Tja zo is het nu eenmaal... Vrouwen hebben het liefst een lange jongen.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:48 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik, vrouw, 1.68, heb een vriend van 1.90.Is fijn & voelt veilig en vertrouwd..
![]()
Ik hoor anders veel geluiden van meisjes dat erop wijst dat ze het liefst een jongenquote:Op donderdag 8 december 2005 02:59 schreef Steijn het volgende:
Ik ben 1,77 en heb liever niet een vriendin die langer is dan ik. Ongeveer even lang vind ik het leukst maar kleiner (tot 1,65 ofzo) mag ook, zeker ivm hakken, dat schijnt nogal een issue te zijn soms.Verder denk ik niet dat vrouwen het niet echt belangrijk vinden hoe lang hun vriend is, wat wel mee speelt is denk ik het totale postuur. Maar het belangrijkst is denk ik altijd nog dat hij leuk, interessant en aardig is.
Ze zeggen het omdat het makkelijk grijpbaar is, maar ik betwijfel of ze er ook daadwerkelijk zoveel waarde aan hechten als ze zelf zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik hoor anders veel geluiden van meisjes dat erop wijst dat ze het liefst een jongen
willen "waar ze tegenop kunnen kijken". Letterlijk dus. Het gaat om lengte.
Ik denk dat bouw belangrijker is dan lengte. Ik zie zelden een lekker wijf lopen met een gast van 2 meter en 65 kgquote:Op donderdag 8 december 2005 03:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik hoor anders veel geluiden van meisjes dat erop wijst dat ze het liefst een jongen
willen "waar ze tegenop kunnen kijken". Letterlijk dus. Het gaat om lengte.
Ik vraag me welleens af of ze niet expres iets in baby voeding of melk stoppen.
Waardoor Nederlandse inwoners zo erg lang worden.
Het is echt niet normaal wat ik zie aan lange mensen. En het worden er steeds meer.
Niks mis met meiden aan het bier hoor, hoewel het niet van die uitgeneukte studentes met een hese stem van het paffen moeten zijn. Het moet wel een vrouw blijven he.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:
bier drinken
Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt opquote:Op donderdag 8 december 2005 03:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Niks mis met meiden aan het bier hoor, hoewel het niet van die uitgeneukte studentes met een hese stem van het paffen moeten zijn. Het moet wel een vrouw blijven he.
Klopt, het vrouwelijke mag er niet onder leiden. En dat doet het vaak wel toch zou ik het wel leuk vinden als mijn vriendin bier drinkt.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:28 schreef cultheld het volgende:
Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt op
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
hoef geen kabouter als vriendin .
Dat die mannen zin in jou hebben met zo'n lengteverschil.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
LangBen 1.63
2 exen waren 2 meter
![]()
Krijg je dan geen nekpijn?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:17 schreef Sylvana het volgende:
ik ben zelf erg klein met mijn 1.58 meter, maar heb over het algemeen wel vriendjes die een stuk langer ( 1.90 + meter) zijn
nee hoor, gaat primaquote:Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Krijg je dan geen nekpijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |