abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32925823
Stomme vraag misschien hoor...ik koop al wel een 360 maar hoeveel keer mooier is een 360 ten opzichte van een PS2 of GC?

Ik wil me er nog meer op verheugen
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_32925843
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
New York is door Nederlanders gesticht. Oorspronkelijke naam was Nieuw Amsterdam. Maar we hebben het toen met de Engelsen tegen Suriname geruild.
Blijft een geweldige deal
  donderdag 8 december 2005 @ 19:42:31 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32925859
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:41 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Stomme vraag misschien hoor...ik koop al wel een 360 maar hoeveel keer mooier is een 360 ten opzichte van een PS2 of GC?

Ik wil me er nog meer op verheugen
De 360 is ongeveer 1.5 keer zo mooi als de gewone Xbox die vergelijkbaar is met de Cube.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32925882
Ik dacht dat de Xbox360 360x mooier was .
  donderdag 8 december 2005 @ 19:46:12 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32925938
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik zat laatst met een nederlander in de matchmaking, na 1 potje spelen met lag zegt ie :
Wie heeft er hier de snelste internet verbinding?
Dus Rodie83 zegt : ik denk ik
Zegt die gast : Ok dan is hij host volgend potje.
Dus die server start, en idd Rodie83 was host en we hadden geen lag
Had die gozert een progammatje gemaakt waarbij de manier van Hosten word veranderd naar zijn zin.
2 of 3 potjes lag vrij gespeeld toen stopte die gast
hmm, apart.
The truth was in here.
pi_32926106
Je kan toch niet uitdrukken hoeveel x mooier iets is

Hoeveel x krachtiger kan, maar mooier lijkt me bijzonder moeilijk nauwkeurig vast te stellen Roy

Amped 3 begint leuk te worden trouwens, alleen wat een tenenkrommend verhaal/cutscenes
Wel weer goed voor mn gamerscore, gaat hard dat Amped
Who knew?
pi_32926112
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

hmm, apart.
idd ik vroeg hem naar die software maar die kon die niet geven zei die.
maar het klopte wel, als je halo2 gaat doen en je houd Back ingedrukt dan is de eerste waarbij het kruis voor de naam weg is de host, en dat gebeurde ook.

BTW ik ga Kameo ruilen, heeft een replaywaarde van 0,0%
iemand suggestie behalve CoD2 en NFS:MW, kheb PGR3 al
Condemned lijkt mij een coole game maar ik hoor niemand erover...
En hoe is PDZ ?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32926246
Nog maar 100 euro

Jammer dat zodra ik het geld bij elkaar heb ik nog echt moet gaan zoeken ook naar een premium
pi_32926595
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
New York is door Nederlanders gesticht. Oorspronkelijke naam was Nieuw Amsterdam. Maar we hebben het toen met de Engelsen tegen Suriname geruild.
Maak er maar veroverd van door de Engelsen.
pi_32926622
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De 360 is ongeveer 1.5 keer zo mooi als de gewone Xbox die vergelijkbaar is met de Cube.
Je baalt nog steeds behoorlijk van het feit dat je er geen te pakken kon krijgen huh?
  donderdag 8 december 2005 @ 20:20:52 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32926803
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:14 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Je baalt nog steeds behoorlijk van het feit dat je er geen te pakken kon krijgen huh?
Ja
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32926861
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:52 schreef Gamedemon het volgende:

[..]
En hoe is PDZ ?
Heb je bij Kameo ook alle elemental fruits en zo gehaald? Want dat lijkt mij nog best lastig ook .
Ik vind PDZ trouwens erg leuk. Maar ik ben geen echte FPS-kenner, dus ik heb weinig vergelijkingsmateriaal. Condemend is wel leuk, maar ik ben er nog niet echt mee begonnen dus veel kan ik er niet over zeggen.

Ik zou in ieder geval PDZ halen.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:25:44 #188
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32926955
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja
Deze fucking week leek wel een maand te duren wat dat betreft
The truth was in here.
pi_32927228
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:22 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Heb je bij Kameo ook alle elemental fruits en zo gehaald? Want dat lijkt mij nog best lastig ook .
Ik vind PDZ trouwens erg leuk. Maar ik ben geen echte FPS-kenner, dus ik heb weinig vergelijkingsmateriaal. Condemend is wel leuk, maar ik ben er nog niet echt mee begonnen dus veel kan ik er niet over zeggen.

Ik zou in ieder geval PDZ halen.
mjah maar ik lees dus wel dat de AI en en voice acting ontiegelijk slecht zijn, voice acting komt ik nog wel overheen (ik bedoel ik heb sudeki uitgespeeld, erger kan haast niet) maar als de AI bagger is dan is het spel bagger imo...
En nee ik heb niet alle fruits en ook niet alle elixers of life, als je em hebt uitgespeeld dan kom je geen vijand meer tegen dus het is fucking saai om ze te zoeken, geen zin in ook
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32927351
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

mjah maar ik lees dus wel dat de AI en en voice acting ontiegelijk slecht zijn, voice acting komt ik nog wel overheen (ik bedoel ik heb sudeki uitgespeeld, erger kan haast niet) maar als de AI bagger is dan is het spel bagger imo...
En nee ik heb niet alle fruits en ook niet alle elixers of life, als je em hebt uitgespeeld dan kom je geen vijand meer tegen dus het is fucking saai om ze te zoeken, geen zin in ook
Ik vind die AI niet zo slecht. De vijanden verstoppen zich en proberen je ook te flanken als je zelf ergens stationair staat te schieten. De voice-acting en de cutscenes zijn niet geweldig, maar dat is niet zo'n ramp.
pi_32928487
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik vind die AI niet zo slecht. De vijanden verstoppen zich en proberen je ook te flanken als je zelf ergens stationair staat te schieten. De voice-acting en de cutscenes zijn niet geweldig, maar dat is niet zo'n ramp.
De AI is verschrikkelijk, het enige wat vijanden doen is soms achter een muurtje gaan staan.
Maar het ergste is nog de AI van je teamgenoten, midden in het veld gaan staan tijdens een vuurgevecht.

De Single Player van PD0 vind ik ronduit slecht, de multiplayer is wel aardig.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32929559
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:34 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ga voor condemned. Ik heb PDZ en Condemned. PDZ is een recht toe-recht aan shooter.

Condemned laat je uit je sokken vliegen van schrik op bepaalde momenten De sfeer van condemned is ook overtuigend creepy. Tis geen FPS, want er wordt vrij weinig geschoten.

Tis meer een first person adventure Je moet ook forensisch bewijs verzamelen om de moordenaar te achterhalen. Erg gaaf!

Check dit filmpje even Eerste 10 minuten van het spel

http://www.xboxyde.com/leech_2047_en.html
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_32929896
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:13 schreef peristilius het volgende:

[..]

De AI is verschrikkelijk, het enige wat vijanden doen is soms achter een muurtje gaan staan.
Maar het ergste is nog de AI van je teamgenoten, midden in het veld gaan staan tijdens een vuurgevecht.

De Single Player van PD0 vind ik ronduit slecht, de multiplayer is wel aardig.
Dan heb ik waarschijnlijk gewoon een lage standaard . Ik vermaak me kostelijk met de Single Player.
pi_32931233
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:08 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dan heb ik waarschijnlijk gewoon een lage standaard . Ik vermaak me kostelijk met de Single Player.
Hij is idd best leuk. Mn bek viel open in de discotheek van de 1ste missie (lasers overal) en aan het begin van het Mansion level. Sneeuw gecombineerd met Japanse architectuur werkt HEEL goed!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  donderdag 8 december 2005 @ 22:57:55 #195
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_32931331
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Als je xbox[1] games wilt gaan spelen. Dan moet je een hdd hebben
Ik heb geen oude originele Xbox spellen.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  donderdag 8 december 2005 @ 22:59:02 #196
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_32931363
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:02 schreef H.Flick het volgende:
En dat je per MB veel te veel betaalt. De HD kan je bovendien bijna net zo makkelijk meenemen als een memorycard, dus dat is ook geen argument.
Ach, ik zal het geheugen alleen gebruiken voor savegames. Waarom dan 60 euro extra betalen voor een HD waar ik toch niets mee doe? Die savegames zullen misschien 500k per spel zijn, als het al niet minder is
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  donderdag 8 december 2005 @ 23:06:22 #197
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32931579
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeee... heb je het spel al gekocht?!?
kheb vier spellen hier liggen
The line is a dot to you!
  donderdag 8 december 2005 @ 23:17:09 #198
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32931951
The line is a dot to you!
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:37:28 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32934081
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:52 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

idd ik vroeg hem naar die software maar die kon die niet geven zei die.
maar het klopte wel, als je halo2 gaat doen en je houd Back ingedrukt dan is de eerste waarbij het kruis voor de naam weg is de host, en dat gebeurde ook.

En hoe is PDZ ?
CoD2 is top.... maar die heb je al gespeeld... Condemned hoorde ik goede verhalen over. Daggla heeft hem geloof ik....

Kameo terugbrengen ook
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_32934184
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Ach, ik zal het geheugen alleen gebruiken voor savegames. Waarom dan 60 euro extra betalen voor een HD waar ik toch niets mee doe? Die savegames zullen misschien 500k per spel zijn, als het al niet minder is
Totdat je in PGR3 150 foto's, 87 eigen tracks en 121 replays hebt opgeslagen
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')