de beste stuurlui staan aan wal héquote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
En een goeie. In zekere zin zitten we hier allemaal te chantallen
probleem is wel dat lieske weet dat ze al moeilijk zit. aangezien iedereen en masse al twee weken op rij constant op haar stemt. De groep duwt haar ook een beetje in die positie zo. Ik vind dat ze daar nog erg goed mee omgaat. Op momenten goed scherp en direct antwoord en zich niet laat kennen, zeeeeeker als je haar leeftijd ook nog eens in het geheel meeneemt...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef riri het volgende:
[..]
klopt,hebben werkelijk niet veel te melden en altijd maar die zielige positie innemen, zonder ook maar iets aan die situatie te veranderen.
Zellfde gedrag als Chantal,afzonderen en daar gaan roddelen en kletsen wat anderen wel allemaal niet doen, maar de rug rechten en fier en trots zijn...ho maar.
Altijd zelf die underdog positie innemen en daar maar over door blijven klagen![]()
Roel en Dido hebben nooit iets te melden.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Die hebben het ook nog wel eens over interessante en normale dingen. Lieske en Ingrid alleen over andere bewoners verder hebben ze niets gemeen dus ook niets om over te praten.
ja, en da's geen roddelen, dat zijn beschouwingen...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ah, kom op. Ik ben het ook niet mer Riri eens maar als we allemaal maar elkaars mening bevestigen wordt het ook wat saai.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef redhair het volgende:
[..]
ik denk dat het sarcastisch bedoeld is om van dat gezeur van Riri af te zijn![]()
![]()
Het lijkt me toch leuker als ik Lieske even 5 minuten mag bellen om te vertellen wat ik van ze vind. Dat lijkt me beter dan chantallen.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
maar hij weet niet dat de rest het (nog) niet heeft natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef bunnyma het volgende:
Roel: "Wij zijn onevenredig hard de lul"
Wie hebben er geld gekregen?![]()
Zij toch?
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en da's geen roddelen, dat zijn beschouwingen...![]()
![]()
Helemaal mee eens. daar komt nog bij dat BB (nog) niet aan mijn verwachtingen voldoet.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Kleintje het volgende:
Laten we het erop houden dat het allemaal mensen zijn. Dat niemand hier op het forum beter of slechter is. Iedereen kan op zijn tijd achterbaks zijn, roddelen en dingen verzwijgen.
Het zijn gewoon mensen, net als in andere BB versies.
En ook in die versies vond je de ene keer die leuk en de andere keer een ander.
Alleen vind ik er nu niemand met kop en schouders bovenuit steken zodat ie de overwinning van mij verdient....
Maar dat is mijn mening!
Daarom vind ik dat Lieske zichzelf op de bank had moeten zetten vorige week. Ze komt er hoe dan ook toch wel op en het zou leuk zijn als de andere bewoners dan eens iemand anders moesten nominerenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
probleem is wel dat lieske weet dat ze al moeilijk zit. aangezien iedereen en masse al twee weken op rij constant op haar stemt. De groep duwt haar ook een beetje in die positie zo. Ik vind dat ze daar nog erg goed mee omgaat. Op momenten goed scherp en direct antwoord en zich niet laat kennen, zeeeeeker als je haar leeftijd ook nog eens in het geheel meeneemt...
Zijn het dan voor of na beschouwingenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
niet mee eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Zo is dat lolquote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
probleem is wel dat lieske weet dat ze al moeilijk zit. aangezien iedereen en masse al twee weken op rij constant op haar stemt. De groep duwt haar ook een beetje in die positie zo. Ik vind dat ze daar nog erg goed mee omgaat. Op momenten goed scherp en direct antwoord en zich niet laat kennen, zeeeeeker als je haar leeftijd ook nog eens in het geheel meeneemt...
dat zal je aan Chantal moeten vragen, het zijn haar woorden..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zijn het dan voor of na beschouwingen
Helaas welquote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef robster16 het volgende:
dat is waar, maar Joost was haar en iedereen te snel af...
Dat is ook het probleem met Lieske. Ze heeft wel een grote mond, maar ze gebruikt hem alleenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef ohjahjoh het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat Lieske zichzelf op de bank had moeten zetten vorige week. Ze komt er hoe dan ook toch wel op en het zou leuk zijn als de andere bewoners dan eens iemand anders moesten nomineren![]()
Het was inderdaad jammer dat lieske vorige week niet hard op riep : IK WIL OP DE BANK.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef ohjahjoh het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat Lieske zichzelf op de bank had moeten zetten vorige week. Ze komt er hoe dan ook toch wel op en het zou leuk zijn als de andere bewoners dan eens iemand anders moesten nomineren![]()
Daar had iedereen voor moeten kiezen. Je weet als je die bank niet overleefd had je toch nooit gewonnen en 2 weken voor het einde mis je toch niet veel en als je er niet uitgaat zit je 2 weken zonder stres in huis. Joost had dit als eerste door maar Dido wilde ook wel op de bank.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef ohjahjoh het volgende:
[..]
Echt ergerlijk die kerel.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef bunnyma het volgende:
Roel: "Wij zijn onevenredig hard de lul"
Wie hebben er geld gekregen?![]()
Zij toch?
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
Is niet waar in het gesprek met Roel was Lieske wel hard en direct.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met Lieske. Ze heeft wel een grote mond, maar ze gebruikt hem alleen
als ze alleen met Ingrid is.![]()
DAT kun je Lieske niet kwalijk nemen. NIEMAND kreeg de kans zichzelf op de bank te zetten. De brief was nog niet voorgelezen of Joost had zichzelf al op de bank gezet.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met Lieske. Ze heeft wel een grote mond, maar ze gebruikt hem alleen
als ze alleen met Ingrid is.![]()
Lieske loopt over de hele tijd gezien in totaal volgens mij minder te zaniken over het feit dat ze genomineerd is dan andere bewoners in een dag.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef robster16 het volgende:
Iddquote:Op woensdag 7 december 2005 14:59 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ah, kom op. Ik ben het ook niet mer Riri eens maar als we allemaal maar elkaars mening bevestigen wordt het ook wat saai.
En dan gaat ze net zo praat als Roel.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef robster16 het volgende:
als Dido nog verder in haar eigen kont kruipt komt ze d'r via d'r eigen mond weer uit...
het gaat over Joost, eeeeeen ja hoor, t gaat weer over Dido...
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef robster16 het volgende:
als Dido nog verder in haar eigen kont kruipt komt ze d'r via d'r eigen mond weer uit...
het gaat over Joost, eeeeeen ja hoor, t gaat weer over Dido...
Preciesquote:Op woensdag 7 december 2005 15:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lieske loopt over de hele tijd gezien in totaal volgens mij minder te zaniken over het feit dat ze genomineerd is dan andere bewoners in een dag.
Dido voorop, met haar "je moet je niet laten kennen". Toen ze eenmaal zelf genomineerd werd konden we de hele week genieten van haar verongelijkte zelfbeklag.
Ze werd overdonderd en de rest was het met Josii eensquote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was inderdaad jammer dat lieske vorige week niet hard op riep : IK WIL OP DE BANK.
Iedere idioot kan kritiek leveren, veroordelen en klagen.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef robster16 het volgende:
Joost heeft daar bij mij punten gewonnen! Hij nam natuurlijk wel een groot risico, hij weet niet hoe populair hij is, maar was wel iedereen te slim af. Het zal allemaal wel onbedoeld zijn, maar heb me rot gelachen over de rest die er eigenlijk geen punt van durfde te maken...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:07 schreef redhair het volgende:
[..]
Ze werd overdonderd en de rest was het met Josii eens![]()
Ik weet het totaal van het aantal stemmen die Lieske gedurende de hele periode heeft gekregen niet , maar het zijn er wel veel. Heel wat meer dan dat Dido heeft gekregen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lieske loopt over de hele tijd gezien in totaal volgens mij minder te zaniken over het feit dat ze genomineerd is dan andere bewoners in een dag.
Dido voorop, met haar "je moet je niet laten kennen". Toen ze eenmaal zelf genomineerd werd konden we de hele week genieten van haar verongelijkte zelfbeklag.
Reken maar dat Joost precies wist wat hij deed. Ik was ook teleurgesteld in de rest. Dit was voor hem gewoon een kadootje. Let maar eens op de nepbek die Joost trekt in de Liveuitzending of in de DBK als hij in beeld is. Hij is echt niet zo dom als hij er uit ziet, gewoon nog een beetje jong.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Joost heeft daar bij mij punten gewonnen! Hij nam natuurlijk wel een groot risico, hij weet niet hoe populair hij is, maar was wel iedereen te slim af. Het zal allemaal wel onbedoeld zijn, maar heb me rot gelachen over de rest die er eigenlijk geen punt van durfde te maken...
Och, als je me even wat psychologisch geleuter toestaat: Iedereen heeft negatieve trekjes. DE bewoners roepen emoties op bij kijkers en de vraag is interessant waarom je je net bij persoon X het meest stoort aan die negatieve trekjes of waarom je de negatieve trekjes van anderen weer net accepteert of zelfs probeert goed te praten.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
niet mee eens.
want... wij lullen over mensen die we op tv zien. Die we niet kennen. Net zoals we een mening hebben over wat we zien van presentatoren en acteurs.
klopt, was wel erg jammerquote:Op woensdag 7 december 2005 15:07 schreef redhair het volgende:
[..]
Ze werd overdonderd en de rest was het met Josii eens![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef robster16 het volgende:
en trouwens Lieske gaat keer op keer frontaal de confrontatie aan met mensen. Zoals toen ze Roel recht in zijn gezicht vertelde dat ze hem nooit meer zag en misschien wel zou nomineren, en toen Dido zo kwaad was dat Lieske haar genomineerd had en ze gewoon wegliep en Lieske er zelf achteraan ging om het uit te praten. Ze schuwt de confrontatie ECHT niet. Het zijn vaak anderen die zich terugtrekken en dan de situatie "beschouwen" met een groepje anderen zonder het "lijdend voorwerp" in kwestie...
Tegen Roel durft ze het nooit in zijn gezicht te zeggen. Ze weet dan namelijk dat ze de discussie niet gaat winnen dus zegt ze het maar achter zijn rug om. Als Roel dan weer 1 tel aandacht aan haar besteed is ze meteen weer in de wolken. Dit omdat ze eigenlijk dolgraag wil dat hij haar wel leuk vind.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef robster16 het volgende:
en trouwens Lieske gaat keer op keer frontaal de confrontatie aan met mensen. Zoals toen ze Roel recht in zijn gezicht vertelde dat ze hem nooit meer zag en misschien wel zou nomineren, en toen Dido zo kwaad was dat Lieske haar genomineerd had en ze gewoon wegliep en Lieske er zelf achteraan ging om het uit te praten. Ze schuwt de confrontatie ECHT niet. Het zijn vaak anderen die zich terugtrekken en dan de situatie "beschouwen" met een groepje anderen zonder het "lijdend voorwerp" in kwestie...
Lieske probeert zoveel mogelijk details in haar verhaal te verwerken.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske is vaak onhandig in haar taalgebruik, maar zeker niet laf en achterbaks.
Ja, en als er dan iemand uit vliegt in de liveshow die niet binnen haar vriendenclubje hoort is haar enige droge commentaar:quote:Op woensdag 7 december 2005 15:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
iedereen wil graag aardig gevonden worden. De een kan het alleen wat makkelijker naast zich neerleggen dan de ander dat het niet zo is. Dido niet omdat ze of héél onzeker is, óf zichzelf het allerleukst vind.Ben er nog niet uit wat haar reden is) Lieske lijkt het makkelijk naast zich neer te leggen maar zoekt bevestiging bij Ing.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:16 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Tegen Roel durft ze het nooit in zijn gezicht te zeggen. Ze weet dan namelijk dat ze de discussie niet gaat winnen dus zegt ze het maar achter zijn rug om. Als Roel dan weer 1 tel aandacht aan haar besteed is ze meteen weer in de wolken. Dit omdat ze eigenlijk dolgraag wil dat hij haar wel leuk vind.
Net als joost en Roel nu die hebben gewoon een normaal gesprek over een interessant fenomeen. Lieske heeft het altijd over haar jaargenoten en studenten huizen en weet ik veel wat allemaal terwijl ze net 4 maanden studeerd ofzo. Dan weet je toch bij voorbaat al dat alles gelogen en onwaar is. Bovendien lult ze zich dan zo vaak vast dat door alle correcties in haar verhaal het een groot onsamenhangend geheel wordt.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske is vaak onhandig in haar taalgebruik, maar zeker niet laf en achterbaks.
Ik heb Lieske maar een keer ECHT haar mond open horen doen en dat was de discussie met Roelquote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef robster16 het volgende:
ze heeft al vaak genoeg direct tegen Roel gepraat. Maar ze snapt ook dat Dido aan het verhalen is tegen de rest dat Lieske "jaloers" is op dido en haar relatie met Roel (wat ik zelf niet geloof) en dus vind ik het niet heeeeel vreemd dat Lieske express Roel enigszins mijdt, om dat verhaal van Dido te ontkrachten...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:16 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Tegen Roel durft ze het nooit in zijn gezicht te zeggen. Ze weet dan namelijk dat ze de discussie niet gaat winnen dus zegt ze het maar achter zijn rug om. Als Roel dan weer 1 tel aandacht aan haar besteed is ze meteen weer in de wolken. Dit omdat ze eigenlijk dolgraag wil dat hij haar wel leuk vind.
Josti is het roerend met hem eensquote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: Als Dido eruit moet morgen... dan word ik bangig. Als zij er al uit moet met al haar pluspunten
Klopt Dido is een beetje hetzelfde alleen veel volwassener en duidelijker in de omgang. Roel is voor mij de winnaar omdat hij van dit alles geen last heeft en makkelijk zijn eigen strijd kan leveren.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iedereen wil graag aardig gevonden worden. De een kan het alleen wat makkelijker naast zich neerleggen dan de ander dat het niet zo is. Dido niet omdat ze of héél onzeker is, óf zichzelf het allerleukst vind.Ben er nog niet uit wat haar reden is) Lieske lijkt het makkelijk naast zich neer te leggen maar zoekt bevestiging bij Ing.
onzin lieske durft zeker het recht in roel zijn gezicht te zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:16 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Lieske wist toen nog niet dat Ingrid terug zou komen, dat hoorde ze pas later hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik heb Lieske maar een keer ECHT haar mond open horen doen en dat was de discussie met Roel
na de exit van Ingrid en Chantal. Jullie weten het nog wel: over de objectiviteit van Roel tov van Dido. Dit was echt een lul discussie en ze kreeg iedereen tegen zich. Dit was een logisch gevolg, nadat alle argumenten op tafel lagen. Het kwam bij mij erg vreemd over dat Lieske in een keer
haar grote mond bleef volhouden. Maar ja, dat is achteraf gezien duidelijk te verklaren, omdat
Lieske toen als enige wist dat Ingrid terug kwam en ook nog eens mee keek naar haar actie.
Pfff, wat een verhaal, maar dit was voor mij het omslag punt en daarna heeft ze mijn gevoel
alleen maar bevestigd.![]()
Wist ze niets van en weet ze nu nog niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik heb Lieske maar een keer ECHT haar mond open horen doen en dat was de discussie met Roel
na de exit van Ingrid en Chantal. Jullie weten het nog wel: over de objectiviteit van Roel tov van Dido. Dit was echt een lul discussie en ze kreeg iedereen tegen zich. Dit was een logisch gevolg, nadat alle argumenten op tafel lagen. Het kwam bij mij erg vreemd over dat Lieske in een keer
haar grote mond bleef volhouden. Maar ja, dat is achteraf gezien duidelijk te verklaren, omdat
Lieske toen als enige wist dat Ingrid terug kwam en ook nog eens mee keek naar haar actie.
Pfff, wat een verhaal, maar dit was voor mij het omslag punt en daarna heeft ze mijn gevoel
Dit noem ik nou een goede observatiequote:Op woensdag 7 december 2005 15:16 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Nee, dat wist ze toen al. Ze had namelijk vlak ervoor de foto's en brieven weggehaald om Ingrid terug te krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske wist toen nog niet dat Ingrid terug zou komen, dat hoorde ze pas later hoor![]()
Dan komt hij restjes Roel tegen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
JEZUSSSSSSSSSSSSSSS wat een geslijm van Roeland![]()
![]()
Kan hij nog dieper in de kont van Dildo kruipen?
Dido is de meeste selfcentered bewoner die er in het huis zit en is altijd perfect in staat om elke discussie zo om te buigen dat het om haar gaat, hoe het haar beinvloedt, wat zij er van vindt, en wat er in haar omgaat. Dido leeft in didoland en didoland wordt steeeeds minder interessant. Geloof me, tot voor die situatie met roel was ik een fan van dido, maar in die periode ben ik compleet omgeslagen en kan ik haar geblaat over zichzelf niet meer aanhoren...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Josti is het roerend met hem eens. Ik ook wel het klopt wel deels wat ze van Dido zeggen hoor. Iemand die sociaal kan zijn, bejaarden verzorgd, goed uitziet en wat noemden ze nog op zijn idd punten waarop mensen op haar kunnen stemmen. Of Hummie en de BB-crew dat ook willen dat ze blijft is wat anders
Hij is er zo diep ingekropen zodat ie nou stront in zijn ogen heeftquote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
JEZUSSSSSSSSSSSSSSS wat een geslijm van Roeland![]()
![]()
Kan hij nog dieper in de kont van Dildo kruipen?
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wist ze niets van en weet ze nu nog niet.
geen foutmeldingen in fok aub. 100% zeker. Dit wist ze zeker.![]()
Klopt precies als ze niet wist dat Ing terug kwam had ze haar mond gehouden en had ze zich totaal op joost gefocust om zo maar iemand over te houden die haar niet doorheeft.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de wind van voren krijgenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:23 schreef Foreverblue het volgende:
Joost en Roel gaan naar de dbk.
Lieske moest Ingrid toch eten brengen?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wist ze niets van en weet ze nu nog niet.
Juist, dit was dan ook de enige keer van waarde. Maar nogmaals, Lieske wist dat Ingrid toen terug kwam en dat ze meekeek in het huis. Lieske heeft een vreemde manier van communiceren.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
onzin lieske durft zeker het recht in roel zijn gezicht te zeggen.
B.v. de opmerking dat Roel niet kan oordelen omdat hij verliefd is op Dido.
Was recht in het gezicht en daar was macho Roel erg heel erg kwaad over
ja, interessante vraag. Ik zou eigenlijk zeggen onzeker en dat ze zich daarom het allerleukst vind. Maar soms krijg ik het idee dat Dido echt nog nooit meegemaakt heeft dat iemand haar niet leuk vind en dat ze dat echt niet snappen kan als het dan toch eens gebeurt.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iedereen wil graag aardig gevonden worden. De een kan het alleen wat makkelijker naast zich neerleggen dan de ander dat het niet zo is. Dido niet omdat ze of héél onzeker is, óf zichzelf het allerleukst vind.
Hoe kom je daar toch bij??quote:
een EO BB5quote:Op woensdag 7 december 2005 15:25 schreef bunnyma het volgende:
Al die verzoeken van de bewoners!!!!!!
Hardste BB ooit!!!![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:26 schreef ART het volgende:
[..]
Lieske moest Ingrid toch eten brengen?
nee, Lieske moest persoonlijke dingen stelen van de rest om haar terug in het huis te krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:26 schreef ART het volgende:
[..]
Ja dat valt me echt zo zwaar tegen! Dit zou de hardste Big Brother ooit worden. Het enige dat ik kan bedenken is het noodrantsoen en zo vreselijk is een weekje pindakaas en uien ook weer niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:25 schreef bunnyma het volgende:
Al die verzoeken van de bewoners!!!!!!
Hardste BB ooit!!!![]()
Met Roel wel en alleen omdat Roel haar daar ook de gelegenheid voor geeft,ze weet hoe Roel over haar denkt,dat hij haar ontzettend vindt zeuren.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef robster16 het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Dit noem ik nou een goede observatie![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:26 schreef ART het volgende:
[..]
Voor de 2e keer: LIESKE WIST TOEN NOG NIET DAT INGRID TERUG ZOU KOMEN.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:27 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Juist, dit was dan ook de enige keer van waarde. Maar nogmaals, Lieske wist dat Ingrid toen terug kwam en dat ze meekeek in het huis. Lieske heeft een vreemde manier van communiceren.![]()
Wat blijf je toch zeuren over dat meekijken! Dat Lieske daar van wist.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:27 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Juist, dit was dan ook de enige keer van waarde. Maar nogmaals, Lieske wist dat Ingrid toen terug kwam en dat ze meekeek in het huis. Lieske heeft een vreemde manier van communiceren.![]()
Kom op zeg. Kijken en opletten zijn 2 dingen. Ingrid mag tot na het huis niks vertellen over waar ze is geweest en de rest van de bewoners weet niet dat ze mee kon kijken, behalve Lieske.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij??![]()
Een vereiste aan Ingrid was dat zij niet mocht vertellen dat zij mee had gekeken in het huisje.
Daarom was zij ook zo vaag over haar nominatie van Dido.
Dus als we het over 100% eerlijkheid hebben.....![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:24 schreef robster16 het volgende:
[..]
Dido is de meeste selfcentered bewoner die er in het huis zit en is altijd perfect in staat om elke discussie zo om te buigen dat het om haar gaat, hoe het haar beinvloedt, wat zij er van vindt, en wat er in haar omgaat. Dido leeft in didoland en didoland wordt steeeeds minder interessant. Geloof me, tot voor die situatie met roel was ik een fan van dido, maar in die periode ben ik compleet omgeslagen en kan ik haar geblaat over zichzelf niet meer aanhoren...
Jezus, cuall, wat maken wij ons weer druk dat alles juist beschreven wordt.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Voor de 2e keer: LIESKE WIST TOEN NOG NIET DAT INGRID TERUG ZOU KOMEN.
Je reactie klopt dus niet![]()
Klopt helemaal Cuallquote:Op woensdag 7 december 2005 15:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Voor de 2e keer: LIESKE WIST TOEN NOG NIET DAT INGRID TERUG ZOU KOMEN.
Je reactie klopt dus niet![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Jezus, cuall, wat maken wij ons weer druk dat alles juist beschreven wordt.![]()
We zullen er maar over op houden.![]()
En Dido flipt over elke nominatie uit vind die dan niet eerlijk blablabla en wordt daarin in ieder geval door Ing en Lieske als intimiderend ervaren.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:31 schreef riri het volgende:
[..]
<snip>
Maar door Chantal had Lieske zich mooi om laten praten en nomineerde Dido wel ineens zonder dat ze ook maar iets had laten merken van haar onvrede naar Dido toe.
Dat is laf
Hier ben ik het helemaal mee eens! Hier is zeer zeker sprake van, zoals laatst toen roel en lieske samen bij het vuur moesten blijven, poeslief en simpelweg dom komt ze dan over...quote:[..]
Mute/Pijlemans.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef Pijlemans het volgende:
Ingrid mag er nooit iets over zeggen en kon zo haar nominatie niet onderbouwen
[..]
Kom op zeg. Kijken en opletten zijn 2 dingen. Ingrid mag tot na het huis niks vertellen over waar ze is geweest en de rest van de bewoners weet niet dat ze mee kon kijken, behalve Lieske.
Haar is verteld dat Ingrid in het huisje zat EN dat ze mee kan kijken wat er gebeurt in het huis!
Ze kreeg toen te horen dat ze Ingrid terug kon krijgen door die persoonlijke dingen weg te halen.
Lijkt me leuk, die discussie gaat hem dan de kop kosten, want die gaat hij verliezenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:37 schreef riri het volgende:
Zou mooi zijn als Dido morgen het huis uit gaat,dan heb je heibel in de tent.
Roel zal hoe dan ook ze confronteren met hun achterbaksheid
Lieske confronteert Roel met zijn achterbaksheid.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:37 schreef riri het volgende:
Zou mooi zijn als Dido morgen het huis uit gaat,dan heb je heibel in de tent.
Roel zal hoe dan ook ze confronteren met hun achterbaksheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |