hij mag tot zaterdag niet meer rokenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wat is er met Roel?
Wat denk je waarom mensen zoal aan zelfspot doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:30 schreef redhair het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat zelfspot is![]()
![]()
![]()
Roel heeft die peuk in de korf gegooidquote:Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef Bartoli het volgende:
de weekopdracht is niet mislukt. Alleen Roel krijgt die sanctie wat ik wel overdreven vindt
Door Roel zijn gedrag was de opdracht mislukt, maar de dames kregen de kans om de opdracht toch te laten lukken, maar dan mocht Roel niet roken. Ze hebben dit geaccepteerd en is Roel dus nu de lulquote:Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp het dus goed dat Roel én de opdracht heeft doen mislukken én een rookverbod krijgt?
Voor welke periode geldt dat rookverbod?
ja zo dat doen we in het normale leven toch ook. Ik vindt dat BB zwaar overdreven doetquote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Roel heeft die peuk in de korf gegooid![]()
![]()
Lichtelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef Bartoli het volgende:
de weekopdracht is niet mislukt. Alleen Roel krijgt die sanctie wat ik wel overdreven vindt
De weekopdracht was eigenlijk mislukt maar de meiden kregen de kans om de weekopdracht toch te laten slagen door Roel een week niet te laten roken.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp het dus goed dat Roel én de opdracht heeft doen mislukken én een rookverbod krijgt?
Voor welke periode geldt dat rookverbod?
Wat zeurt-ie nou. Zo is er meer te roken voor hare majesteit.quote:
tsja ze denken ook Roel overleeft 2,5 dag niet roken wel. Maar een week op zwaar rantsoen lijkt ons niksquote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Door Roel zijn gedrag was de opdracht mislukt, maar de dames kregen de kans om de opdracht toch te laten lukken, maar dan mocht Roel niet roken. Ze hebben dit geaccepteerd en is Roel dus nu de lul![]()
Merkwaardig, behoort het niet een geheim te zijn dat ie ueberhaupt prijzengeld heeft?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Rookverbod is tot zaterdag of hij moet ¤ 1000 inleveren van het prijzengeld
Foei Roel een compleet tuinkussen erin laten waaien is natuurlijk niet zo erg als een peukje in het vuur gooien.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Roel heeft die peuk in de korf gegooid![]()
![]()
Leuk bedacht door BB de boodschappen zullen wel laat gaan komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
De weekopdracht was eigenlijk mislukt maar de meiden kregen de kans om de weekopdracht toch te laten slagen door Roel een week niet te laten roken.
Tot de boodschappen komen mag Roel niet roken.
Die mensen kunnen hun eigen gedrag kritisch en met humor bekijken.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:33 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wat denk je waarom mensen zoal aan zelfspot doen?
kreeg die weer shag en sigaretten enzoquote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef Kleintje het volgende:
Hij mag de 2 sigaretjes die hij nog in zijn zak heeft nog wel oproken!
Maar wat als hij die 1000 euro had willen betalen? Wat dan???
Ze zal nog wel een keer vragen heb je een vuurtje voor me.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:35 schreef Dropkick het volgende:
Jammer dat Dido nog niet vraagt:Roel zullen we even roken?
Jep... en andere server hakkelt heel erg. Ook niet om te kijken.quote:
Das geen antwoord op de vraag waarom ze het doenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Die mensen kunnen hun eigen gedrag kritisch en met humor bekijken.![]()
Sorry maar waar zie je dat?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef riri het volgende:
Lieske lijkt zich te verkneukelen bij al het negatieve wat Roel overkomt
Er is natuurlijk wel een verschil tussen moedwillig een peuk in het vuur dumpen en een door de wind tegen de kolf aangewaaid kussen niet snel genoeg verwijderen...quote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef rickfcdb1 het volgende:
Foei Roel een compleet tuinkussen erin laten waaien is natuurlijk niet zo erg als een peukje in het vuur gooien.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef Kleintje het volgende:
Hij mag de 2 sigaretjes die hij nog in zijn zak heeft nog wel oproken!
Maar wat als hij die 1000 euro had willen betalen? Wat dan???
Hier ook Geluid weg.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
Streams doen erg vaag bij mij ineens
Als ze voor roken voor Roel hadden gekozen was de opdrachtmislukt.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:39 schreef cuall het volgende:
Dido zegt nu dat ze ook solidair met Roel konden zijn en de sigaretten laten liggen, maar daar heeft ze niet voor gekozen![]()
Hoe zit het dan met het slagen van de weekopdracht? Ik snap het niet helemaal.
Ze zitten in BB, en niet in het normale leven. Die korf staat er niet omdat zo'n vuurtje zo gezellig is, maar vanwege een opdracht.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja zo dat doen we in het normale leven toch ook. Ik vindt dat BB zwaar overdreven doet
misschien dat Roel nog wel gespaard gaat worden nadat Naat meen ik dat ding omgestoot hadquote:Op woensdag 7 december 2005 16:46 schreef rickfcdb1 het volgende:
Roel heeft het vuur gered mag hij nu weer roken?
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als ze voor roken voor Roel hadden gekozen was de opdrachtmislukt.
Erg solidair was Dido niet anders was ze wel met hem samen gestopt.
toch niet..quote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef srblackbird het volgende:
Het vuur is stuk !!!
Mijn streams haperde,wat gebeurde er of gooide iemand hem om.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef Kleintje het volgende:
he ja... laten we de korf gewoon ff omgooien...
De Zweep! De Zweep!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed, maar ik dacht Nathalie![]()
volgens mij had hij gezegd dat hij niets meer had.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef cuall het volgende:
[..]
dus hij had zelf nog wel sigaretten en dan zitten kankeren op Ingrid, wie was er nou hypocriet
Ik dacht Dido maar de stream haperde nogal dus niet echt goed gezien.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed, maar ik dacht Nathalie![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De Zweep! De Zweep!
Oh nee, dat was met kaasfondue....
Ik ben blij dat Lieske het niet deed,dan was de pleuris uitgebroken.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:50 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik dacht Dido maar de stream haperde nogal dus niet echt goed gezien.
Ja, nu zeggen ze dat het niet erg is.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Lieske het niet deed,dan was de pleuris uitgebroken.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De Zweep! De Zweep!
Oh nee, dat was met kaasfondue....
jullie hebben wel echt heel veel meedeleiden met arme Lieske geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, nu zeggen ze dat het niet erg is.
Oei, gemist, zei hij dat, Dat hij er nog 5 had?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:57 schreef cuall het volgende:
nu heeft Roel ineens nog 5 sigaretten, hij speelt echt vals
![]()
Nee is meer laten zien dat Ingrid en Lieske niet zeiken als er iemand van dat andere groepje wat verkeerd doet,maar hun doen dat juist wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:57 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
jullie hebben wel echt heel veel meedeleiden met arme Lieske geloof ik.
En daar moet ie dus tot zaterdag, als de boodschappen arriveren, mee doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:57 schreef cuall het volgende:
nu heeft Roel ineens nog 5 sigaretten, hij speelt echt vals
![]()
Maar eerst zei hij dat hij niets had, toen 2 en nu 5!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar moet ie dus tot zaterdag, als de boodschappen arriveren, mee doen?
nee hij mag t/m vrijdag niet roken. Zaterdag kan die weer roken van de shag en sigaretten die de dames nog hebben. Als de boodschappen er zijn zal die zijn eigen spul wel weer krijgen mss met de welverdiende joint dan ofzoquote:Op woensdag 7 december 2005 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar moet ie dus tot zaterdag, als de boodschappen arriveren, mee doen?
medelijdenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:57 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
jullie hebben wel echt heel veel meedeleiden met arme Lieske geloof ik.
Nee Lieske had het eens moeten doen dan had je de stoere nepkraker moeten horen.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef ART het volgende:
Ze zijn gewoon te lief geweest voor Roel. Dido gister over 'de drempel' geholpen, ale romantische acties die hij mocht doen, het was tijd hem weer even te pesten. De normale eb & flow dus van BB.
Maar natuurlijk zal Lieske zich er uitgebreid over verkneukelen. Zo'n dom kutkind is het wel.
Go Roel! Give them hell! (like this morning)
Ja, toch wel heel dubieus.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oei, gemist, zei hij dat, Dat hij er nog 5 had?
Tot zaterdag is hetzelfde als tot en met vrijdagquote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee hij mag t/m vrijdag niet roken. Zaterdag kan die weer roken van de shag en sigaretten die de dames nog hebben. Als de boodschappen er zijn zal die zijn eigen spul wel weer krijgen mss met de welverdiende joint dan ofzo![]()
jaquote:Op woensdag 7 december 2005 17:03 schreef farceman het volgende:
Mag roel die laatste 2 of 5 zoals hij zegt, wel behouden
Nou ik lust ook wel een kopjequote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef Kleintje het volgende:
wat zijn de streams kut. Ze bufferen verdomd veel.
Ik pak ff een bakkie thee, iemand anders nog iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |