedoel maar!quote:
Ja, u hebt maar een wild leven verdorie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:41 schreef JAM het volgende:
Ja, ik hield op. Ik wou even naar de rauwe seks toewerken, maar dat ging natuurlijk niet. Het was wel zo'n onaantrekkelijk meisje. Ze was ideaal geweest voor 'Ik kan niet zeggen dat ze mooi was, maar toch'-seks, maar daar heb ik het niet zo op. Ik ben meer van de 'God, wat was dat een lekker wijf. Maar slecht in bed, maar SLECHT! Ik had 'm godverdomme beter in een vuilnisbak kunnen steken!'-seks. (Om maar even iets te noemen hoor, ik had ook iets anders dan 'vuilnisbak' kunnen zeggen.)
Ze giechelden heel erg veel. God, wat was dat een stel melige meisjes. Mijn excuus dat ik er zo over doorga, maar ik walgde werkelijk enorm, ik heb het niet op melige meisjes en al helemaal niet als ze in groepjes van drie leven, dan lijkt het wel alsof er tussen de leden een soort constant streven is om de meligheid van de anderen te overtreffen en daar walg ik nu eenmaal van. Van meligheid, dus.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:41 schreef JAM het volgende:
Ja, ik hield op. Ik wou even naar de rauwe seks toewerken, maar dat ging natuurlijk niet. Het was wel zo'n onaantrekkelijk meisje. Ze was ideaal geweest voor 'Ik kan niet zeggen dat ze mooi was, maar toch'-seks, maar daar heb ik het niet zo op. Ik ben meer van de 'God, wat was dat een lekker wijf. Maar slecht in bed, maar SLECHT! Ik had 'm godverdomme beter in een vuilnisbak kunnen steken!'-seks. (Om maar even iets te noemen hoor, ik had ook iets anders dan 'vuilnisbak' kunnen zeggen.)
Ik ook niet, hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:49 schreef cioran63 het volgende:
Ik doe denk ik niet mee aan de wedstrijd.
Ik snap niet eens hoe het werkt met al die topics en inzendingen wel en niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:49 schreef cioran63 het volgende:
Ik doe denk ik niet mee aan de wedstrijd.
Ja, als jury word je geboren, autoriteit of nie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:53 schreef JAM het volgende:
Ja, laten we gaan jureren, dat lijkt mij nu ook heel erg leuk. Helaas heb ik, in tegenstelling tot jou, geen vorm van authoriteit waarop ik zou kunnen beweren daar geschikt voor te zijn.
Ja, zo gaat dat vaak met die dingen hè. Dan stort iedereen zich in het begin vol enthousiasme erop en dan...en dan... Nu ja, je weet wel hoe het met die dingen gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:56 schreef cioran63 het volgende:
Ik vind het aantal inzendingen verder ook wat mager, helaas.
Nou, je hebt toch wel wat woorden geschreven, dit waren er ook alweer 21.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:57 schreef cioran63 het volgende:
Overigens heb ik op het gebied van het geschreven woord geen enkele autoriteit, in de beeldende sector weer wel een beetje.
Ja, maar dat geldt voor u ook. We kunnen dus concluderen dat we veel autoriteit hebben, op vele gebieden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, je hebt toch wel wat woorden geschreven, dit waren er ook alweer 21.
Laten we dan maar gaan jureren,quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:00 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt voor u ook. We kunnen dus concluderen dat we veel autoriteit hebben, op vele gebieden.
Godsamme ja, jee man, natuurlijk maakt het uit. Maar niet als het goed is, dan maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:59 schreef JAM het volgende:
Ik heb altijd zo'n idee dat het helemaal niet uitmaakt wat je schrijft, maar dat vind ik nu teveel om daar op in te gaan.
Ja, daar gaat AR over. Die vindt het vast een prachtidee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:02 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Goed, wij zijn de zelfbenoemde jury. Nu nog uitvinden waar de inzendingen zich bevinden.,
Ja, wat vinden wij als jury eigenlijk van Nacht en Regen? Ik vind het kut, trouwens. Alhoewel dat jouw kwaliteit is, toch, roepen wat kut is en niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:05 schreef cioran63 het volgende:
Maar dat betekent een nieuwe prijsvraag?
Ik zou zeggen kut, maar wat is het?quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, wat vinden wij als jury eigenlijk van Nacht en Regen? Ik vind het kut, trouwens. Alhoewel dat jouw kwaliteit is, toch, roepen wat kut is en niet?
Ik kan dat zelf ook aardig, trouwens. 'Kut' roepen.
Wat, wat nacht en regen is, in deze context?quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:08 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kut, maar wat is het?
Ik moet erkennen ook eerder van de man gehoord te hebben trouwens. Ik zag hem op TV toen hij zijn AKO prijs in ontvangst nam en daar een verhaaltje over vertelde. Dat was schattig. 't Is een schattige man, maar wel (zoals vele schrijvers) een ouwe zemelaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:10 schreef cioran63 het volgende:
Jan Siebelink had eens lang geleden al een interview met de echte Cioran, in Parijs. En dat was niet mis.
Nacht und Nebel ken ik wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:10 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat, wat nacht en regen is, in deze context?
Het is het thema van de lopende wedstrijd, nacht en regen. Ik stel voor dat we een schaduwwedstrijd organiseren. Met prijs.quote:
Ja, misschien ziet ie er zo uit, maar hij heeft heel originele interesses.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:11 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik moet erkennen ook eerder van de man gehoord te hebben trouwens. Ik zag hem op TV toen hij zijn AKO prijs in ontvangst nam en daar een verhaaltje over vertelde. Dat was schattig. 't Is een schattige man, maar wel (zoals vele schrijvers) een ouwe zemelaar.
Dat is trouwens niets negatiefs, een ouwe zemelaar zijn.
Zijn z'n boeken leuk, dat je weet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:12 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, misschien ziet ie er zo uit, maar hij heeft heel originele interesses.
Ow, dat had ik gemist, omdat ik niet snap in welk topic ik moet kijken voor die wedstrijd, dat is nogal onduidelijk. Ja, het lijkt me een goed idee, een schaduwwedstrijd. Met prijs, wat dacht u van een echte Cioran63. Straatwaarde 1300 euro. Plus een origineel handschrift van een van uw scabreuze geschriften. Met seks erin.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:12 schreef JAM het volgende:
[..]
Het is het thema van de lopende wedstrijd, nacht en regen. Ik stel voor dat we een schaduwwedstrijd organiseren. Met prijs.
Wel de interview bundel De Prins van Nachtelijk Parijs, daarin het interview met E.M. Cioran. Verder weet ik het niet.quote:
Nou, daar doen we de kinders een groot plezier mee, denkt u niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:15 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ow, dat had ik gemist, omdat ik niet snap in welk topic ik moet kijken voor die wedstrijd, dat is nogal onduidelijk. Ja, het lijkt me een goed idee, een schaduwwedstrijd. Met prijs, wat dacht u van een echte Cioran63. Straatwaarde 1300 euro. Plus een origineel handschrift van een van uw scabreuze geschriften. Met seks erin.
Dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, daar doen we de kinders een groot plezier mee, denkt u niet?
Ik schrijf 'm bij op het lijstje 'dingen die ik nog moet lezen.'quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:16 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Wel de interview bundel De Prins van Nachtelijk Parijs, daarin het interview met E.M. Cioran. Verder weet ik het niet.
Als ik m vind, leen ik m u. Even zoeken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm bij op het lijstje 'dingen die ik nog moet lezen.'
Dat stel ik bijzonder op prijs.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:21 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Als ik m vind, leen ik m u. Even zoeken.
Ik moet erkennen helemaal niet bekend te zijn met de echte Cioran, vertel eens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:27 schreef cioran63 het volgende:
Het is hier nogal een zooi. Maar ik doe mijn best.
Ben je er zo eentje, die roept: 'Je moet het eigenlijk in z'n originele taal lezen.'? Veel filosofen (d.w.z; studenten en docenten van de faculteit) doen daar altijd heel moeilijk over. Vooral met Heidegger.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:33 schreef cioran63 het volgende:
Of in het Frans natuurlijk, maar dat is niet mijn beste taal.
Nee, zoëen ben ik er niet, maar ik zei het om zij die wel zo zijn koest te houden. Mij kan het niks verdommen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Ben je er zo eentje, die roept: 'Je moet het eigenlijk in z'n originele taal lezen.'? Veel filosofen (d.w.z; studenten en docenten van de faculteit) doen daar altijd heel moeilijk over. Vooral met Heidegger.
Dat boek is wel zo smerig ingewikkeld, ik heb 'm in het Nederlands, trouwens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:38 schreef cioran63 het volgende:
Sein und Zeit daarentegen is niet zo moeilijk in het Duits. Of althans, net zo moeilijk in het Nederlands. Daar moet je ook lijstjes met termen bij houden.
De mensen maken ook de gekste dingen; http://ontology.buffalo.edu/smith/heidegger/lied.mp3quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:45 schreef cioran63 het volgende:
Ja, leuke persiflage, is zeker geslaagd. Maar dat boek is niet ingewikkeld, als je er een woordenlijstje naast houdt. Wat het uiteindelijk betekent, is ook weer niet zo zinvol, maar wel leuk en te snappen. Later werk van Heidegger is wel onbegrijpelijk, net als dat van zijn Franse navolgers (Derrida en c. )
Slaap lekker, bis morgen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:49 schreef cioran63 het volgende:
Even slapen, morgen belangrijke afspraken, rond 17:50 stipt.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:52 schreef cioran63 het volgende:
Ik wil wel jury zijn, maar dat kan hier ook al niet. Jury zijn vind ik altijd leuk. Zeggen wat kut is en wat niet, daar ben ik goed in.
In de basis vind ik alles een prachtideequote:Op zaterdag 10 december 2005 05:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, daar gaat AR over. Die vindt het vast een prachtidee.
DENKEN MOEJJE AAN UN PAART OVERLAAIJEN WANT DIE HEB EEN GROTER HOOF.quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[..]
In de basis vind ik alles een prachtidee
Maar he, stelletje grappenmakers; iedereen kan stemmen!!! Dus ook jij Cioran![]()
Ik zit er trouwens over te denken om je een mailtje te sturen......
Zo gaat dat bij mij, ipv dat ik je gewoon mail, ga ik er eerst over nadenken of ik zal mailen...
Ja, mailen staat vrij natuurlijk. Wordt het een officiele waarschuwingsmail wegens opruiende teksten of gewoon iets leukers?quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[..]
In de basis vind ik alles een prachtidee
Maar he, stelletje grappenmakers; iedereen kan stemmen!!! Dus ook jij Cioran![]()
Ik zit er trouwens over te denken om je een mailtje te sturen......
Zo gaat dat bij mij, ipv dat ik je gewoon mail, ga ik er eerst over nadenken of ik zal mailen...
Tot de 20e had ik begrepen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:11 schreef _Arual_ het volgende:
Tot wanneer kunnen we deze keer insturen?
Ik weet eigenlijk nog niet wat precies de vraag wordt... weet alleen dat er een vraag is die ik jou wil stellen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:26 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, mailen staat vrij natuurlijk. Wordt het een officiele waarschuwingsmail wegens opruiende teksten of gewoon iets leukers?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog niet wat precies de vraag wordt... weet alleen dat er een vraag is die ik jou wil stellen...
Hoe dan ook, het is geen waarschuwingsmail, en heeft ook niks met mijn open-atelier-dag vraag te maken
Opwattequote:Op zondag 11 december 2005 17:44 schreef p-etr-a het volgende:
Opruimen! Dat doe ik ook als ik iets kwijt ben. Geeft je een goed gevoel omdat je je gedicht terug vindt én je kamer (leven) opruimt.
Ik zie zojuist dat ik me ongeveer een jaar geleden dus hetzelfde al afvroeg.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef Ancient het volgende:
Weinig te maken met de wedstrijd, maar ik kwam vandaag langs een oud topic Fok! Boekenclub . Jammer dat de boekenclub is gestopt eigenlijkIk wist niet eens dat het bestond (Misschien omdat ik in December 2003 nog niet op Fok! kwam
) Maar jammer dat het doodgebloed is. Ik denk dat het trouwens komt door slechte organisatie. Wat jammer, is er eigenlijk nog animo voor zoiets?
![]()
Mijn verhaal is ingestuurd... misschien bedenk ik nog een gedicht, kunst doe ik niet aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe ver is iedereen? Ik moet nog mijn kunstwerkje afmaken een een verhaal schrijven, deze keer tenminste niet alles in de eerste drie dagen al af
.
Tot wanneer kunnen we inzenden eigenlijk?
Je lijkt mij welquote:Op donderdag 15 december 2005 16:24 schreef Biancavia het volgende:
Ik moet nog steeds mijn verhaal schrijven, al weet ik wel het idee al heel lang.
Dan mag ik toch wel eens gaan beginnen, ik wil natuurlijk niks missenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef DaMart het volgende:
Tot de 20e dacht ik.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:20 schreef broer het volgende:
O, en _Arual_, slechte verliezer of niet: blijf insturen! Ik geniet ervan.
alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dankjewel!
Maar ik heb het zo ontzettend ruk! Voor mijn werk schrijf ik ook, en daar heb ik het deze weken erg druk mee. Ik zal mijn best doen om dit weekend iets uit de grond te stampen - maar ik ben zondag jarig, dus ja...
Ik word anders kei-oud. Even natellen....quote:
Toch ook maar alvast gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik word anders kei-oud. Even natellen....
24 al. Best om van te schrikken.
![]()
maar toch,
dankjewel!
Ik ben ook zondag jarig!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
maar ik ben zondag jarig, dus ja...
Ik ben al 25quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Toch ook maar alvast gefeliciteerd.![]()
Ik word de 22e alweer 25 jaar.![]()
Maar ik voel me nog maar 17!![]()
mijn man is steenbok!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Augustina het volgende:
[..]
Oh tuurlijk ja. Nu ja, die zijn ook best leuk.![]()
Nee, dat zijn boogschuttersquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... steenbokken zijn over het algemeen toch creatief?
Steenbokken ook... ik ben het bewijs daarvan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, dat zijn boogschutters
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:47 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga vandaag mijn verhaal schrijven!
Dat moet wel, want voor de rest heb ik niet veel tijd meer denk ik.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef Biancavia het volgende:
Komt de uitslag van de tussenwedstrijd trouwens nog in *O* De Grote TTK-wedstrijd *O* te staan?
Dat zou ik wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Uhmm, moet ik dat nu dan nog doen voor de vorm??
idem!quote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik vrees dat het echt niets meer wordt.
Gefeli Arual!quote:Op zondag 18 december 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
idem!
Veel te leuke cadeautjes gekregen!
Nee hoor, mijn gedicht is ook al verzonden. De rest van mij komt nog wel.quote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef DaMart het volgende:
Ben ik nu de enige die iets heeft ingestuurd dan?![]()
Ik heb in elk geval wel een gedicht.quote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn gedicht is ook al verzonden. De rest van mij komt nog wel.
Idem.quote:Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Net mijn verhaal afgemaakt en ingezonden. Niet helemaal tevreden over, maar ik wilde het gewoon insturen.
Och, ik verblijd me met het maken van de wikipediapaginaquote:Op maandag 19 december 2005 19:34 schreef p-etr-a het volgende:
Nou zeg niet zo streng tegen jezelf!
Mij ook inderdaad. En om écht na te denken over een verhaal voordat ik zomaar begin. Want dan loop ik vast, en met de flarden in mijn hoofd heb ik vrijheid.quote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef Ancient het volgende:
[..]
Och, ik verblijd me met het maken van de wikipediapaginaEn zowiezo vind ik het leuk om te schrijven en in te zenden, het stimuleert mij om verhalen echt af te schrijven (dan een beginnetje te maken en dan weer weg te gooien)
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:52 schreef _Arual_ het volgende:
straks nog even snel iets verzinnen en maken!
Ik had geen inspiratiequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
KLAAAARRRRR!!!!
Alles ingezonden, volgende keer doe ik hetw eer lekker in het begin allemaal, dan weet je tenminste zeker dat je nog op tijd bent.
Hele korte verhalen kunnen ook hele goede zijn hoor!quote:
De nacht viel. Zij viel op hem. De regen viel op hen. Maar elke keer als ze bijna overeind was, ging ze 'per ongeluk' weer onderuit. Is het niet opvallend?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef p-etr-a het volgende:
Hey dat ga ik eens proberen Tha_Erik.
Het was nacht en het regende.
Nacht, vrouw, man, regen, schuilen, zoenen.
Ze liep door de nachtelijke regen.
Regen viel die nacht op hem.
Er is weinig mee te beginnen.
Deze is wel mooi maar meer een inzending voor een gedichtje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn poging:
Regen in de nacht
Drup, drup, drup. Vloeibaar en koud. Onzichtbaar. Ze voelt het op haar huid. Hij is verdwenen. Verdwenen, net als de maan. De maan achter de wolken.
Ik vind het wel wat hebben.
Na de kerst!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op, geef eens een ruwe schatting van de tijd dat het geplaatst gaat worden?
quote:
2 maar? En hoe zit het dan met de rest van de inzendingen?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kom op mensen, maar 2 kunstinzendingen tot nu toe
Dat is echt te weinig hoor... ja idd, ik heb ook niks ingestuurd
Pff, goede vraag.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op, geef eens een ruwe schatting van de tijd dat het geplaatst gaat worden?
Wie is de gelukkigequote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie wordt mijn modwerk iig overgenomen door iemand.
quote:
Kun je ter inwerking die andere mod dan niet alvast de inzendingen voor deze maand laten posten?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waarschijnlijk gaat gewoon een andere mod het tijdelijk overnemen
Nu ja, mocht je die niet krijgen dan heb je altijd mij nog.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb achter de schermen al geroepen om hulp..
Beterschapquote:Bovenop de drukte schijn ik ook nog een flinke verkoudheid opgelopen te hebben..
Ben het met je eens. En leuk verwoord ook.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet lastig zijn, en zeker niet zeuren...
Maar...
Wordt het niet eens tijd dat er iets online komt? Zo mooi tegen de kerstdagen aan, tussen de stol en stal even een verhaaltje lezen en dan na de mis een kunstwerk bekijken, bij het ontbijt even een gedichtje nuttigen... klinkt toch wel goed, toch?
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Augie, zou jij me willen helpen dan?? Want ik ben nu echt ziek, en niemand anders schijnt zin of tijd te hebben..
Ja natuurlijk help ik je!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Augie, zou jij me willen helpen dan?? Want ik ben nu echt ziek, en niemand anders schijnt zin of tijd te hebben..
Hulde!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Augustina het volgende:
Ik heb net even met AR overlegd. Ik ga vanavond alle inzendingen plaatsen.![]()
Dan kunnen we ons de aankomende Kerstdagen vermaken met het lezen van de verhalen en gedichten en het bekijken van de kunstinzendingen. Dan kan er ook gestemd gaan worden.
Nog heel even geduld dus!
Goedzo!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Augustina het volgende:
Ik heb net even met AR overlegd. Ik ga vanavond alle inzendingen plaatsen.![]()
Dan kunnen we ons de aankomende Kerstdagen vermaken met het lezen van de verhalen en gedichten en het bekijken van de kunstinzendingen. Dan kan er ook gestemd gaan worden.
Nog heel even geduld dus!
Dat is een gevolg van iets uit Word in Gmail plakken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:52 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of heeft een aantal inzendingen een overmaat aan witregels?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh zo.
Een dag niet gepost is een dag niet geleefdquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohw, en misschien is het makkelijk m het stemtopic sticky te maken? Scheelt zoeken als er een dag niet in gepost wordt.
Zekers, maar het komt wel voorquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:05 schreef Ancient het volgende:
[..]
Een dag niet gepost is een dag niet geleefd![]()
De tweede ook.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De eerste stemmer heeft zich gemeld.
Tot het eind van het jaar denk ik?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:15 schreef DaMart het volgende:
Tot wanneer kunnen we stemmen?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:00 schreef Ancient het volgende:
Ik zal vanavond wat dingen weer op de wiki zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |