Juist!quote:Op woensdag 7 december 2005 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Puike bar is het wel.
ik heb Ambrosius anders nog helemaal niet gezien hierquote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddagzo te zien is Ambrosius hier ook wel eens regelmatig, aangezien hij geen mailadres heeft doe ik het stiekem even op deze manier
Ambrosius, zou jij misschien je whatpulse keys stand even willen doorgeven in het whatpulse topic in DIG?
Hartelijk dank![]()
De loting is al bekend!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef pfaf het volgende:
Mijn jaar zit er op: Jaarlijstjes 2005!
Laat Garmisch maar komen.
Is dit hip ofzo, daar zo veel mogelijk bandjes op te noemen waar nog nooit een hond van gehoord heeft?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef pfaf het volgende:
Mijn jaar zit er op: Jaarlijstjes 2005!
Laat Garmisch maar komen.
De truc in MUZ is intelligente dingen zeggen over bands die zo min mogelijk mensen kennen. Je kunt titels en bandnamen in principe gewoon verzinnen. Niemand kan het vervolgens controleren, omdat ze het niet kennen. Daarna kun je alle grote bands veilig afdoen als commerciele prutsers, want je hebt daarvoor al aangetoond dat jij een echte kenner bent die de pareltjes er van tussen weet te vissen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dit hip ofzo, daar zo veel mogelijk bandjes op te noemen waar nog nooit een hond van gehoord heeft?
Verder van je natuurlijk niet serieus te nemen, omdat je de nieuwe Oasis niet in je lijst hebt.
Ik kom ietsje verder.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:22 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb ff gekeken, en ik ken welgeteld 12 bands die in die lijst staan.
Daarvan heb ik alleen van Beck, Eels en The White Stripes een cd.
Dat is natuurlijk niet waar. Een beetje snobisme is niet verkeerd natuurlijk, maar dat is geen criterium. Dat is toch echt mooie muziek.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef XL het volgende:
[..]
De truc in MUZ is intelligente dingen zeggen over bands die zo min mogelijk mensen kennen. Je kunt titels en bandnamen in principe gewoon verzinnen. Niemand kan het vervolgens controleren, omdat ze het niet kennen. Daarna kun je alle grote bands veilig afdoen als commerciele prutsers, want je hebt daarvoor al aangetoond dat jij een echte kenner bent die de pareltjes er van tussen weet te vissen.
De banen van de HTTV liggen er altijd goed bij.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:36 schreef mitt het volgende:
Zodra de tennisbanen er weer puik bij liggen.
van de wie?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
De banen van de HTTV liggen er altijd goed bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |