Dat heb ik dus nog niet getest, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 26 december 2005 21:06 schreef thispicture het volgende:
Is die batterijduur erg verbeterd? Want om nu al mijn muziek er af te donderen ._. Is het dus het waard? (kromme zin ¬¬)
sorry, las er overheenquote:Op maandag 26 december 2005 21:10 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog niet getest, ben wel benieuwd.
Ik ook sinds vandaagquote:
Als je direct doet vanaf je computer krijgt je Zen voeding. Anders krijgt je hub voeding en/of de Zen te weinig... Denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ook sinds vandaag![]()
Direct maar ff een vraag er staat in de handleiding dat je voor het opladen de creative altijd aan de USB poort van de pc moet hangen, hubs moet je vermijden, geldt dit ook voor data overdracht![]()
Kan dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:28 schreef Coastertommm het volgende:
Ik heb even een vraagje.. ergens in de handleiding dacht ik staat dat je het opstart scherm kan veranderen, door een ander plaatje of gif bestand. Dus dat je niet die vallende druppel krijgt. Als ik dat dan wil doen, dan lukt dat niet; het is zeg maar grijs; zodat je niks in kan vullen. Wie heeft de oplossing? Heb btw eentje met 5gig.
*mini kick*quote:
Dan staat zeker ook je afspeelteller op 0... Vrij treurig, die ouwe vind ik wel prima trouwens.quote:Op maandag 26 december 2005 20:59 schreef rotskibo het volgende:Sinds 16 December is er een nieuwe firmware uit, hij zorgt voor langere batterijduur door iets te doen met de standby functie (nog niet getest) en zorgt voor snellere overdracht naar je speler toe (ik haal nu 3 mb/s, heel erg snel). Al verwijdert ie eerst alle bestanden van je micro om hem te kunnen updaten.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef rotskibo het volgende:
Bij de zen micro photo is dat dan?
Kan helaas niet anders. Ik heb nu firmware 2.2 erop staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Borkydude het volgende:
Dan staat zeker ook je afspeelteller op 0... Vrij treurig, die ouwe vind ik wel prima trouwens.
Kan idd, stond ook in User guide ofzo. Ik vind het niet heel boeiend.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef Coastertommm het volgende:
Nee, ik heb geen Zen Micro Photo. Gewoon een Zen Micro, zwart, 5GB. Ik heb ff een screen gemaakt.
[afbeelding]
quote:
Mja, de touch is op twee punten groter jaquote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef Borkydude het volgende:
De Micro is denk ik enigszins gedateerd, en de Touch erg groot. Ik zou wachten op de Zen Micro Photo.
Ik wel (quote:Op zondag 26 februari 2006 14:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kan idd, stond ook in User guide ofzo. Ik vind het niet heel boeiend.
Die is allang al uitquote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef Borkydude het volgende:
De Micro is denk ik enigszins gedateerd, en de Touch erg groot. Ik zou wachten op de Zen Micro Photo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |