Nee je bent goed bezigquote:Op donderdag 8 december 2005 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
dat KLB is ook een heerlijke ballenbak trouwens zegWat ze DAAR allemaal voor bagger open laten
En ik...quote:
Men kan niet alles gelijk bekijken, ze hebben meerdere dingen te doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik bedoel dus dingen zoals dit
AUW!!!
Ja? En verder? Verder staat er niets onzinnigs open. Jammer. Heel jammerquote:Op donderdag 8 december 2005 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik bedoel dus dingen zoals dit
AUW!!!
Lekkerquote:Op donderdag 8 december 2005 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Men kan niet alles gelijk bekijken, ze hebben meerdere dingen te doen.![]()
Hai Flash..kopje thee?
Ik heb pickwick leafs, man wat een heerlijke thee.
trek t je niet zo aanquote:Op donderdag 8 december 2005 15:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja? En verder? Verder staat er niets onzinnigs open. Jammer. Heel jammer
Overigens had ik dat topic zelf nog niet gezien
Oh, er waren me vanochtend nog wat van dergelijke dingen opgevallen, zal wel dicht zijn inmiddels. maar wat hondje al zei, trek het je niet zo aanquote:Op donderdag 8 december 2005 15:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hai Tha_Tquote:Op donderdag 8 december 2005 15:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je ze er zo graag mee wil helpenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, er waren me vanochtend nog wat van dergelijke dingen opgevallen, zal wel dicht zijn inmiddels. maar wat hondje al zei, trek het je niet zo aan
Ik snap me god niet hoe hij daarbij komt, 16:05 naar buiten gekeken, wat ik momenteel zie is strak blauwe luchtquote:Die afbeelding is gemaakt op het moment dat wij hier in Dokkum een half uurtje een prachtig zonnetje hafdden. Voor de rest zit het hier nu potdicht.
had ook gekund, het viel me gewoon op, was een opmerking in een slowchat, meer nietquote:Op donderdag 8 december 2005 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je ze er zo graag mee wil helpen
dan post het daar in het feedback topic, lijkt me veel handiger.
Ehm.... Tja, ik zie het ook niet zo eigenlijk...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:18 schreef leonieke het volgende:
wat is dat weerstation Dokkum eigenlijk?![]()
En wat is er erg aan dat jullie met tweeën zijn?![]()
Heb je nou al contact met die pipo opgenomen?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke right!
Weerstation Dokkum 2 om 16:03:
[..]
Ik snap me god niet hoe hij daarbij komt, 16:05 naar buiten gekeken, wat ik momenteel zie is strak blauwe lucht![]()
Mag ik thee?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
trek t je niet zo aan
koffie?
* met pot rond gaat
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, er waren me vanochtend nog wat van dergelijke dingen opgevallen, zal wel dicht zijn inmiddels. maar wat hondje al zei, trek het je niet zo aan
Haai Bengelquote:Op donderdag 8 december 2005 16:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Tha_T![]()
Laat het los, zoals ik ook al zei, jullie kunnen niet alles meteen zien.
Ik heb eerlijk gezegd (serieus dus) nog nooit een TR van jou in KLB gezienquote:Op donderdag 8 december 2005 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had ook gekund, het viel me gewoon op, was een opmerking in een slowchat, meer nietAls ik er werkelijk jeuk aan gehad zou hebben , dan had ik wel topicreports gezet, doe ik vaak zat
Oke, maar je weet dat het iets gevoelig ligt op het moment.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had ook gekund, het viel me gewoon op, was een opmerking in een slowchat, meer nietAls ik er werkelijk jeuk aan gehad zou hebben , dan had ik wel topicreports gezet, doe ik vaak zat
Die lieve meid bekijkt regelmatig jouw websitequote:Op donderdag 8 december 2005 16:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leonieke, kijk mijn websitelol
![]()
Euhm lieve meid: Hij meld om 16:03 dat het hier pot dicht is (Mist en/of wolken), 2 min later kijk ik effe naar buien, wat ik zie is, juist strak helder, geen mist of wolken![]()
Vreemd?![]()
neequote:
Je kan het natrappen niet echt laten, is het wel?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:24 schreef Tha_T het volgende:Nou ja, het zal allemaal wel. Maar toch wel weer tekenend zo'n opmerking
Je hapt veel de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mag ik thee?
[..]Nou ja, het zal allemaal wel. Maar toch wel weer tekenend zo'n opmerking
[..]
Haai Bengel![]()
Ik wilde alleen even aanstippen dat de kritiek nergens op sloeg
Verdorie, die lekkere pickwick thee, en jij neemt koffie.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
heb ik met m'n lompe harses toch gewoon op "koffie" staan drukken
ja sorriequote:Op donderdag 8 december 2005 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, die lekkere pickwick thee, en jij neemt koffie.![]()
Toch maar ff gebeld idd, mag nu maandagavond komenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker lastig dan.
Wellicht dat je een afspraak eerder kan maken met de fysio, want 1.5 week rondlopen met pijn is ook niet echt tof.. 't Breekt je daarna eerder...
Nehquote:Op donderdag 8 december 2005 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nou al contact met die pipo opgenomen?
Of gok je dat hij hier langskomt?
Aha okequote:Op donderdag 8 december 2005 16:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die lieve meid bekijkt regelmatig jouw website
Ik vraag me gewoon af wat Dokkum precies is![]()
En misschien was de mist héél erg plaatselijk
Ik moet zelfs toegeven dat ik me soms een beetje erger aan de spellingsfouten op de site
Juistquote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef leonieke het volgende:
Ah Dokkum zal een plaats zijn zeker...
Maar dan nog: wat is er erg aan het feit dat je met twee bent? Dat was eigenlijk de hoofdvraag
Heb ik ook wel. Don't You Worry about a thingquote:Op donderdag 8 december 2005 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hapt veel de laatste tijd.![]()
Let eens wat minder op flash zijn post, en haaf some fon.![]()
Ik kan het wel nalatenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan het natrappen niet echt laten, is het wel?
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
heb ik niet
die heb ik een uur geleden weggegooid omdat hij koud is geworden
sorry
open er maar een KLB-topic over
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan het natrappen niet echt laten, is het wel?
Dit is ook niet echt lollig meer te noemenquote:
ik denk en hoop dat T_T wel begrijpt hoe ik die opmerking bedoeldequote:Op donderdag 8 december 2005 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook niet echt lollig meer te noemen.
Niet om het een of ander, maar ik begin T_T een beetje te snappen...
Ah joh, was en is niks aan de handquote:Op donderdag 8 december 2005 16:47 schreef es70 het volgende:
Dit is ook niet echt lollig meer te noemen.
Niet om het een of ander, maar ik begin T_T een beetje te snappen...
Welk spelletje? Dat vuurwerk?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:49 schreef Tha_T het volgende:
Speedy![]()
![]()
Het spelletje vertoont wat bugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |