Precies, en bij de volgende ronde ga ik weer voor hde eerste plaats(en)quote:Op donderdag 8 december 2005 16:40 schreef p-etr-a het volgende:
Oké dus toch wat ik erbij dacht.Het is wel een leuk idee, maar de uitwerking komt niet over.
En bij je liedje evenmin... Ik las het niet als een liedje, maar als een gedichtje.
Ach, deze tussenwedstrijd zegt gelukkig weinig.Mijn inzendingen waren ook niet om over naar huis te schrijven maar ik wilde toch meedoen, en ik weet van jou dat je ook geen kans onverlet laat.
Als het een eigen foto is, en het aan het thema gaat voldoen zie ik geen probleem. Maar je kan ook altijd nog gaan voor de abstracte kunst, mocht het photoshoppen niet toegestaan zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
Stel: je bent waardeloos met een kwast, en je kunt kleurplaten nog steeds niet binnen de lijntjes inkleuren, laat staan poppetjes tekenen met armen die niet op bezemstelen lijken... zou een mooie Photoshopcreatie dan ook als kunst kunnen gelden? Bijvoorbeeld een artistiek bewerkte foto of zo
Lees hierboven bij 'je' 'DaMart'
Yep, photoshop mag ook hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
Stel: je bent waardeloos met een kwast, en je kunt kleurplaten nog steeds niet binnen de lijntjes inkleuren, laat staan poppetjes tekenen met armen die niet op bezemstelen lijken... zou een mooie Photoshopcreatie dan ook als kunst kunnen gelden? Bijvoorbeeld een artistiek bewerkte foto of zo
Lees hierboven bij 'je' 'DaMart'
quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Trouwens,
laat ook maar...
Dat is uiteraard precies wat je me gaat vertellen.
Zeg Cioran, wat ik me afvroeg; hou jij wel eens een open-atelier-dag??quote:Op vrijdag 9 december 2005 05:34 schreef cioran63 het volgende:
Die AR staat pas vroeg op. Welterusten.
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:40 schreef p-etr-a het volgende:
Ach, deze tussenwedstrijd zegt gelukkig weinig.
quote:
Thnxquote:
Huhquote:Haha ik wilde het zo niet zeggen.
Credo van mijn levenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef Augustina het volgende:
Terug achter mijn computer
Vind ik een nieuw deel
Post ik dus maar een TVP.
Omdat ik tegen Ancient zei dat het niet zo belangrijk is de tussenwedstrijd, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk omdat ik het niet goed heb gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Huh?
Ik snap het verband tussen het eerste en het tweede deel niet zo goed.
Ah, zo!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Omdat ik tegen Ancient zei dat het niet zo belangrijk is de tussenwedstrijd, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk omdat ik het niet goed heb gedaan.
Nee, nooit. Ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zeg Cioran, wat ik me afvroeg; hou jij wel eens een open-atelier-dag??
Voeg in ieder geval de N E G E R K O N I N G in.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:22 schreef JAM het volgende:
Nacht en regen.
Tjeempie! Wat moet je daar nu over schrijven!
Wat is dat toch steeds met die N E G E R K O N I N G !quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voeg in ieder geval de N E G E R K O N I N G in.
De N E G E R K O N I N G is... de N E G E R K O N I N G.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds met die N E G E R K O N I N G !.
Ja, ik denk het wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:20 schreef JAM het volgende:
Zal ik eens meedoen, voor de grap? Zouden de mensen dat op prijs stellen?
Vertel me eens meer over deze N E G E R K O N I N G.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
De N E G E R K O N I N G is... de N E G E R K O N I N G.
Zal ik een scrabeus verhaal schrijven? Dat roepen OllieA en Nadine26 altijd, dat ik een scrabeus verhaal moet schrijven. Dat wil ik best doen hoor, maar laat iemand me dan eindelijk eens vertellen wat dat eeuwige scrabeus is.quote:
Geen idee, maar het ijkt me een goed idee. Het zal wel iets met dingen zijn, seksdingen en alles.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Zal ik een scrabeus verhaal schrijven? Dat roepen OllieA en Nadine26 altijd, dat ik een scrabeus verhaal moet schrijven. Dat wil ik best doen hoor, maar laat iemand me dan eindelijk eens vertellen wat dat eeuwige scrabeus is.
Sushi krijg ik nog wel omhoog met stokken. Rijst vind ik vaak lastig, zo losse rijst, dat schuiven in je bak.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:29 schreef JAM het volgende:
Oh, vind je het een probleem om met stokjes te eten? Dat doet men altijd bij Suzuran, maar ze hebben vast ook westers bestek.
Ja, ik denk seks. Rauwe seks, dat vooral. Van die 'Ik kan niet zeggen dat ze mooi was, maar toch.'-seks.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:30 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het ijkt me een goed idee. Het zal wel iets met dingen zijn, seksdingen en alles.
Ja, gore seksdingen. Grove gore seksdingen. Zoiets. Dat moet niet moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, ik denk seks. Rauwe seks, dat vooral. Van die 'Ik kan niet zeggen dat ze mooi was, maar toch.'-seks.
Jij betaalt hè.quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:37 schreef cioran63 het volgende:
Misschien laad ik de galerieman ook in, als ie wil. Is dat een probleem?
Ik bedoel maar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |