Jawel.quote:
Zeker niet als ze thuis 1-1 spelen en er dus waarschijnlijk na de uitwedstrijd meteen uitliggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:53 schreef komrad het volgende:
Klopt, en eigenlijk is het ook helemaal niet gunstig dat FC Twente de voorronde gehaald heeft
dat halve puntje helpt niet echt idd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:49 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Zeker niet als ze thuis 1-1 spelen en er dus waarschijnlijk na de uitwedstrijd meteen uitliggen.
Dat is nog maar zeer de vraag, ik denk dat ze het wel redden. Het probleem ligt denk ik vooral bij het feit dat een paar jaar geleden clubs als NEC en NAC die niks in de EC te zoeken hebben zich gekwalificeerd hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:49 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Zeker niet als ze thuis 1-1 spelen en er dus waarschijnlijk na de uitwedstrijd meteen uitliggen.
Nee hoor, het "probleem" (als we daar al van moeten spreken) is dat Ajax zich 3 jaar geleden vroeg liet uitschakelen en dat dat bij Feyenoord de laatste 5 jaar ook meer regel dan uitzondering is. Op zich heeft Nederland aan 4 plekken voldoende alleen is het jammer dat de leuke bonus voor onze subtop er dan niet meer is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nog maar zeer de vraag, ik denk dat ze het wel redden. Het probleem ligt denk ik vooral bij het feit dat een paar jaar geleden clubs als NEC en NAC die niks in de EC te zoeken hebben zich gekwalificeerd hebben.
Als Roemenie het dit jaar weer net zo doet als de jaren voor vorig jaar, dan is er voor ons nog niks aan de hand. Moeten we zelf natuurlijk wel weer een puntje of 8 halen. Portugal moeten we inderdaad kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:34 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Roemenië kunnen we zeker al niet achter ons houden en het enige waar we naar moeten kijken is om dit jaar Rusland achter ons te houden en volgend jaar Portugal te passeren.
Clubs als Roda, Vitesse en Utrecht spelen dan nergens meer om, maakt de competitie heel wat minder attractief.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:34 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Nee hoor, het "probleem" (als we daar al van moeten spreken) is dat Ajax zich 3 jaar geleden vroeg liet uitschakelen en dat dat bij Feyenoord de laatste 5 jaar ook meer regel dan uitzondering is. Op zich heeft Nederland aan 4 plekken voldoende alleen is het jammer dat de leuke bonus voor onze subtop er dan niet meer is.
Dat bedoel ik ook met de leuke bonus, maar echt veel verschil tessen de clubs die je nu opnoemt en Nac of Nec na een goed jaar zie ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Clubs als Roda, Vitesse en Utrecht spelen dan nergens meer om, maakt de competitie heel wat minder attractief.
Ik rekende inderdaad even te snel, hoewel 8 punten met 7 ploegen ook niet helemaal realistisch is. Denk dat we blij mogen zijn als we er 7 halen. Maar als de Roemeense clubs allemaal de groepsfase van het uefa-toernooi halen zitten zij wel erg snel aan dat soort aantallen. Gelukkig staat er idd al een van hun ploegen op de rand van uitschakelingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:31 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Als Roemenie het dit jaar weer net zo doet als de jaren voor vorig jaar, dan is er voor ons nog niks aan de hand. Moeten we zelf natuurlijk wel weer een puntje of 8 halen. Portugal moeten we inderdaad kunnen hebben.
Toch wel, qua prestaties hebben ze het beduidend beter gedaan. Goed, NAC lootte Newcastle, maar NEC was dramatisch. Kan Roda en Vitesse natuurlijk net zo goed gebeuren, maar daar staan toch aardige prestaties tegenover.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:01 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook met de leuke bonus, maar echt veel verschil tessen de clubs die je nu opnoemt en Nac of Nec na een goed jaar zie ik ook niet echt.
Nee, maar ze spelen er nog wel om mee, als Nederland twee plaatsen verliest spelen dit soort clubs nergens meer voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef Erasmusch het volgende:
Roda speelt toch ook al 5 jaar geen Europees meer?
Sporting Lissabon is ook rechtstreeks geplaatst.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:15 schreef jojomen4 het volgende:
Portugal krijgt toch 3 CL plaatsen? Ik heb in de voorrondes alleen Benfica gevonden en Porto is al gekwalificeerd. Waar is die derde? Of krijgen ze er dan toch maar 2?
FC Porto en Sporting Lissabon zijn rechtstreeks geplaatst, Benfica speelt in de derde voorrondequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:15 schreef jojomen4 het volgende:
Portugal krijgt toch 3 CL plaatsen? Ik heb in de voorrondes alleen Benfica gevonden en Porto is al gekwalificeerd. Waar is die derde? Of krijgen ze er dan toch maar 2?
Ach ik zie het probleem niet zo. Ook al verliezen we een plaats, na een jaar of 2 heb je 'm weer terug, omdat de top van Roemenie nooit breed genoeg is om die plek te behouden, dan gaan zij flink punten verspelen. De zege van dit systeem is ook het manko in dat geval, hoe beter je er voor staat hoe onmogelijker het wordt die plek te behouden. ( behalve voor de de grote competities )quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Sporting Lissabon is ook rechtstreeks geplaatst.
En er moet al heel veel gebeuren, wil Roemenië Nederland niet bijhalen. Het verschil is ondertussen echt miniem en de Roemenen zitten maar met drie (sterke) ploegen in Europa: Dinamo Boekarest, Rapid Boekarest en Steaua Boekarest. Zelfs als één van de drie ploegen er vroeg uitligt, is dat nog geen drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |