abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34364367
Ik heb hem ook op mp3shop.nl besteld zaterdag en maandag word hij met rembours aangeleverd
Ik ben zeer benieuwd hoe het is die mp3speler. Ik zal eventueel wel wat foto's maken en me ervaringen mededelen hiero
pi_34369487
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb hem ook op mp3shop.nl besteld zaterdag en maandag word hij met rembours aangeleverd
Ik ben zeer benieuwd hoe het is die mp3speler. Ik zal eventueel wel wat foto's maken en me ervaringen mededelen hiero
Ik vraag me af of dat zo is http://www.tpgpost.nl/voo(...)/pakketten/index.jsp als je dat leest dan zie je dat de eerste bezorging op dinsdag is...
Ik zit namelijk ook met smart op een pakketje te wachten, de Creative Micro Photo

En er gebeuren vreemde dingen als je hier naar kijkt dan zie je dat het niet gaat zoals het moet Vraag me af of maandag ook onder eerstvolgende werkdag valt...
  Eindredactie Games maandag 23 januari 2006 @ 09:23:33 #103
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34369507
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:58 schreef de_sapje het volgende:

* De Vision:M ondersteunt dan wel meer muziekwinkels, maar het aanbod van de iTunes Music Store is natuurlijk verreweg het grootste (omdat de iPod natuurlijk het populairst is) én de iTMS is betrouwbaar. Zoals het er nu uitziet, zal het succesvolle iTunes Music Store niet snel opgeheven worden. Andere, minder succesvolle muziekwinkels, hebben een wat meer onzekere toekomst.
nee de msn music store ligt er morgen uit
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_34369734
was er trouwens niet een algemeen Creative Zen Micro topic? Ik kan het niet vinden
pi_34370355
Ik hou op met mekkeren, de creative is net binnen
pi_34370787
GinaG: Wanneer heb jij hem besteld dan jouw mp3speler ?
pi_34371021
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:34 schreef Webgangster het volgende:
GinaG: Wanneer heb jij hem besteld dan jouw mp3speler ?
Vrijdag heb ik het besteld
pi_34371314
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:40 schreef GinaG het volgende:
was er trouwens niet een algemeen Creative Zen Micro topic? Ik kan het niet vinden
Creative Zen Micro deel II

khad die geopend sinds GAD weg is.
pi_34371563
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:56 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Creative Zen Micro deel II

khad die geopend sinds GAD weg is.
Thank you sir
pi_34406493
Meine is binnen
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:35:38 #111
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_34962251
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:56 schreef Webgangster het volgende:
Meine is binnen
Hoe bevalt ie?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_34993929
Dat ding schijnt wel heel erg snel te krassen als je dat zo op tweakers leest.
pi_35238149
Hij bevalt me goed vooral de video vind ik echt top.
pi_38219136
Even een kick want hij is al ¤279,- bij mp3man.nl Nog nettere prijs en kan volgens mij wat van iPod's marktaandeel snoepen. Jammer dat je er weinig over hoort en dat je het amper in winkels ziet.
Wat dat betreft heeft iPod een geweldige naamsbekendheid opgebouwd.

Ik heb trouwens overal gezocht hoe de geluidskwaliteit is, Kan iemand iets meer erover vertellen (en uitgebreid?)
Hoe is trouwens de software om bestanden over te brengen van computer naar de Zen Vision:M?
Zit nu stiekem een beetje te twijfelen tussen de Sony NW-A3000 en deze... Ik zou het eigenlijk puur voor muziek gebruiken, dus de extra features van de Zen gaan voor mij niet op. Moet mijn mening ook herzien (zie mijn eerste post in dit topic dat ik het te kinderlijk eruit vond zien). Op CNET.com zijn er wat videos te vinden en vind ik de Zen toch strak eruit zien.
pi_52927071
Ik wil dit topic een kick geven. Want anders moet ik een nieuwe maken.

Heb vandaag de Creative Zen Vision: M gekocht. Bevalt erg goed. Heb meteen het accessory Pck erbij gekocht.
Bediening is wel even wennen.
Xbox Live: koenpijl
pi_52933075
Misschien had je beter ff op morgen kunnen wachten dan komen zeer waarschijnlijk de nieuwe iPod´s....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')