Het spel komt ook uit voor de PC.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind Oblivion juist meevallen, makkelijk te doen op een PC.
Vind je? Ik vind het er fantastisch uitzien!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
maar ik geniet misschien wel intenser van Shadow of the Colossus wat er eigenlijk niet uitziet..
Het ziet er ook fantastisch uit. Heerlijk sfeervol. Maar je merkt wel dat de PS2 het soms bijna niet meer aan kan.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het er fantastisch uitzien!
Ja, nou. Je snapt me welquote:Op donderdag 8 december 2005 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het ziet er ook fantastisch uit. Heerlijk sfeervol. Maar je merkt wel dat de PS2 het soms bijna niet meer aan kan.
Het enige waar ik het merkte is bij het openingsfilmpje, op het moment dat de hoofdrolspeler voor het eerst de brug op gaat. Verder heb ik eigenlijk geen merkbare haperingen gezien (hoewel ik er ook niet erg op heb gelet).quote:Op donderdag 8 december 2005 19:38 schreef H.Flick het volgende:
Het ziet er ook fantastisch uit. Heerlijk sfeervol. Maar je merkt wel dat de PS2 het soms bijna niet meer aan kan.
De PC is dan ook koploper op technologisch gebiedquote:Op donderdag 8 december 2005 19:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Excuse my engrish.
[..]
Ik vind Oblivion juist meevallen, makkelijk te doen op een PC.
Ik zie anders altijd wel games op consoles die je nooit zo mooi ziet als op de PC. Neem nou Gran Turismo 3 die uitkwam op de PS2 in 2001. Het is nu 2005 en ik zie nog steeds geen race spel die mooier is op de PC.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De PC is dan ook koploper op technologisch gebied
PC hardware mag meer kosten, meer hitte produceren en gewoon meer ruimte innemen dan console hardware.
Flick heeft een gewone zegtiequote:Op donderdag 8 december 2005 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben alledrie een slimline NTSC PS2
Koop een betere PCquote:Op donderdag 8 december 2005 19:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zie anders altijd wel games op consoles die je nooit zo mooi ziet als op de PC. Neem nou Gran Turismo 3 die uitkwam op de PS2 in 2001. Het is nu 2005 en ik zie nog steeds geen race spel die mooier is op de PC.
Met de draw distance is toch niks mis? Ik heb spel nergens op 'pop-ups' kunnen betrappen, zelfs niet als je uitkijkt over die grote woestijn waar de toegangsbrug in staat. Of snap ik niet wat draw distance betekent?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nou. Je snapt me welHet ziet er heerlijk sfeervol uit inderdaad. Maar als je kijkt naar textures, draw distance, gezichtsanimaties, de handen van je character, etc, dan ziet het er niet uit.
?quote:
Ik heb wel wat popup af en toe hoor, maar je moet dit spel niet te kritisch bekijken. Dat is mn punt nou juist de hele tijdquote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met de draw distance is toch niks mis? Ik heb spel nergens op 'pop-ups' kunnen betrappen, zelfs niet als je uitkijkt over die grote woestijn waar de toegangsbrug in staat. Of snap ik niet wat draw distance betekent?
De animatie is af en toe inderdaad wat houterig, met name die van het paard. Bij het traplopen lijkt hij af en toe boven de treden te zweven. Daarnaast tonen de gezichten van de karakters weinig tot geen emotie.
De textures vind ik weer prima in orde. Natuurlijk worden ze wat blurry als je ze van dichtbij bekijkt, maar dat is bij bijna elk spel op elke console. Ik was al blij dat bijvoorbeeld de wat grotere grasvlakten niet opgebouwd waren uit een grote wazige texture.
Maar als ik jullie zo hoor, moet ik het spel misschien toch wat kritischer bekijken. Ik voel me nu alsof ik het met een grote roze bril op heb gespeeld.
Zolang het NTSC is, is het okee.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb een gewone zwarte NTSC PS2. Zou dat het zijn?
De mijne is geen slimline.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben alledrie een slimline NTSC PS2
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Koop een betere PC Mac.
Serieus.
Het probleem is dat ik mezelf als redelijk kritisch beschouw, maar de meeste punten die jullie noemden totaal over het hoofd heb gezien.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb wel wat popup af en toe hoor, maar je moet dit spel niet te kritisch bekijken. Dat is mn punt nou juist de hele tijd![]()
De PC versie van Need for Speed: Most Wanted heeft beeldschone lighting die ik nog in eender console racer terug moet zien. De lighting in NFS:MW PC is zelfs ruim beter dan in PGR3 imho.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
?
Ik zeg dus dat er geen PC spel is die mooier is dan Gran Turismo 3. Tuurlijk winnen PC spellen het altijd wel met texture resolutie en polygonen maar GT3 heeft mooie lighting die ik nog steeds niet zie in PC race games.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:11 schreef Retuobak het volgende:
De lighting in NFS:MW PC is zelfs ruim beter dan in PGR3 imho.
Haloquote:Op donderdag 8 december 2005 20:11 schreef Retuobak het volgende:
En Tomasso, een mac? Zodat ie Warcraft en Simcity (maar dan ook bijna alleen maar die games) kan spelen? En dan online met jou en de andere Mac gamer zeker
.
Ja, maar jij hebt ook een brakke PCquote:Op donderdag 8 december 2005 20:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, ik heb nl. zowel PGR3 als NFS:MW PC.
I know, ik upgrade begin volgend jaar wel weer watquote:Op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook een brakke PC
http://www.apple.com/games/quote:Op donderdag 8 december 2005 20:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De PC versie van Need for Speed: Most Wanted heeft beeldschone lighting die ik nog in eender console racer terug moet zien. De lighting in NFS:MW PC is zelfs ruim beter dan in PGR3 imho.
En Tomasso, een mac? Zodat ie Warcraft en Simcity (maar dan ook bijna alleen maar die games) kan spelen? En dan online met jou en de andere Mac gamer zeker
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |