abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2005 @ 12:18:42 #151
8369 speknek
Another day another slay
pi_32915156
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 8 december 2005 @ 12:20:34 #152
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_32915206
damn, net te laat met mn edit. lees even terug, wil je?
  donderdag 8 december 2005 @ 12:38:52 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_32915585
Zou kunnen, maar dan nog ziet het er low-poly of lage texture kwaliteit uit. Maar goed.

De eurogamer versie van het nieuws over de kracht van de revolution klinkt trouwens al veel positiever:
quote:
In other words, what Nintendo is planning to ship is a system which is no more than around twice to three times as powerful as the current generation GameCube - indeed, more than one developer who has access to the hardware specs suggested "about 2.5 times the power" as the benchmark for the new system.

Although this makes the Revolution significantly less powerful than the PS3 or Xbox 360, developers we spoke to were upbeat about the machine.

"You can basically treat it like a current generation machine," one told us. "The time it'll take to ramp up to developing on this is basically nil - we can just work on a PC or maybe an Xbox, and then improve the quality of our assets when we move to the Revolution. Or even work on a Cube, in fact. The libraries are very similar."

"We could do a game for this in a few months," commented another developer. "Developing games is going to be easy, the challenge is going to be using the controller properly."

The approach mirrors Nintendo's strategy with the DS, which is far less powerful than its rival the PlayStation Portable but offers an innovative interface which has been a hit with gamers and has had major success in the mass market.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62069
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32916500
We krijgen dus opgepoetste gamecube spellen met een nieuwe controller.

Het is dat hij heel goedkoop wordt, vind het nog steeds maar een matige zet.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 8 december 2005 @ 13:28:24 #155
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32916787
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:
We krijgen dus opgepoetste gamecube spellen met een nieuwe controller.

Het is dat hij heel goedkoop wordt, vind het nog steeds maar een matige zet.
Wat nou opgepoetste Gamecube. Doe even normaal zeg.

- Twee keer zo krachtig als Gamecube
- Twee USB 2.0 ports
- 512MB Flash geheugen in elke Revolution
- 8.5GB discs voor games
- Klein
- Mooi
- Revolutionaire controller

I BELIEVE!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 8 december 2005 @ 13:29:26 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32916809
Het lijkt matig, maar ik denk nog steeds dat het uitindelijk allemaal wel meevalt. De grafische pracht en praal van bijv een Kameo is fantastisch, maar ik geniet misschien wel intenser van Shadow of the Colossus wat er eigenlijk niet uitziet..
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 december 2005 @ 13:29:46 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_32916818
Blijft weinig trouwens... 2.5 keer zo snel, dan zou hij ongeveer 1.3 GHz zijn.. Da's minder dan de helft van één core van de xbox 360. Op die manier kunnen ze tegen het eind van de generatie hun consoles wegdoen bij een pak cornflakes..

Aan de andere kant, als ze dan maar minstens drie goede spellen ervoor uitbrengen, dan zal hun poging om het grootste marktaandeel te krijgen heel goed nog wel eens kunnen slagen ook..
pi_32916846
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

- 512MB Flash geheugen in elke Revolution

I BELIEVE!
SD geheugen wordt toch? Zo ja lekker goedkoop
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:32:46 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32916891
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:29 schreef speknek het volgende:
Blijft weinig trouwens... 2.5 keer zo snel, dan zou hij ongeveer 1.3 GHz zijn.. Da's minder dan de helft van één core van de xbox 360. Op die manier kunnen ze tegen het eind van de generatie hun consoles wegdoen bij een pak cornflakes..

Aan de andere kant, als ze dan maar minstens drie goede spellen ervoor uitbrengen, dan zal hun poging om het grootste marktaandeel te krijgen heel goed nog wel eens kunnen slagen ook..
Ik lust geen Cornflakes
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_32916932
quote:

jah, want processorkracht is natuurlijk alles
pi_32916976
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt matig, maar ik denk nog steeds dat het uitindelijk allemaal wel meevalt. De grafische pracht en praal van bijv een Kameo is fantastisch, maar ik geniet misschien wel intenser van Shadow of the Colossus wat er eigenlijk niet uitziet..
Kameo is volgens mij nog wel het minste wat ons te wachten staat op de Xbox 360 en PS3, als ik me dan bedenk dat de Revolution zoiets waarschijnlijk nog niet eens zal halen vind ik dat toch wel jammer. Natuurlijk betekenen goede graphics niet automagisch een goede game, maar het helpt zeker wel mee.

Daarnaast gaat het niet alleen om de graphics, als ze leuke dingen willen doen met die revolutionaire controller hebben ze volgens mij ook wel wat kracht nodig.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_32917037
quote:
Blijft weinig trouwens... 2.5 keer zo snel, dan zou hij ongeveer 1.3 GHz zijn.. Da's minder dan de helft van één core van de xbox 360.
Maar wel makkelijk(er) om voor te devven, dus een heel groot voordeel.
Zoals het er evt naar uitziet, zou de Rev dus met relatief veel spellen kunnen launchen, omdat de dev-tijd zo laag ligt.

En ik blijf bij mijn punt over graphics: zijn ze in de huidige generatie echt zo slecht dat ze zo enorm veel beter moeten worden dan? Is RE4 nu ineens lelijk geworden door de komst van de nieuwe generatie? Of Halo 2? Of een ander spel?(wou een mooi PS2 spel noemen maar wist ff niks)
  donderdag 8 december 2005 @ 13:39:05 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32917041
Nou, Kameo moet wel te doen zijn lijkt me, dat is toch wel het minste wat ik van de Revo verwacht. Vergeet niet dat het in principe een port is van de Xbox versie en aangezien de Revo een Xbox 1.5 is ( ) denk ik wel dat Kameo te doen is
  donderdag 8 december 2005 @ 13:39:09 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_32917044
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:34 schreef Silentuz het volgende:
jah, want processorkracht is natuurlijk alles
Nou, laat ik het zo zeggen, van een radeon kaart krijg ik het ook niet erg warm (en de revolution ook niet. wat dan weer voordelig is).
pi_32917060
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wacht op RE5, dan moet je om de 5 minuten een schone broek aan doen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:40:34 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32917080
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:39 schreef Tain het volgende:

[..]

Wacht op RE5, dan moet je om de 5 minuten een schone broek aan doen
Dat geloof ik best, maar met de Revo controller als zaklamp zou het om de 3 minuten zijn
  donderdag 8 december 2005 @ 13:40:59 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_32917088
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:38 schreef philipnorth het volgende:
En ik blijf bij mijn punt over graphics: zijn ze in de huidige generatie echt zo slecht dat ze zo enorm veel beter moeten worden dan? Is RE4 nu ineens lelijk geworden door de komst van de nieuwe generatie? Of Halo 2? Of een ander spel?(wou een mooi PS2 spel noemen maar wist ff niks)
Nou daar noem je er een paar. Hoeveel van zulke spellen zijn de laatste tijd uitgekomen? Daar zit jaren werk aan optimalisatie in, weg makkelijke dev-tijd. En ik verwacht wel dat als je over een jaar Halo2 opstart, dat je die niet bijzonder vindt, inderdaad.
pi_32917320
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat geloof ik best, maar met de Revo controller als zaklamp zou het om de 3 minuten zijn
Jammer dat Capcom vooralsnog wat roet in het eten gooit
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32917352
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:38 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Maar wel makkelijk(er) om voor te devven, dus een heel groot voordeel.
Zoals het er evt naar uitziet, zou de Rev dus met relatief veel spellen kunnen launchen, omdat de dev-tijd zo laag ligt.

Resident Evil 4 is vooral mooi door zijn schitterend design. Helaas hebben maar zeer weinig developers het talent in huis om zulke sfeervolle omgevingen op je scherm te toveren, en het valt dus zeer te betwijfelen of veel revolution games er echt veel beter uit gaan zien dan pakweg RE4. En nu is dat inderdaad heel mooi, maar als je ziet wat een eerste generatie titel als Gears of War op de Xbox360 al laat zien, dan zal tegen het eind van de volgende generatie het verschil helaas wel erg groot worden met de revolution. En dan moet die controller wel heel erg revolutionair zijn om dat te compenseren.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:51:45 #170
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32917353
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zaklamp zit aan leon's riem!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 8 december 2005 @ 13:58:49 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32917573
Ohw, Shigsy belde me net nog even. Hij gaat zo slapen maar wilde nog even mededelen dat iedereen gerust kan zijn over de games. Vooral zijn nieuwe franchise gaat een toffe game worden die er ook gewoon mooi uitziet. Kameo 1.5 zei hij.
pi_32917740
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:51 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Resident Evil 4 is vooral mooi door zijn schitterend design. Helaas hebben maar zeer weinig developers het talent in huis om zulke sfeervolle omgevingen op je scherm te toveren, en het valt dus zeer te betwijfelen of veel revolution games er echt veel beter uit gaan zien dan pakweg RE4. En nu is dat inderdaad heel mooi, maar als je ziet wat een eerste generatie titel als Gears of War op de Xbox360 al laat zien, dan zal tegen het eind van de volgende generatie het verschil helaas wel erg groot worden met de revolution. En dan moet die controller wel heel erg revolutionair zijn om dat te compenseren.
Het punt snelle dev-tijd en die desbetreffende graphics staan dan ook even los van elkaar.

ok, nieuw punt

Bepaald het grafische of een spel goed is? Of het verhaal?
Wat zijn de mooiste spellen allertijden (tot op heden)
En wat zijn de beste spellen allertijden? (tot op heden)

Als je van die 2 punten een top 10 maakt, denk ik toch dat die niet overeen zullen komen met elkaar.
pi_32917839
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:05 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Het punt snelle dev-tijd en die desbetreffende graphics staan dan ook even los van elkaar.

ok, nieuw punt

Als je van die 2 punten een top 10 maakt, denk ik toch dat die niet overeen zullen komen met elkaar.
F.E.A.R. is grafisch erg goed en het is een geweldig spel.
pi_32917848
quote:
Nee, soms (ligt aan het genre)
F.E.A.R., Far Cry (Komen ook zeker voor in mijn top 10 shooters aller tijden)
Civ IV, Civ II, SMAC etc.
  donderdag 8 december 2005 @ 14:09:52 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_32917849
Er zijn maar weinig mensen (zeker in dit topic) die beweren dat graphics belangrijker zijn dan gameplay. Maar een probleem van je stelling is wel dat vrijwel iedereen die spellen beoordeeld op hoe ze het indertijd vonden. Vrijwel iedereen zou Zelda:OoT bovenaan hebben staan. Zou je iemand over vijf jaar die nog nooit een spel heeft aangeraakt laten beslissen, dan kan dat heel goed wel eens anders zijn.

(overigens is dit misschien een slecht voorbeeld, m'n vriendin speelt pas sinds kort computerspellen en vond OoT ook leuker dan tWW)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')