hoe moet ik het anders voelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij zit wel op je subtiele stoel hé?
subtiliteits fobie!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat blijft altijd lastig.. Ik vraag me ook in die gevallen wel af waarom iemand een kind wil. Zou iemand dan werkelijk niet beseffen wat de consequenties daarvan zijn, of zouden die onderschat worden, of wat verwacht zo iemand nou precies?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Onvolwassenheid welteverstaan.
dat compenseerd je maagzuurquote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
hoe moet ik het anders voelen.
kostend persoon komt net binnen, en vreet meteen de halve droppot leeg.
Komt allemaal wel op de juiste tijd...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahaha
jah zeker
ik hoef nu nog niet zo nodig
Volwassenheid bewijzen. Een redelijke inschatting maken van de lusten en de lasten wegwuiven als vervelende onbewezen consequenties.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat blijft altijd lastig.. Ik vraag me ook in die gevallen wel af waarom iemand een kind wil.
hoe moet ik het anders noemen?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je houdt je dus in hier op Fok!? Wil je er misschien over praten?quote:
Dat is een van de weinige dingen die ik me kan bedenken idd..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volwassenheid bewijzen. Een redelijke inschatting maken van de lusten en de lasten wegwuiven als vervelende onbewezen consequenties.
ik heb een fokfobiequote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je houdt je dus in hier op Fok!? Wil je er misschien over praten?
Triple zelfsquote:Op woensdag 7 december 2005 15:05 schreef _Arual_ het volgende:
dubbel
Fok doet raar. ik duw op edit en dan komt er weer een nieuwe post van mij.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:05 schreef _Arual_ het volgende:
dubbel
Ja heel vaag. Ik kreeg eerst zo'n serverfout, toen verbeterde ik de post die ik had willen sturen, en toen ging alles mis. want die post stond er dus al of zo.quote:
Mijn moeder werkt in een opvanghuis voor vrouwen met allerhande problemen, daar zitten dus ook veel van die gevallen tussen heel jong en en/of veel kinderen. Die dames staan gewoon absoluut niet stil bij de gevolgen, zien het als een echte versie van een pop, ongelukjes, ze vinden dat het zo hoord, enz.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige dingen die ik me kan bedenken idd..
als ze ver van me af zijn wel jaquote:
Kortom, allemaal redenen die eigenlijk neerkomen op "Het is nu eenmaal zo, en waarom zou ik zelf verantwoordelijkheid nemen?" ..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt in een opvanghuis voor vrouwen met allerhande problemen, daar zitten dus ook veel van die gevallen tussen heel jong en en/of veel kinderen. Die dames staan gewoon absoluut niet stil bij de gevolgen, zien het als een echte versie van een pop, ongelukjes, ze vinden dat het zo hoord, enz.
Is dat laatste naar jouw indruk genetisch bepaald, of komt dat uit de omstandigheden voort?quote:In elk geval hebben ze redenen genoeg, maar geen waar uit blijkt dat ze een weloverwogen keuze hebben gemaakt (wat ze vaak niet eens kunnen). Het trieste is dat die kinderen vaak na een jaar of 17 op de zelfde situatie terecht komen als moeders,.
Dan is het goedquote:
Een combinatie van beiden denk ik. Als een moeder of vader niet een van de slimsten is zal de kans ook wel groot zijn dat dat voor de kinderen geldt.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
Is dat laatste naar jouw indruk genetisch bepaald, of komt dat uit de omstandigheden voort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |