Ace of Base - Wheel Of Fortunequote:Op zaterdag 10 december 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steelers Wheel - Stuck in the middle with you
Marcus Wade - Spinning Wheelquote:
Jürgen Marcus - Ein Festival Der Liebequote:Op zaterdag 10 december 2005 19:21 schreef a-child-in-chains het volgende:
.
[..]
Marcus Wade - Spinning Wheel
2raumwohnung - Lieve Ohne Endequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jürgen Marcus - Ein Festival Der Liebe![]()
AC/DC - Highway to Hellquote:
America - Ventura Highwayquote:
Hier zijn we. Die van crackhead was onzin.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:58 schreef Arcee het volgende:
2raumwohnung - Lieve Ohne Ende
Nee dat was het niet. Primaat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier zijn we. Die van crackhead was onzin.
U2 - The hands that build Americaquote:
Leg de link eens uit dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:05 schreef crackhead het volgende:
Nee dat was het niet. Primaat.
The Temptations - Build me up buttercupquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:05 schreef crackhead het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Primaat.
[..]
U2 - The hands that build America
Wacht even, crackhead gaat zijn onzinnge link uitleggen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Temptations - Build me up buttercup
Hell is 'ohne ende'....quote:
Ik reageerde op jou en daarna reageerde donroyco weer op mij..... wat is het probleem?quote:Je was nog te laat ook, want je reageerde eerst op fanneke.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:17 schreef crackhead het volgende:
Hell is 'ohne ende'....
Ik reageerde op jou en daarna reageerde donroyco weer op mij..... wat is het probleem?
Starship - We built this cityquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Temptations - Build me up buttercup
Madness - My housequote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef a-child-in-chains het volgende:
Thelma Jones - The House That Jack Built
Madness - Swan Lakequote:
The Specials - Ghost townquote:
REM - Losing your religionquote:Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Michael Stipe & Kristin Hersh - Your Ghost
Faithless - God is a DeeJayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |