Kan standaard nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:02 schreef Syrena het volgende:
Ik heb weer een vraagdie ik te onnozel vind om er een heel topic aan te wijden.
Bij het afdrukken (op mijn werk) komt er steeds zo'n f*king irritant geel ballonnetje met blaat-blaat-uw-afdruktaak-blaat. Kan ik dat uitzetten en zo ja, hoe?!
XP-Pro
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:59 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Kan standaard niet, maar......
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Providers
daar ff een nieuw REG_DWORD aanmaken met als naam NetPopup , en als waarde 0 geven.
Zeg dan ook dat het op je werk isquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat gaat de systeembeheerder niet leuk vinden als ik in de registry ga klooien
![]()
Oh, ik mag dat helemaal niet..zie ik....raaaarrrr
Maar toch bedankt!
Ga jij eens lezen dan... want dat staat ook in haar postquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg dan ook dat het op je werk is![]()
Hey!quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:12 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ga jij eens lezen dan... want dat staat ook in haar post![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!![]()
het is SC geen nadenk topic![]()
http://www.ikdownloadgratisduresoftware.comquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef Chandler het volgende:
Ik ben niet anti computer, wel anti dure software
Tof, en wat moet je allemaal voor je volgende sjerp doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
whoei heb mijn groene sjerpje van kung fu. na twee slopende avonden. ben nu zo dood dat ik net geen koortshebleuke sport he?
The page cannot be displayedquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
http://www.ikdownloadgratisduresoftware.com
Nee hoor! zo lekker mijn nieuwe laptop halenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:57 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker hangen op de bank dus vanavond BC
veelquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Tof, en wat moet je allemaal voor je volgende sjerp doen![]()
quote:
Zo'n vierkant ding? Leer of van dat duikmateriaal? Hoe bevalt ie? Ik wil de 256 halen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
The page cannot be displayed
matig.. dacht gratis dure software te kunnen downen..
net eff een 64CD tas gescoord bij de MM voor 15 euro
nee rechthoekig... 2 cd's naast elkaar merk is vivancoquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zo'n vierkant ding? Leer of van dat duikmateriaal? Hoe bevalt ie? Ik wil de 256 halen.
MBO toch? hoe oud?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:11 schreef Sjowhan het volgende:
Qmagic heeft nog niet gemaild voor salariering..
* Sjowhan weet ook niet hoeveel hij moet vragen...
1600 bruto ofzo per maand?
Hmm, dan is 1600 euro bruto best netjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:06 schreef Giem het volgende:
Gevonden 23,
Mijn vriendin is nu 23 en verdient met een hbo accantacy richting netto met reis kosten iets van 1100 of zo en dat schijnt daar redelijk hoog te zijn, voor een starter
Wat voor merk dan? Toch geen Dell toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:16 schreef BlueCurl het volgende:
damn ik laptop nu weer... zit ik fijn drivers te installen. kom ik bij me grafische kaart... blijkt er een shared max 96mb in te zitten terwijl ik een ATI Mobile X700 128mb heb besteld en betaald... grr morgen weer terug!
Jewel, gekocht bij computerlandquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:47 schreef Giem het volgende:
[..]
Wat voor merk dan? Toch geen Dell toch?
lekker boeiendquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:20 schreef Jump het volgende:
Men indeX is vern**kt
[FO][TPL][BUG] Laatste post
quote:
Je moet je er niet speciaal voor haasten hoor, men laptop ligt al 3 weken aan de kant, en begin het al gewoon te wordenquote:hier eindelijk blij met laptop en nu toch weer niet zo blij en weer 2 weken wachten als het niet langer is op nieuwe... en kan ik ook niet hd-zutten zodat jij weer je laptop ken gebruiken... en zo misschien ook niet meer op tijd voordat ik daar heen gaat straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |