abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2005 @ 19:22:05 #1
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27032883
Heb ff snel rondgekeken op het forum, maar kwam geen topic over dit fantstische apparaat tegen.

Zelf loop ik ook al een tjdje te pronken met deze harddisk mp3 speler.
Heel ff geript van de creative site:

FEATURES

Holds up to 3,000 songs.
The size of your player shouldn't compromise the thousands of songs you want to listen to. Zen Micro's incredibly tiny size stores up to 3,000 songs, that's more than a weeks worth of music to enjoy and never hear the same song twice.

6GB holds 3000 songs at 64kbps WMA or 1500 songs at 128kbps MP3 (Preorder)
5GB holds 2500 songs at 64kbps WMA or 1250 songs at 128kbps MP3
4GB holds 2000 songs at 64kbps WMA or 1000 songs at 128kbps MP3 (Preorder)
And, with USB 2.0, you'll be able to transfer songs in a flash, spending less time at your computer and more time enraptured in your music.

Micro sized
Only 3.3" high, this micro sized MP3 player stands tall against any other. Setting the standard in pocket-sized music, we have filled its tiny space with everything you'd want in an MP3 player.

Curved to fit
Zen Micro's contoured shape feels great when you hold it in your hand, scrolling through thousands of your favorite songs. The smooth round edges also let it slip effortlessly into your pocket. However, its stunning looks will probably make you want to keep it out where everyone can see it.

Captivating design
Zen Micro, trimmed with a luminescent blue glow and back-lit buttons, boasts the most imaginative design of an MP3 player to date.

10 electrifying colors
When it comes to choice, the only difficult decision you need to make is which of the 10 electrifying colors suits your lifestyle. With such a kaleidoscope of colors, what color will you choose?

Up to 12 hours of playback time on a single charge
There is enough battery life in Zen Micro to keep you dancing from dusk till dawn and still be listening to tunes during the morning commute. But don't let the music stop there!

Removable, rechargeable battery
Zen Micro's removable battery is easy to swap with another fully charged battery, there's no need to hang around waiting for your player to charge. Now you truly have the battery juice to get loose.

Extend your playtime another 12 hours with each additional battery you buy

FM radio to listen to and record
Not that you will ever get tired of your 5GB music library when it can hold 2,500 songs. But, if you find yourself in the mood for radio, simply tune in with the Zen Micro's built-in FM radio. Set up to 32 station presets so you can catch up on the latest sports results, listen to your favorite talk show, or navigate your way out of traffic congestions. Your Zen Micro will even record your favorite radio shows, so you can listen to and enjoy them later.

Built-in voice recorder
There's also a built-in microphone for up to 10 hours of voice recording. Ideal for taking notes, recording lectures and remembering those inspirations you'll have as you hear the clarity of the MP3 and WMA music you've stored on Zen Micro.

Vertical touch pad
No more going round in circles to find the song you want, we all know that the quickest distance between two points is a straight line. Zen Micro's vertical touch pad and touch sensitive controls are designed to be intuitive so that searching through songs or music library is easy, quick and fun - try taking a cruise down this strip.

Removable Disk
Store and transfer not only your favorite tunes, but other important files as well. Zen Micro's Removable Disk mode lets you connect your player to the computer, then drag and drop music and data files you need. Find out how.

Get organized
When you're having so much fun with your Zen Micro, it's easy to lose track of time or even days. One of Zen Micro's handy features is its personal organizer. You'll never forget about those all important anniversaries with the "calendar," plus a "to do" list and "contacts" list, all syncing seamlessly with Microsoft Outlook.

Access over 2 million songs through MSN Music and other Zen supported music services
With support for WMA music, Zen Micro will give you access to the widest selection of songs and music genres that you can download from the Internet. Now you have a massive variety of music that you know will work on your Zen Micro.

Wake to your favorite tunes
You'll have no excuses of being late for that interview, important meeting or your early lecture. The Zen Micro has a sleep timer and alarm - so now you can drift off to sleep on those warm weekends to your very own playlist of easy listening tunes, and wake up to some classic rock and roll.

Customize your UI
We know everyone has different preferences; Zen Micro lets you customize the main menu so that you can have the features you want right there at your fingertips, where they are easy to find.

Shuffle to a different tune
Be your own DJ and take "shuffle" to a new level. Zen Micro's DJ feature gives you more than the standard shuffle found in other MP3 players. Not only will Zen Micro randomly shuffle through all your music, but now you can listen to all your most popular tracks, or tracks you rarely hear. Or let your Zen Micro randomly select an album of the day for you to enjoy.

Highest audio quality of any MP3 player
Creative MP3 players are renowned for their superior audio quality, and the Zen Micro is no exception. With an outstanding industry leading 98dB signal to noise ratio, you can achieve audio bliss with clarity as good as expensive hi-fi systems. That coupled with high fidelity earphones with dynamic bass response, the Zen Micro not only sets a new standard for sheer style, but for the best sound quality with unmatched audio perfection.

Stores 3,000 songs on 6GB1 hard drive
Stores 2,500 songs on 5GB1 hard drive
Stores 2,000 songs on 4GB1 hard drive
Micro-sized (3.3" tall, 2" wide, 0.7" deep)
Available in 102 electrifying colors (Black, White, Silver, Dark blue, Light blue, Red, Purple, Citrus Orange, Lime Green and Pink)
Features a removable lithium ion battery
Get up to 12 hours playback time on a single charge3
FM radio to listen and record
Integrated voice recorder gives up to 10 hrs of recording time
Vertical touch pad for easy and intuitive navigation
Access over 2 million songs through Zen supported music services
Highest audio clarity at 98dB SNR
High fidelity earphones with dynamic bass response
Contacts, Calendar and Tasks4
Plays MP3, WMA, WAV files
Functions as an external hard drive for backup of computer files
Backlit LCD displays track info
Repeat, resume, and random play
8 EQ settings (Acoustic, classical, disco, jazz, new age, pop, rock and vocal)
Sleep and wake timers
Customizable main menu, so the features you want are right at your finger tips
USB 2.0 interfaces (cables included)
Belt clip / stand
Weight: 3.8 oz. (includes removable battery)
Warranty: 1 year limited hardware warranty / 90 day service warranty
1 Based on 4 minutes per song at 64kbps WMA format.
2 Available colors will be less for 4GB and 6GB models.
3 Actual battery life will vary with use.
4 Requires Microsoft Outlook.
=============================================================
Heb jij nog dingen te melden over dit apparaat, leuke trucjes, leuke apparaten die je erbij kan gebruiken? vragen etc. stel en plaats ze hier.

[ Bericht 74% gewijzigd door McMan op 15-05-2005 19:31:23 ]
In elke vrouw zit wel iets goeds!
Alleen je moet het er zelf insteken!
Mijn avatar is gemaakt door Koekje!
pi_27033520
Erg goede speler voor van die Apple haters. Maar nu Apple de prijzen heeft verlaagd is het volgensmij verstandiger gewoon een iPod mini te kopen.
Wel een pluspuntje dat er een FM radio op zit.
  maandag 16 mei 2005 @ 22:15:22 #3
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27066925
apple doet gewoon meer aan marketing, ipv creative
pi_27178645
Heb de Creative Zen Micro (5gb silver)

Ben over de functies en dergelijke erg tevreden, alleen niet over de accu levensduur..

Er staat dat ie 12 uur mee zou moeten gaan, maar bij mij is ie na zo'n 3 uur alweer leeg

Toch eens Creative hier over bellen
(paar weken in bezit)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:52:31 #5
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_27181698
Ik vind hem best wel lelijk en een beetje zielig dat ze na de iPod met een Zen komen en na de iPod mini met een Zen Micro, en na de iPod photo met een Zen Micro Photo (en nu de Zen Random?)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:54:51 #6
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_27181761
Ik zit ook al een tijdje te koekeloeren naar dit apperaatje, is zeker een goed dingetje zoals bijna alles van Creative. En zeker een waardige concurrent tegenover die f*cking Ipod. Gemacker.
Alleen vind ik wel aan de prijzige kant...
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_27586311
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:54 schreef clowncloon het volgende:
Ik zit ook al een tijdje te koekeloeren naar dit apperaatje, is zeker een goed dingetje zoals bijna alles van Creative. En zeker een waardige concurrent tegenover die f*cking Ipod. Gemacker.
Alleen vind ik wel aan de prijzige kant...
Net besteld voor 180 euro. Dat vind ik dus wel meevallen voor 5 GB
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:07:02 #8
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_27603676
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:52 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ik vind hem best wel lelijk en een beetje zielig dat ze na de iPod met een Zen komen en na de iPod mini met een Zen Micro, en na de iPod photo met een Zen Micro Photo (en nu de Zen Random?)
Het klopt dat ze het design een beetje neppen, maar creative was er al vroeg bij op de markt. Voor de Zen Micro hadden ze al de Muvo met 4 GB Microdrive, toen er nog geen sprake was van een iPod Mini.

Beetje zielig ook van Apple om met die Ipod photo te komen na de Iriver H320

Huppekee, olie op het vuur ! :p
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:57:58 #9
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27633182
wat vinden jullie van de knoppen bedieieng (nou ja knoppen? hij heb geen knoppen)
  zondag 5 juni 2005 @ 00:12:46 #10
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_27633567
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:07 schreef turnpike het volgende:
Het klopt dat ze het design een beetje neppen, maar creative was er al vroeg bij op de markt. Voor de Zen Micro hadden ze al de Muvo met 4 GB Microdrive, toen er nog geen sprake was van een iPod Mini.

Beetje zielig ook van Apple om met die Ipod photo te komen na de Iriver H320

Huppekee, olie op het vuur ! :p
Sterker nog, Creative was met de Jukebox veel eerder met een harddisk MP3 speler op de markt dan Apple met de iPod. Veel mensen denken dat de iPod de eerste MP3 speler met harddisk was, maar dat is dus niet zo.

http://www4.tomshardware.com/mobile/20001110/index.html
http://news.com.com/Apple(...)0-1040_3-274821.html
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 5 juni 2005 @ 00:17:11 #11
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27633694
f*cking hell, maar toch heeft apple zich hoog in de mark weten te krijgen
  zondag 5 juni 2005 @ 00:19:30 #12
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_27633766
Het was zelfs nog iets eerder zie ik nu:
http://news.com.com/MP3+m(...)0-1040_3-243798.html

Creative: Augustus 2000
Apple: Oktober 2001

Apple gebruikte vormgeving en marketing, plus natuurlijk het feit dat de iPod een stuk kleiner was. En dat terwijl hij in het begin alleen in combinatie met Apple computers werkte
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
  zondag 5 juni 2005 @ 00:37:12 #13
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27634271
ben beniewd trouwens wat de volgende stunt van apple wordt op mp3 spelers gebeid
pi_27634536
ik heb 'm vaker gezien in de folders. en ik ben onder de indruk.
al m'n CD's plus mp3s sou ik hierop kwijt kunnen. + radio is helemaal perfect.
ik hoop alleen dat de accu wel langer dan 3 uur meegaat, dan koop ik 'm wel.
  zondag 5 juni 2005 @ 10:57:00 #15
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27638518
zpdra je de nieuwe firmware (heb ik ook gedaan) heb geinstalleerd gaat ie lang mee.
12 uur is gebaseerd op een lage kwaliteit liedjes ik d8 64kbs en het geluid mag dan niet op vollesterkte zijn evenals de background light enz.
pi_27641224
Wacht, dus voor 2 tientjes meer kun je een Ipod Mini met Clickwheel nemen en dat doe je niet?

LOOOOOL
  zondag 5 juni 2005 @ 13:20:30 #17
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27642515
ik weet niet hoe dat clickwheel aanvoelt, kan dus niet vergelijken met de touchpad van de zen
  zondag 5 juni 2005 @ 13:22:52 #18
92418 BGN
Sunrise
pi_27642598
Zen Touch heeft betere geluidskwaliteit, radio, meer GB. Het is inderdaad onbegrijpelijk dat je dan niet gewoon de massa volgt, en een Ipod Mini koopt....
pi_27647023
quote:
Op zondag 5 juni 2005 13:20 schreef McMan het volgende:
ik weet niet hoe dat clickwheel aanvoelt, kan dus niet vergelijken met de touchpad van de zen
Met de clickwheel kun je (en ja, ik lul niet uit mijn nek) tot wel 3 keer sneller door je muziek bladeren

iPod is gewoon het concept, samen met iTunes. Dus wat lul je met je de massa achterna gaan.
  zondag 5 juni 2005 @ 17:27:38 #20
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_27649523
Liever dan een iPod heb ik toch mijn 20GB Jukebox 3:

- 98dB S/N ratio
- echte line-outs
- optisch digitaal en analoge line-in voor direct opnemen tot 48kHz naar MP3 of WAV.
- Verwisselbare accu's
- tot 22 uur speelduur met twee interne accu's (blijkt in de praktijk ook zoveel te zijn)
- infrarood afstandsbediening
- 4.1 speaker aansluitingen met ProLogic surround decoding
- EAX: equalizer, environments, smart volume, spatial.
- optionele draadafstandsbediening met radio, microfoon en display
- Lekker veel knoppen; volume, play pause/stop/fw/rev, eax, back, search, menu, song-info, jog dial.
- Harddisk gemakkelijk te vervangen door een gewone laptop HD van 60GB of meer.
- Kostte maar 193 Euro.

pi_27649618
IPOD
  zondag 5 juni 2005 @ 19:06:27 #22
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27652070
quote:
Op zondag 5 juni 2005 17:27 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Liever dan een iPod heb ik toch mijn 20GB Jukebox 3:

- 98dB S/N ratio
- echte line-outs
- optisch digitaal en analoge line-in voor direct opnemen tot 48kHz naar MP3 of WAV.
- Verwisselbare accu's
- tot 22 uur speelduur met twee interne accu's (blijkt in de praktijk ook zoveel te zijn)
- infrarood afstandsbediening
- 4.1 speaker aansluitingen met ProLogic surround decoding
- EAX: equalizer, environments, smart volume, spatial.
- optionele draadafstandsbediening met radio, microfoon en display
- Lekker veel knoppen; volume, play pause/stop/fw/rev, eax, back, search, menu, song-info, jog dial.
- Harddisk gemakkelijk te vervangen door een gewone laptop HD van 60GB of meer.
- Kostte maar 193 Euro.

maar hij is wel 10SX zo groot als i-pod of zen
pi_27654670
hmm....maar wat is nou verstandiger qua prijs, kwaliteit en kunnen. De i-pod mini of de zen micro?
  zondag 5 juni 2005 @ 20:45:06 #24
92418 BGN
Sunrise
pi_27654944
Tja, dat is dus een eeuwigdurende discussie. Ik heb er een flink aantal reviews over gelezen, maar ze zijn allebei ongeveer even goed.

Zen Micro heeft een radio, en is qua opslag per euro iets goedkoper. Batterij gaat minder lang mee, maar indien je batterij kapot gaat, kun je hem wel vervangen. Het menu van de Ipod schijnt dus weer wat beter te werken.
pi_27654994
Volgensmij is tegenwoordig de iPod iets goedkoper en idd de Zen heeft meer mogelijkheden maar de iPod mini heeft tegenwoordig een veel betere battarij dan de Zen. En de iPod is natuurlijk sowiezo
  zondag 5 juni 2005 @ 21:02:11 #26
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_27655494
Kijk hier maar even voor veel meer (en Nederlandse) informatie.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1021959
Let trouwens ook op de mooi geschreven startpost
  zondag 5 juni 2005 @ 21:26:59 #27
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_27656391
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:06 schreef McMan het volgende:
maar hij is wel 10SX zo groot als i-pod of zen
Nou, hij is zo groot als een goedkope discman, hij past gemakkelijk in een jaszak, dus de afmeting is geen enkel probleem.
pi_27656939
Met de zen micro kun je, in tegenstelling tot de Ipod, toch elke batterij gebruiken die je wil? En dan heb je dus ook niet zo'n speciale oplader nodig die je voor je Ipod wel nodig hebt (Mijn zusje heeft een Ipod maar we gaan naar de V.S dus dan kan ze hem niet op haar pc opladen).

En batterijduur is voor mij ook erg belangrijk, en als ik het zo een beetje lees is die van de Ipod veel beter (maar omdat je er maar 1 gebruikt moet je hem wel steeds opladen) ?
pi_27657150
Bedoel je met elke battarij, dat je er gewoon penlites in kan stoppen? Dat kan namelijk niet bij de Zen en niet bij de iPod. Volgensmij hebben ze allebei gewoon een accu. En het lijkt me dat je de iPod in de Amerika juist wel kan opladen aan de computer maar niet aan het stopcontact.
pi_27657301
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:46 schreef Remzz het volgende:
Bedoel je met elke battarij, dat je er gewoon penlites in kan stoppen? Dat kan namelijk niet bij de Zen en niet bij de iPod. Volgensmij hebben ze allebei gewoon een accu. En het lijkt me dat je de iPod in de Amerika juist wel kan opladen aan de computer maar niet aan het stopcontact.
Nou, bij de Ipod moet je toch steeds de batterij die er bijzit blijven gebruiken en werken bijv. batterijen van Philips niet? En bij de Zen kun je er elke batterij instoppen die je wil?

En je kunt hem wel opladen daar op je pc, maar die neem ik niet mee dus vandaar heb je een oplader nodig.
pi_27657449
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:50 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Nou, bij de Ipod moet je toch steeds de batterij die er bijzit blijven gebruiken en werken bijv. batterijen van Philips niet? En bij de Zen kun je er elke batterij instoppen die je wil?

En je kunt hem wel opladen daar op je pc, maar die neem ik niet mee dus vandaar heb je een oplader nodig.
Nee er zitten geen batterijen in het is gewoon een accu die bij zowel de Zen als bij de iPod moeilijk tot eigenlijk niet te vervangen is.

Ah zow, ja dan heb je idd een aparte oplader nodig.
pi_27657506
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:54 schreef Remzz het volgende:

Nee er zitten geen batterijen in het is gewoon een accu die bij zowel de Zen als bij de iPod moeilijk tot eigenlijk niet te vervangen is.
Ok, en je kunt hem zeker op je pc opladen? En dus zal ik er een oplader bij moeten kopen ?
pi_27657537
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:55 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Ok, en je kunt hem zeker op je pc opladen? En dus zal ik er een oplader bij moeten kopen ?
Eehm van de Zen weet ik het niet zeker. De iPod kan zowel via PC als via adapter.
pi_27657654
Ik heb het ff opgezocht maar er staat dat er bij de Zen een Li-Ionbatterij zit
pi_27657708
Ja dat is een soort van batterij dat heeft te maken met hoe je hem moet opladen. Ik heb de Zen zoals gezegt niet maar ik weet bijna zeker dat je hem net zoals de iPod moet opladen.
  zondag 5 juni 2005 @ 22:12:57 #36
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27658157
zowel i-pod als zen kan je via pc of oplader opladen
  zondag 5 juni 2005 @ 22:21:53 #37
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_27658530
Het enige verschil is dat als de batterij na een tijdje(een jaar of 2 gemiddeld) kapot is, je bij de micro de batterij zelf kan vevangen (ze is immers verwisselbaar, zoals bij een GSM). Deze batterijen zijn afzonderlijk te kopen. Terwijl bij een Ipod de batterij zelf niet te vervangen is, om de batterij te laten vervangen moet je je ipod opsturen naar apple, en de afzetters van apple vragen er 150 dollar voor. Terwijl je bij de zen micro een extra batterij voor +-30 euro kan kopen. Trouwens @ Slim Shady, dat je batterij maar 3u meegaat is enkel te wijten aan mishandeling van de speler . Je moet de batterij de eerste 3 keer volledig opladen en leegtrekken, dan pas haal je de volledige capaciteit. 12u is idd niet realistisch, 8-9u wel, dat haal ik er met gemak mee.
  zondag 5 juni 2005 @ 22:43:39 #38
92418 BGN
Sunrise
pi_27659315
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:47 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is tegenwoordig de iPod iets goedkoper en idd de Zen heeft meer mogelijkheden maar de iPod mini heeft tegenwoordig een veel betere battarij dan de Zen. En de iPod is natuurlijk sowiezo
Neem eens een kijkje op mp3man.nl, daar heb ik mijn Zen Micro afgelopen week besteld.

Ipod mini = 200
Zen Micro = 180

Terwijl bij de Media Markt:

IM: 200
Zen Micro: 220.
pi_27660212
Zen Micro is al voor 168 euro te krijgen
  zondag 5 juni 2005 @ 23:53:47 #40
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27661747
pi_27662124
In de shop is 'ie de laatste tijd ook fors gezakt, koop 'em liever daar dan via zo'n illegale webwinkel.
pi_27671475
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef MMach het volgende:
, dat je batterij maar 3u meegaat is enkel te wijten aan mishandeling van de speler . Je moet de batterij de eerste 3 keer volledig opladen en leegtrekken, dan pas haal je de volledige capaciteit. 12u is idd niet realistisch, 8-9u wel, dat haal ik er met gemak mee.
Dat had ik dus ook dat mijn batterij maar 3 uur meeging. Nadat ik had gebeld met Creative kan ik vanmiddag een nieuwe gaan ophalen (zit nog binnen die 30 dagen) maar met volledig opladen, bedoel je gewoon de normale 3 uur of gewoon zo'n 10 uur in het stopcontact laten zitten.. ?
En natuurlijk meteen de nieuwe firmware erop zetten..
  maandag 6 juni 2005 @ 14:51:44 #43
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_27676140
Het is een Li-ion polymeer batterij, aan te raden daarbij is:
-de eerste 3 keer volledig opladen en leegtrekken. Dat wil in dit geval zeggen: de speler laten spelen tot de batterij leeg is, zodanig dat hij uit valt (low battery). Dan steek je de adaptor in en laat je hem opladen tot de speler weer uitvalt(dan is hij volledig opgeladen, die blauwe pulsen stoppen). Dat doe je dus 3 keer.
-daarna gewoon zo vaak mogelijk opladen, elke keer een beetje is beter dan helemaal leeg->opladen
pi_27688835
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:47 schreef Remzz het volgende:
Agree.
  maandag 6 juni 2005 @ 21:11:25 #45
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_27689165
dus jij koopt producten die erg duur zijn, om naamsbekendheid ipv kwaliteit :S
  maandag 6 juni 2005 @ 21:26:06 #46
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_27689676
Dat is de enigste reden waarom Apple verkocht wordt helaas. Wel mooi design af en toe, maar je betaalt vooral voor de naam
pi_27691586
Aha, als je de nieuwe firmware erop zet, moet je dus eerst de accu verwijderen, de 'aanknop' vasthouden, dan de accu weer terug, dan kom je in een verborgen menutje dan moet je daar RELOAD FIRMWARE NOW aanklikken, dan vraagt ie om de USB, en dan moeten de instellingen dus pas echt in werking zijn!

En ik ging vanmiddag bij Mycom een nieuwe ophalen, hadden ze de Silver niet meer, dus ik wilde de Zwarte dan maar, krijg ik de doos, loop de winkel uit, kijk in die doos.. Zit er een gebruikte in met een volle playlist en al .. dus ik weer terug (weer 3 kwartier in de rij moeten staan) Maar nu heb ik een nieuwe Witte
  maandag 6 juni 2005 @ 23:08:10 #48
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_27693383
mensen die ipod kopen kopen het denk ik toch voor het design.
ik heb liver een GOEDE speler ipv een lelijk ding met een dure naam.
pi_27693562
iPod is goed. Kijk eens naar het clickwheel, geniaal!
pi_27704451
Zal de prijs de komende tijd nog meer naar beneden gaan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')