Volgens mij heb jij moeite met mensen die direct tegen je zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:35 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Wel mensenkennis die Dido. Maar naar mijn mening is ze meer dan alleen een etterbak en dan niets positiefs.
eerder kan niet tegen die domme, jalourse en kinderachtige opmerkingenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuke opmerking van Dido.
Eigenlijk zegt ze ik kan niet tegen de directe opmerkingen van lieske.
that's all in the gamequote:Op woensdag 7 december 2005 14:36 schreef ohjahjoh het volgende:
Roel is gewoon een eerste klas sukkel. Als hij ze zin niet krijgt gaat ie janken als een klein kind. Ik gun hem de hoofdprijs al helemaal niet, alleen al omdat hij absoluut niet tegen zijn verlies kan en een ander niets gunt. Beetje egocentrisch mannetje als je het mij vraagt.
JAquote:Op woensdag 7 december 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk idee dido weg en laten blijken dat Lieske de meeste stemmen heeft gehad.
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:37 schreef robster16 het volgende:
het is wel een droomscenario dat de vier ratten in het spel constant op de andere af zitten te geven en de twee overgebleven meiden (lies en ing) wijselijk hun mond houden over mensen...over het algemeen dan. De vier musketiers zitten te pas en te onpas alleeeeen maar te zeiken over de rest en als ze dat niet doen steken ze veren in hun reet. Ik kan niet wachten tot het publiek een voor een die groep kaal plukt, tot de laatste zich weer in gaat proberen te likken bij lies en ing...
Maar ze zegt echt nooit wat slechts over anderen, toch??quote:Op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef BONG4002 het volgende:
Dido "Lieske kan gewoon een etterbak zijn, dat is gewoon een feit" .
DAT zeg ik ook niet. Maar meneer doet net of hij de wijsheid in pacht heeft en een of andere pro is in het ontleden van menselijke emoties etc, terwijl hij het allemaal echt compleeet niet lijkt te snappen. Het is na Joost misschien wel een van de grootste meepraters van de groep...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:35 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
och, dat doen verliefde mensen wel. Dat ie psychologiie studeert wil niet zeggen dat ie op eens een perfect mens wordt. Tandartsen krijgen ook gaatjes.
Beetje veel dusquote:Op woensdag 7 december 2005 14:36 schreef ohjahjoh het volgende:
Roel is gewoon een eerste klas sukkel. Als hij ze zin niet krijgt gaat ie janken als een klein kind. Ik gun hem de hoofdprijs al helemaal niet, alleen al omdat hij absoluut niet tegen zijn verlies kan en een ander niets gunt. Beetje egocentrisch mannetje als je het mij vraagt.
Het is bewolkt je kan jequote:Op woensdag 7 december 2005 14:37 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
eerder kan niet tegen die domme, jalourse en kinderachtige opmerkingen
* opgelucht adem haalt.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid gaf dat gisteren ook al aan tegen Lieske, BB had in de DBK tegen haar gezegd, dat ze gewoon zo door moest gaan, en dat het prima ging zo en zich geen zorgen moest maken. Ik maakte eruit op dat vlgs BB, Lieske er dus nog niet uit gaat morgen![]()
Zegt ook wel eens iets slechts maar het is op één hand te tellen.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar ze zegt echt nooit wat slechts over anderen, toch??![]()
Dido kan op geen enkele manier tegen kritiek, hoe haal je het in je hoofd om iets negatiefs over haar persoon te zeggenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuke opmerking van Dido.
Eigenlijk zegt ze ik kan niet tegen de directe opmerkingen van lieske.
die opmerking van Roel dat dido nooit wat negatiefs zegt over lies en ing, en dan die opmerking van Dido over lies zouden ze in de uitzending moeten monteren met onderin beeld een klok die meetikt. Typisch dat die plaats vonden in een tijdsbestek van minder dan 5 minuten...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar ze zegt echt nooit wat slechts over anderen, toch??![]()
Lekker he, ongegeneerd bashen?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:31 schreef robster16 het volgende:
Roel is een oversext, opgegeild, dom, lamlendig, onverstaanbaar, bekrompen krupuul. Hij geeft af op allerlei eigenschappen van mensen die hij zelf als beste tentoon spreidt. Objectiviteit is bij hem compleet weg, hij staart zich blind op Dido en als die weg gaat dan heb ik medelijden met de rest van de bewoners want dan wordt samen leven met hem een hel...mark my words...
echt echt echt echtquote:Op woensdag 7 december 2005 14:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido kan op geen enkele manier tegen kritiek, hoe haal je het in je hoofd om iets negatiefs over haar persoon te zeggen![]()
Wat ik wou zeggen is: een verliefde psycholoog is net als jij en ik, subjectief als de pest. Dat ie dat nou echt niet snapt is wel vermakelijk of irritant (kies maar), maar wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
DAT zeg ik ook niet. Maar meneer doet net of hij de wijsheid in pacht heeft en een of andere pro is in het ontleden van menselijke emoties etc, terwijl hij het allemaal echt compleeet niet lijkt te snappen. Het is na Joost misschien wel een van de grootste meepraters van de groep...
Nou ik vind Roel,Dido,Nath wel een heel stuk minder achterbaks dan Lieske.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:44 schreef riri het volgende:
Direct?
Achterbaks is een beter woord,ze zegt de helft niet tegen degenen waar ze de pik op heeft maar wel tegen Ing.
Vanmorgen ook weer genoeg over Lieske geleerd toen ze met Ingrid zat te praten.
Lieske is in mijn ogen totaal door Chantal veranderd en bewerkt
Nou als er ééntje is die nog wat tegen de anderen durft te zeggen dan is het Lieske wel hoor. Logisch dat ze dit iets minder scherp doen dan , maar ik vind haar wat dat betreft héél wat opener en eerlijk in vergelijking met de anderen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:44 schreef riri het volgende:
Direct?
Achterbaks is een beter woord,ze zegt de helft niet tegen degenen waar ze de pik op heeft maar wel tegen Ing.
Vanmorgen ook weer genoeg over Lieske geleerd toen ze met Ingrid zat te praten.
Lieske is in mijn ogen totaal door Chantal veranderd en bewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |