hij mag tot zaterdag niet meer rokenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wat is er met Roel?
Wat denk je waarom mensen zoal aan zelfspot doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:30 schreef redhair het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat zelfspot is![]()
![]()
![]()
Roel heeft die peuk in de korf gegooidquote:Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef Bartoli het volgende:
de weekopdracht is niet mislukt. Alleen Roel krijgt die sanctie wat ik wel overdreven vindt
Door Roel zijn gedrag was de opdracht mislukt, maar de dames kregen de kans om de opdracht toch te laten lukken, maar dan mocht Roel niet roken. Ze hebben dit geaccepteerd en is Roel dus nu de lulquote:Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp het dus goed dat Roel én de opdracht heeft doen mislukken én een rookverbod krijgt?
Voor welke periode geldt dat rookverbod?
ja zo dat doen we in het normale leven toch ook. Ik vindt dat BB zwaar overdreven doetquote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Roel heeft die peuk in de korf gegooid![]()
![]()
Lichtelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef Bartoli het volgende:
de weekopdracht is niet mislukt. Alleen Roel krijgt die sanctie wat ik wel overdreven vindt
De weekopdracht was eigenlijk mislukt maar de meiden kregen de kans om de weekopdracht toch te laten slagen door Roel een week niet te laten roken.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp het dus goed dat Roel én de opdracht heeft doen mislukken én een rookverbod krijgt?
Voor welke periode geldt dat rookverbod?
Wat zeurt-ie nou. Zo is er meer te roken voor hare majesteit.quote:
tsja ze denken ook Roel overleeft 2,5 dag niet roken wel. Maar een week op zwaar rantsoen lijkt ons niksquote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Door Roel zijn gedrag was de opdracht mislukt, maar de dames kregen de kans om de opdracht toch te laten lukken, maar dan mocht Roel niet roken. Ze hebben dit geaccepteerd en is Roel dus nu de lul![]()
Merkwaardig, behoort het niet een geheim te zijn dat ie ueberhaupt prijzengeld heeft?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Rookverbod is tot zaterdag of hij moet ¤ 1000 inleveren van het prijzengeld
Foei Roel een compleet tuinkussen erin laten waaien is natuurlijk niet zo erg als een peukje in het vuur gooien.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Roel heeft die peuk in de korf gegooid![]()
![]()
Leuk bedacht door BB de boodschappen zullen wel laat gaan komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
De weekopdracht was eigenlijk mislukt maar de meiden kregen de kans om de weekopdracht toch te laten slagen door Roel een week niet te laten roken.
Tot de boodschappen komen mag Roel niet roken.
Die mensen kunnen hun eigen gedrag kritisch en met humor bekijken.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:33 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wat denk je waarom mensen zoal aan zelfspot doen?
kreeg die weer shag en sigaretten enzoquote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef Kleintje het volgende:
Hij mag de 2 sigaretjes die hij nog in zijn zak heeft nog wel oproken!
Maar wat als hij die 1000 euro had willen betalen? Wat dan???
Ze zal nog wel een keer vragen heb je een vuurtje voor me.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:35 schreef Dropkick het volgende:
Jammer dat Dido nog niet vraagt:Roel zullen we even roken?
Jep... en andere server hakkelt heel erg. Ook niet om te kijken.quote:
Das geen antwoord op de vraag waarom ze het doenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Die mensen kunnen hun eigen gedrag kritisch en met humor bekijken.![]()
Sorry maar waar zie je dat?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef riri het volgende:
Lieske lijkt zich te verkneukelen bij al het negatieve wat Roel overkomt
Er is natuurlijk wel een verschil tussen moedwillig een peuk in het vuur dumpen en een door de wind tegen de kolf aangewaaid kussen niet snel genoeg verwijderen...quote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef rickfcdb1 het volgende:
Foei Roel een compleet tuinkussen erin laten waaien is natuurlijk niet zo erg als een peukje in het vuur gooien.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef Kleintje het volgende:
Hij mag de 2 sigaretjes die hij nog in zijn zak heeft nog wel oproken!
Maar wat als hij die 1000 euro had willen betalen? Wat dan???
Hier ook Geluid weg.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
Streams doen erg vaag bij mij ineens
Als ze voor roken voor Roel hadden gekozen was de opdrachtmislukt.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:39 schreef cuall het volgende:
Dido zegt nu dat ze ook solidair met Roel konden zijn en de sigaretten laten liggen, maar daar heeft ze niet voor gekozen![]()
Hoe zit het dan met het slagen van de weekopdracht? Ik snap het niet helemaal.
Ze zitten in BB, en niet in het normale leven. Die korf staat er niet omdat zo'n vuurtje zo gezellig is, maar vanwege een opdracht.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja zo dat doen we in het normale leven toch ook. Ik vindt dat BB zwaar overdreven doet
misschien dat Roel nog wel gespaard gaat worden nadat Naat meen ik dat ding omgestoot hadquote:Op woensdag 7 december 2005 16:46 schreef rickfcdb1 het volgende:
Roel heeft het vuur gered mag hij nu weer roken?
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als ze voor roken voor Roel hadden gekozen was de opdrachtmislukt.
Erg solidair was Dido niet anders was ze wel met hem samen gestopt.
toch niet..quote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef srblackbird het volgende:
Het vuur is stuk !!!
Mijn streams haperde,wat gebeurde er of gooide iemand hem om.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef Kleintje het volgende:
he ja... laten we de korf gewoon ff omgooien...
De Zweep! De Zweep!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed, maar ik dacht Nathalie![]()
volgens mij had hij gezegd dat hij niets meer had.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef cuall het volgende:
[..]
dus hij had zelf nog wel sigaretten en dan zitten kankeren op Ingrid, wie was er nou hypocriet
Ik dacht Dido maar de stream haperde nogal dus niet echt goed gezien.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed, maar ik dacht Nathalie![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De Zweep! De Zweep!
Oh nee, dat was met kaasfondue....
Ik ben blij dat Lieske het niet deed,dan was de pleuris uitgebroken.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:50 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik dacht Dido maar de stream haperde nogal dus niet echt goed gezien.
Ja, nu zeggen ze dat het niet erg is.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Lieske het niet deed,dan was de pleuris uitgebroken.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De Zweep! De Zweep!
Oh nee, dat was met kaasfondue....
jullie hebben wel echt heel veel meedeleiden met arme Lieske geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, nu zeggen ze dat het niet erg is.
Oei, gemist, zei hij dat, Dat hij er nog 5 had?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:57 schreef cuall het volgende:
nu heeft Roel ineens nog 5 sigaretten, hij speelt echt vals
![]()
Nee is meer laten zien dat Ingrid en Lieske niet zeiken als er iemand van dat andere groepje wat verkeerd doet,maar hun doen dat juist wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:57 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
jullie hebben wel echt heel veel meedeleiden met arme Lieske geloof ik.
En daar moet ie dus tot zaterdag, als de boodschappen arriveren, mee doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:57 schreef cuall het volgende:
nu heeft Roel ineens nog 5 sigaretten, hij speelt echt vals
![]()
Maar eerst zei hij dat hij niets had, toen 2 en nu 5!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar moet ie dus tot zaterdag, als de boodschappen arriveren, mee doen?
nee hij mag t/m vrijdag niet roken. Zaterdag kan die weer roken van de shag en sigaretten die de dames nog hebben. Als de boodschappen er zijn zal die zijn eigen spul wel weer krijgen mss met de welverdiende joint dan ofzoquote:Op woensdag 7 december 2005 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar moet ie dus tot zaterdag, als de boodschappen arriveren, mee doen?
medelijdenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:57 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
jullie hebben wel echt heel veel meedeleiden met arme Lieske geloof ik.
Nee Lieske had het eens moeten doen dan had je de stoere nepkraker moeten horen.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef ART het volgende:
Ze zijn gewoon te lief geweest voor Roel. Dido gister over 'de drempel' geholpen, ale romantische acties die hij mocht doen, het was tijd hem weer even te pesten. De normale eb & flow dus van BB.
Maar natuurlijk zal Lieske zich er uitgebreid over verkneukelen. Zo'n dom kutkind is het wel.
Go Roel! Give them hell! (like this morning)
Ja, toch wel heel dubieus.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oei, gemist, zei hij dat, Dat hij er nog 5 had?
Tot zaterdag is hetzelfde als tot en met vrijdagquote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee hij mag t/m vrijdag niet roken. Zaterdag kan die weer roken van de shag en sigaretten die de dames nog hebben. Als de boodschappen er zijn zal die zijn eigen spul wel weer krijgen mss met de welverdiende joint dan ofzo![]()
jaquote:Op woensdag 7 december 2005 17:03 schreef farceman het volgende:
Mag roel die laatste 2 of 5 zoals hij zegt, wel behouden
Nou ik lust ook wel een kopjequote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef Kleintje het volgende:
wat zijn de streams kut. Ze bufferen verdomd veel.
Ik pak ff een bakkie thee, iemand anders nog iets?
Als je non stop van dat soort akties uithaalt is het niet echt per ongeluk meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef cuall het volgende:
[..]
medelijdennou dat niet direct, maar het is wel frappant dat zodra Lieske iets storend of doms doet, ze behoorlijk de wind van voren krijgt van Roelie en zijn groepppies. Nu wordt het door hun snel afgedaan als per ongeluk. Dat is meten met 2 maten
![]()
Roel zegt nu dat door zijn actie de rest dus sigaretten heeft gekregen, waar slaat dat nou weer op![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:02 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Nee Lieske had het eens moeten doen dan had je de stoere nepkraker moeten horen.
"alle bewoners batterijen wisselen"quote:Op woensdag 7 december 2005 17:04 schreef bunnyma het volgende:
Kut, wat bufferen die streams.
Wat zei de stem nu weer?
non stopquote:Op woensdag 7 december 2005 17:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als je non stop van dat soort akties uithaalt is het niet echt per ongeluk meer.
doe mij maar nog ietsquote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef Kleintje het volgende:
wat zijn de streams kut. Ze bufferen verdomd veel.
Ik pak ff een bakkie thee, iemand anders nog iets?
Liefst gewone thee, ik heb nog wel een stuk chocola van de Klaasquote:Op woensdag 7 december 2005 17:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een smaakje?
En wie zorgt voor het lekkers erbij?
Water kookt bijna
Tijdens een weekopdracht? Ik, nog nooitquote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef ART het volgende:
Gedachtenloos een peuk in het vuur mikken, welke roker zou dat niet eens gedaan hebben?![]()
Je weet als BB-bewoner dat er niets anders dan de door BB aangeleverde houtblokken op het vuur mag.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef ART het volgende:
Gedachtenloos een peuk in het vuur mikken, welke roker zou dat niet eens gedaan hebben?![]()
Melksjukoladuhquote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef Kleintje het volgende:
*geeft D.Rose een bakkie iets*
*Cuall krijgt een bakkie english blend*
*Neemt zelf zuidvruchten*
Oeh lekker, sjokola... wat voor? Puur, melk of wit?
Ik heb hier nog taai taai.
lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef Kleintje het volgende:
*geeft D.Rose een bakkie iets*
Ah, de bewoners hebben het niet van een vreemde. BB doet het dus zelf ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:11 schreef cuall het volgende:
Alleen Joost komt met de schrik vrij: "Ik heb allemaal as in mijn ogen", piept hij.
Viel mij inderdaad ook al direct opquote:Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Kleintje het volgende:
Ah, de bewoners hebben het niet van een vreemde. BB doet het dus zelf ook.
Een spreekwoord verkeerd gebruiken.
ik zie alleen geen spreekwoordquote:Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Want... Joost is juist de enige die niet alleen met de schrik wegkomt, hij heeft as in zijn ogen.
*zucht*
Ow enne... jammer dat het melksjokoladu is, ik heb liever puur
Inderdaad. Slonzig en onprofessioneel.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Want... Joost is juist de enige die niet alleen met de schrik wegkomt, hij heeft as in zijn ogen.
*zucht*
Ow enne... jammer dat het melksjokoladu is, ik heb liever puur
Whehehe... een GEZEGDE danquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad. Slonzig en onprofessioneel.
En ja, puur is lekkerder!![]()
Ah, The Emperor!quote:
vooruit danquote:Op woensdag 7 december 2005 17:19 schreef Kleintje het volgende:
Oke D.Rose, geen spreekwoord dan, maar een zegswijze of hoe je het wil noemen 'met de schrik vrijkomen'
D'r zitten momenteel een stel uitzendkrachten de camera's te bedienen........ niet normaalquote:
Ik bedoelde meer... hoe is dat gekomen? Lijkt wel weggesmolten. Hallo trouwensquote:Op woensdag 7 december 2005 17:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
D'r zitten momenteel een stel uitzendkrachten de camera's te bedienen........ niet normaal
Hallo allemaal!!!![]()
Geen idee, heb mijn eigen scans ook al vergroot en bekeken, maar begrijp niet echt de bedoeling van dat camera shot.quote:
Ja of waterschade.... je kan het niet goed zien he. Het kan ook wel gewoon vreemd lijken uiteraard vanuit de camera. Maar zou iets kunnen zijn omdat die camera er een paar keer op in zoomde.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer... hoe is dat gekomen? Lijkt wel weggesmolten. Hallo trouwens
Roel heeft een geheime opdracht. Voor elke peuk die hij rookt, zonder dat zijn medebewoners hem betrappen... krijgt hij een schop onder zijn hol van Hummiequote:Op woensdag 7 december 2005 17:35 schreef Bartoli het volgende:
hahahaha overal staat dat die niet mag roken. Inmiddels heeft die wel al weer 1 peuk gehad
Hebben denk ik ff pauzequote:Op woensdag 7 december 2005 17:35 schreef farceman het volgende:
He Regie gaan we nog wat beelden schieten....? Wat een slechte beelden zeg
pure SM van Hummiequote:Op woensdag 7 december 2005 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel heeft een geheime opdracht. Voor elke peuk die hij rookt, zonder dat zijn medebewoners hem betrappen... krijgt hij een schop onder zijn hol van Hummie![]()
is daar een stream van dan? zo ja het zal vast wel eens gezegd zijn maar weet de link dan niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:39 schreef Minouishere het volgende:
Er ligt weer een verrassing in de dbk?
Als nog de weekopdracht mislukt.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:40 schreef cuall het volgende:
Wat zou er gebeuren als Roel nu toch gaat roken?
Sanctie voor de hele groep?
Eet ze!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:39 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later allemaal
Dat zou fijn zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:41 schreef spriet het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,dan moet ie voor straf meteen naar HUIS !!
Nou ik wil wel eens zien hoe hij zich nu houdt, hij is nu al knap sikkeneurigquote:Op woensdag 7 december 2005 17:38 schreef farceman het volgende:
Haha zou mooi zijn als roel weer opdracht krijgen om stiekum te gaan roken, met Lieske als rookpolitie !
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:44 schreef bunnyma het volgende:
Dido: "Stel je voor dat IK helemaal niets te roken had".
Ja dit slaat nergens opquote:Op woensdag 7 december 2005 17:46 schreef bunnyma het volgende:
Op deze manier kan Dido telkens wat shag in die oude shagbuil doen.
Dat zal toch wel niet de bedoeling zijn.
Kom BB, in laten leveren die boel![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:46 schreef Minouishere het volgende:
Dido: ik doe nou toch niet meer raar?? of vind je dat ik nog steeds raar doe Naat???
Nee hoor Dido, jij doet toch nooit raar ? Je bent raar !!!
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:47 schreef mamapan het volgende:
Wat een verschrikkelijke loser is die Roeltje. Een grote egoist bovendien, met zijn 2, nee 5 sigaretten, tegen Ingrid zeggen dat ze niet mag roken, omdat de echte rokers het harder nodig hebben
. Hij past perfect bij DiDoos, die haar nicotinepleisters nog in haar kussen heeft.
![]()
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 7 december 2005 17:47 schreef mamapan het volgende:
Wat een verschrikkelijke loser is die Roeltje. Een grote egoist bovendien, met zijn 2, nee 5 sigaretten, tegen Ingrid zeggen dat ze niet mag roken, omdat de echte rokers het harder nodig hebben
. Hij past perfect bij DiDoos, die haar nicotinepleisters nog in haar kussen heeft.
![]()
Dat weet ik ook wel.........quote:Op woensdag 7 december 2005 17:47 schreef Kleintje het volgende:
Sjet, hij heeft alleen maar gruis. Dat rolletje is om dat gruis niet in zijn bakkes te krijgen.
Logisch...
Jemig, de beste man is echt verslaafd aan roken.
Amenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef versabommie het volgende:
Vinnet wel mooi dat die over het paard getilde nepkraker met sterallures nu eens lik op stuk krijgt. Tuurlijk hebben ze die peuk in de korf aangepakt om hem op zijn flikker te geven voor zijn debiele gedrag tegenover Ingrid en Lieske. Hij is m.i. vele malen irritanter geworden dan Rob ooit durfde te zijn. Meneer denkt het alphamannetje te zijn, maar is meer josti dan Joost, Meer zeikwijf van Dido, en nog meer retard dan NaaD.
Ik blijf erbij dat Roel in Rotterdam gewoon niet meer was dan de nerT die elke dag in de zeik wor genomen en zichzelf in het BB-HUIS een nieuwe kans zag om zichzelf een macho-imago aan te meten. Hij viel al snel door de mand, door te beginnen over mannenregels...Een man pakt nooit de vrouw van een andere man af...YEAH RIGHT, lulletje! En dan zijn fantastische optreden met Linda, ik had het wel geweten en haar alle hoeken van de kamer laten zien maar Roel ( en ik bied mijn excuses aan aan alle vrouwen want ik schaamde me kapot voor die kneus) wist het voor elkaar te krijgen om met zijn minipikkie regelrecht in slaap te vallen. De kneus is agressief na drank tegen vrouwen en wil elke vrouw in het huis domineren, de reden waarom Lieske en Ingrid hem irriteren want die dansen niet naar de pijpen van deze Casper in Freddy Krugerkleding, deze Carlo boshardt in zelfgebreide zwarzeneggerkleding, deze roze wolkganger in ravepartykleding.
Oprotten met deze kneus, of als vanouds...
VUILNISMAN, KAN DEZE ZAK OOK MEE???
FUCK DE ROEL!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef versabommie het volgende:
Vinnet wel mooi dat die over het paard getilde nepkraker met sterallures nu eens lik op stuk krijgt. Tuurlijk hebben ze die peuk in de korf aangepakt om hem op zijn flikker te geven voor zijn debiele gedrag tegenover Ingrid en Lieske. Hij is m.i. vele malen irritanter geworden dan Rob ooit durfde te zijn. Meneer denkt het alphamannetje te zijn, maar is meer josti dan Joost, Meer zeikwijf van Dido, en nog meer retard dan NaaD.
Ik blijf erbij dat Roel in Rotterdam gewoon niet meer was dan de nerT die elke dag in de zeik wor genomen en zichzelf in het BB-HUIS een nieuwe kans zag om zichzelf een macho-imago aan te meten. Hij viel al snel door de mand, door te beginnen over mannenregels...Een man pakt nooit de vrouw van een andere man af...YEAH RIGHT, lulletje! En dan zijn fantastische optreden met Linda, ik had het wel geweten en haar alle hoeken van de kamer laten zien maar Roel ( en ik bied mijn excuses aan aan alle vrouwen want ik schaamde me kapot voor die kneus) wist het voor elkaar te krijgen om met zijn minipikkie regelrecht in slaap te vallen. De kneus is agressief na drank tegen vrouwen en wil elke vrouw in het huis domineren, de reden waarom Lieske en Ingrid hem irriteren want die dansen niet naar de pijpen van deze Casper in Freddy Krugerkleding, deze Carlo boshardt in zelfgebreide zwarzeneggerkleding, deze roze wolkganger in ravepartykleding.
FUCK DE ROEL!![]()
![]()
Dat lucht op zekerquote:Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef versabommie het volgende:
FUCK DE ROEL!![]()
![]()
Bommiequote:Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef versabommie het volgende:
FUCK DE ROEL!![]()
![]()
neuh maar ik wil het topic niet helemaal vol lullenquote:
Tjaa ikke ikke ikke ikke, die is lekker sociaal lief en aardig en gevoelig zei Rpeltje nog vanmiddag tegen Jostiquote:Op woensdag 7 december 2005 17:44 schreef bunnyma het volgende:
Dido: "Stel je voor dat IK helemaal niets te roken had".
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef versabommie het volgende:
FUCK DE ROEL!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:53 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal,![]()
Heeft roel echt de opdracht laten mislukken![]()
Mag wel, als je op dezelfde wijze door gaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh maar ik wil het topic niet helemaal vol lullen![]()
Roel heeft een peuk in de vuurkorf geflikkerd: opdracht mislukt. Echter, als Roel niet rookt tot zaterdag (min de 2 of 5 peuken die hij nog heeft) dan is de opdracht nog te redden.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:53 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal,![]()
Heeft roel echt de opdracht laten mislukken![]()
Nee, geen probleem mee, alleen doen de filmpjes het niet altijdquote:Op woensdag 7 december 2005 18:01 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand meer het probleem dat de site van talpa elke keer vastloopt? zeker de foto/video pagina.
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:03 schreef Sjet het volgende:
Regie is dineren zeker.......
Dat is toch wat onduidelijk vind ik hoor, op de Talpa site staat dat Roel tot zaterdag niet mag roken.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Roel heeft een peuk in de vuurkorf geflikkerd: opdracht mislukt. Echter, als Roel niet rookt tot zaterdag (min de 2 of 5 peuken die hij nog heeft) dan is de opdracht nog te redden.
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:11 schreef Foreverblue het volgende:
Ze moeten de enevelop pakken en voorlezen, als iedereen erbij is.
Ps: BEW
Je hebt een paar "dingetjes" gemist.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:11 schreef Foreverblue het volgende:
Ze moeten de enevelop pakken en voorlezen, als iedereen erbij is.
Ps: BEW
Ja Dido overlegt met zichzelf en bepaald dat zij gewoon het 1e recht heeftquote:Op woensdag 7 december 2005 18:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wie gaat er als eerst? Ik? Oke!
Als je de dingetjes in de badkamer bedoeld... dan heb ik ze net gezien in het SCquote:Op woensdag 7 december 2005 18:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je hebt een paar "dingetjes" gemist.
Oh wat een verschrikkelijk wijf is het toch.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Dido overlegt met zichzelf en bepaald dat zij gewoon het 1e recht heeft![]()
Op de Talpa site krijg ik helemaal geen beeld.Al leen de eerste maand toen BB begon.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:01 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand meer het probleem dat de site van talpa elke keer vastloopt? zeker de foto/video pagina.
en morgen schrikt ze toch wanneer ze hoort dat zij naar huis magquote:Op woensdag 7 december 2005 18:28 schreef Foreverblue het volgende:
Dido: Ik ga er niet van uit dat ik win... Ik ga er helemaal niet van uit dat ik morgen blijf.
En doet een oproep aan haar fansquote:Op woensdag 7 december 2005 18:28 schreef Foreverblue het volgende:
Dido: Ik ga er niet van uit dat ik win... Ik ga er helemaal niet van uit dat ik morgen blijf.
Nog even en de icequeen smelt... hoopje water overquote:Op woensdag 7 december 2005 18:31 schreef Kinga het volgende:
Oe Dido zit warm
Zit nu weer te zeuren over de nominatie van zijn Dildootje van Ingrid.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:34 schreef melke het volgende:
Rook verbod van Roel, cool. Hopelijk gaat Lieske hem nog wat meer pesten!
Doet ie weer als ze weg isquote:Op woensdag 7 december 2005 18:37 schreef Dropkick het volgende:
Hey stoere man Roel,Ingrid zit er nu bij waarom zeg je nu niks,je had toch grote babbels over haar?
Ze krijgt 500 euro voor elke sigaret die ze voor zijn neus op rookt zonder dat hij er wat van zegtquote:Op woensdag 7 december 2005 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie rookt lekker een sigaretje... voor de neus van Roel
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:44 schreef redhair het volgende:
Ha Lieske komt erbij Het feest kan beginnen
![]()
![]()
gezonde spanningquote:Op woensdag 7 december 2005 18:50 schreef melke het volgende:
Ligt het aan mij of is de spanning te snijden tussen Roel en Lieske?
Iets van Assepoester.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:57 schreef Sjet het volgende:
- Raindrops are falling on my head
- Stan van Emenem
- Somewhere over the rainbow
- Aquarius
- Always look on the bright site of life
- Take my breath away
- Staying alive ?
- Toen ik je zag
Hebben jullie nog meer liedjes gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |