Best Couple of Teams League ?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is het al lang niet meer natuurlijk. Ik vind het wel best zo, maar noem het dan geen Champion's League.
Wat mij betreft gewoon Europacup 1.quote:
Gelukkig is de CL niet een kampioensschap tussen de landskampioenen alleen, maar ook aangevuld met de de beste teams van de zich met resulaten onderscheidende goede comptities.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wel. Het is een Europese competitie voor landskampioenen, niet voor nummers 2,3 en zelfs 4.
niet helemaal waar.. Fc Vaduz start in de 1e (of 2e?) voorronde van de... Uefa cup.quote:ze starten allemaal in de competitie
Opmerkelijk dat een team uit Kazakstan van vlakbij de Chinese grens geloof ik wel mee doet aan de CL voorrondes ...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:50 schreef JorgeCampos het volgende:
[..]
niet helemaal waar.. Fc Vaduz start in de 1e (of 2e?) voorronde van de... Uefa cup.
![]()
![]()
![]()
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/crank2006.htmlquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:28 schreef DeTolk het volgende:
update?
Dat is toch niet zo moeilijk? Ze hebben maar 3 clubs, waarvan het er 2 zeer goed doen. En omdat ze maar 3 clubs hebben, worden hun punten maar door 3 gedeeld terwijl ze bij ons door 6 worden gedeeld.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan iemand mij nou nog 1 keer uitleggen waarom Nederland 6.750 heeft en Roemenie 10.166?
Het ligt aan Feyenoord en Ajax, die niet constant drie Europese seizoenen in ieder geval wat rondjes winnen. Waarbij elk jaar de beste Nederlandse CL vertegenwoordiger ook nog eens geen titelkandidaat is, waardoor deze ook niet veel bonuspunten meekrijgt. En natuurlijk clubs als FC Utrecht en Willem II; de zwakste deelnemer van ons land brengt vaak weinig meevallers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zien we aan Nederland ja...
zeker nu we Lyon in een onderling duel voorbij kunnen, maar ik betwijfel dat dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:35 schreef hetsjhokleek het volgende:
AZ komt na dit seizoen op de teamranking hoger dan te staan Feyenoord.
En de kans is groot dat wanneer PSV de 2 volgende seizoenen goed speelt in de eerste pot komt te staan bij de loting voor de CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |