Geef die gozer aub een contract tot 2011 met een leuk salaris, anders loopt hij dadelijk weer voor een schijntje de Kuip uit.quote:Chelsea aast op De Guzman
Jonathan de Guzman staat op het verlanglijstje van Chelsea, zo meldt Radio Rijnmond. De talentvolle middenvelder manifesteert zich de laatste weken sterk in de Rotterdamse hoofdmacht en heeft de belangstelling getrokken van de Londenaren.
Volgens het Rotterdamse radiostation zat tijdens Feyenoord-PSV (1-0) Frank Arnesen op de tribune in de Kuip. Arnesen, verbonden als hoofd scouting bij Chelsea, zou voornamelijk De Guzman op het oog hebben als aanwinst voor The Blues.
Het is bekend dat de steenrijke voorzitter Roman Abramovitsj niet langer miljoenen euro's wenst uit te geven aan lucratieve transfers van grote sterren. De Rus richt zich nadrukkelijk op een goede jeugdopleiding naar Nederlands model waar de grootste talenten uit de wereld relatief goedkoop worden opgeleid voor de hoofdmacht van Chelsea.
Gaat snel met die gastquote:Op maandag 12 december 2005 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geef die gozer aub een contract tot 2011 met een leuk salaris, anders loopt hij dadelijk weer voor een schijntje de Kuip uit.
misschien rij je ooit eens tegen een boom op volle snelheidquote:Op maandag 12 december 2005 00:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Komt goed. Ik rijd elke avond voorbij de Kuip , en daar brandt nooit licht. Ik vermoed dat ze niet Europees actief zijn.
Dat zal dan wel een boom bij de kuip zijn, omdat ie onverlicht was.quote:Op maandag 12 december 2005 09:47 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
misschien rij je ooit eens tegen een boom op volle snelheid![]()
Bewaar die maar voor je eigen......quote:Op maandag 12 december 2005 09:56 schreef xboxps2 het volgende:
beter toch, kunnen we bloemen voor je neer leggen
Kun je niet gewoon optyfen en kappen met dat getrol en geflame!quote:Op maandag 12 december 2005 10:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Bewaar die maar voor je eigen......
Mag ik ook hier eens komen trollen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon optyfen en kappen met dat getrol en geflame!
Jullie? Dus je denkt dat ik Feyenoorder ben?quote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mag ik ook hier eens komen trollen.
Vele van jullie lopen een hele dag bij ons te trollen
Ben ik wel met je eens, maar De Guzman loopt al weken goed te voetballen, en persoonlijk ik vond hem gisteren en van de beste van het veld, tegen Cocu, een van de betere middenvelders van Nederland.quote:Op maandag 12 december 2005 10:24 schreef Staanplaats het volgende:
Trouwens al die aandacht voor de 'jonkies' vind ik maar niks. Laat die gasten lekker in de luwte uitgroeien tot (eventueel) toppers.
Wat dat betreft ga ik met Twi mee in z'n verhaal. Lijkt wel alsof ieder mannejte wat een bal recht vooruit trapt meteen 4 pagina's in het sportkatern verdient..
Het ging mij ook niet persoonlijk om de Guzman. Want heb gisteren ook gewoon genoten van z'n spel. Maar het is een beetje de tendens van de laatste tijd om de tieners allemaal zo op te hemelen. Helemaal sinds Van Basten bondscoach is, want ze zijn ineens ook allemaal rijp voor Oranje.quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar De Guzman loopt al weken goed te voetballen, en persoonlijk ik vond hem gisteren en van de beste van het veld, tegen Cocu, een van de betere middenvelders van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |