Mja, vind ik nietz o vreemd op zich. ATI is ook niet achterlijk en zijn natuurlijk ook bezig om meer GPU power naar hun mobility serie te gooien. Ik denk dat ATI hun expertise weer in de revo stoppen.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:45 schreef Retuobak het volgende:
Tja, een kaart gebaseerd op de RV530 kan prima, maar een RV530 er direct in proppen?
Dat ding wordt veeeeeeeel te heet voor een dergelijk kleine behuizing als de revo heeft. Daarbij lijkt het me erg sterk dat ze GDDR3 (zelfs al is het 1.4ns en niet 1.1ns oid) gaan gebruiken daar dat behoorlijk wat kost wil je er gezonde hoeveelheden van afnemen.
Maar ik vind het raar dat ze hem dan op de RV530 zouden baseren en niet op de RV515 daar dat beter geschikt is voor een low-power toepassing.
Als ze alles eruit persen wat er mogelijk is met zo'n kaart zie ik geen probleemquote:Op donderdag 8 december 2005 15:55 schreef speknek het volgende:
Zal me niets verbazen als hij uiteindelijk vergelijkbaar wordt met een x700.
Mijn leraar Nederlands noemt het ook ISBN nummer. Maar omdat ik in zo'n goede bui ben, en de vrede onder de Nintendo fans wil bewaren zal ik me achter jou scharen en het voortaan ISB nummer noemen.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik heb gelijk dusDe N staat voor nummer, dus ISB nummer. Ik kan ook zeggen IS boeknummer
Of International SBN. Of ISboekN
Ja, wat hij zegt. Is het nou eens afgelopen!?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, ik had een discussie met King_Of_Cubes en dan gaat iedereen er doorheen praten
Als secret of mana maar lekker draait, dan ben ik tevredenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:59 schreef Retuobak het volgende:
Ik ga meer uit van een Mobility Radeon X600 qua power uiteindelijk. En ATi kan heel veel willen, maar met de beperkte mogelijkheden die ze hebben (geen optie voor verdere die-shrinks de komende tijd bijv.) zie ik ze niet zo snel een flinke speedbump realiseren voor mobiele kaarten.
Heel slim. Zouden we toch ook krijgen als er über graphics uit het apparaat kwamenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:
We krijgen dus opgepoetste gamecube spellen met een nieuwe controller.![]()
En dat IS Boeknummer heb ik je tijden terug ook al gegeven in t (1e) Nintendo slowchat topicquote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, ik had een discussie met King_Of_Cubes en dan gaat iedereen er doorheen praten
Zoals het in alle geruchten staat lijkt het net alsof de graphics alleen opgepoetst worden, ik zou graag goede physics en AI zien, dan zou je leuke dingen kunnen doen met de controller.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heel slim. Zouden we toch ook krijgen als er über graphics uit het apparaat kwamen
Ben benieuwd of die nieuwe info van revogaming klopt
Dat kan toch ook met 2x cube's power? Het is niet alsof het ding compleet zuigtquote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef peristilius het volgende:
Zoals het in alle geruchten staat lijkt het net alsof de graphics alleen opgepoetst worden, ik zou graag goede physics en AI zien, dan zou je leuke dingen kunnen doen met de controller.
Nou ja, 2x de cube is eigenlijk gewoon ontzettend zwak. Ik hoop dat de specs uiteindelijk iets beter zullen zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met 2x cube's power? Het is niet alsof het ding compleet zuigt
Daarbij zijn deze specs ook nog niet helemaal bevestigd he
Je kan beter tot die tijd gewoon wegblijven!quote:Op donderdag 8 december 2005 17:21 schreef peristilius het volgende:
Hmmz zal ik het topic tot die tijd dan maar gewoon sluiten?
Tsja... dat heeft de XBOX 360 niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zoals het in alle geruchten staat lijkt het net alsof de graphics alleen opgepoetst worden.
Reborution?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:31 schreef Ruzbeh het volgende:
MTV probeert de Reborution controller.
Als je kijkt naar Oblivion... neequote:Op donderdag 8 december 2005 18:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsja... dat heeft de XBOX 360 niet?
Excuse my engrish.quote:
Ik vind Oblivion juist meevallen, makkelijk te doen op een PC.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je kijkt naar Oblivion... nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |