Ga je weg?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:09 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen
Zo bijna weekenden vandaag komen de laatste kasten binnen dus kunnen we dan lekker verhuizen.
ik was al om 6:50 uit bed vanochtendquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:06 schreef Giem het volgende:
[..]
Slaaplekker,![]()
Giem zit al weer op school...![]()
Das lekker op tijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik was al om 6:50 uit bed vanochtend
Man dan kom jij hier ook niet meer... En ga je me weer zitten bellen dat je het ongezellig vind en je me mistquote:
Kan standaard nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:02 schreef Syrena het volgende:
Ik heb weer een vraagdie ik te onnozel vind om er een heel topic aan te wijden.
Bij het afdrukken (op mijn werk) komt er steeds zo'n f*king irritant geel ballonnetje met blaat-blaat-uw-afdruktaak-blaat. Kan ik dat uitzetten en zo ja, hoe?!
XP-Pro
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:59 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Kan standaard niet, maar......
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Providers
daar ff een nieuw REG_DWORD aanmaken met als naam NetPopup , en als waarde 0 geven.
Zeg dan ook dat het op je werk isquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat gaat de systeembeheerder niet leuk vinden als ik in de registry ga klooien
![]()
Oh, ik mag dat helemaal niet..zie ik....raaaarrrr
Maar toch bedankt!
Ga jij eens lezen dan... want dat staat ook in haar postquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg dan ook dat het op je werk is![]()
Hey!quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:12 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ga jij eens lezen dan... want dat staat ook in haar post![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!![]()
het is SC geen nadenk topic![]()
http://www.ikdownloadgratisduresoftware.comquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef Chandler het volgende:
Ik ben niet anti computer, wel anti dure software
Tof, en wat moet je allemaal voor je volgende sjerp doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
whoei heb mijn groene sjerpje van kung fu. na twee slopende avonden. ben nu zo dood dat ik net geen koortshebleuke sport he?
The page cannot be displayedquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
http://www.ikdownloadgratisduresoftware.com
Nee hoor! zo lekker mijn nieuwe laptop halenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:57 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker hangen op de bank dus vanavond BC
veelquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Tof, en wat moet je allemaal voor je volgende sjerp doen![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |