ja, ja...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voetbalstadion van Manchester United
hmm thats lousy, but someone's got to do it....quote:Op woensdag 7 december 2005 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik niet, moet werken op Old Trafford![]()
Weer een nummer uit de foute Top 40quote:Op woensdag 7 december 2005 10:48 schreef Bocaj het volgende:
hahaha muziek.... TopGun muziek!
Hij zeek ze tenminste recht in dr gezicht af.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:40 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee he! Kijk, Lieske heeft ook haar idioten kanten. Tuurlijk, hebben ze allemaal. Maar hoe Roel gister deed vond ik echt ontzettend aso. Heel leuk en lief en aardig doen tegen iemand en nog geen 10 uur later diegene volkomen afzeiken. Wie maak je dan belachelijk vraag ik me af
Het heef iets te maken met het feestje van a.s. Zaterdag.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
is er al ergens een overzicht van de nummers die gedraaid zijn en wat het eventueel zou kunnen betekenen?
wat doe je daar dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voetbalstadion van Manchester United
het is een groter probleem dat ik zo eerst nog een exam moet maken :S, mja het is alles of nietquote:Op woensdag 7 december 2005 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmm thats lousy, but someone's got to do it....![]()
![]()
muziek is afkomstig uit films misschien krijgen ze zaterdag films te zien?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het heef iets te maken met het feestje van a.s. Zaterdag.
Je kan de foute top 40 zelfs samenstellen
Zo fout vind ik sommige nummers niet hoor... take my breath away vind ik verre van fout.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
BIJ wedstrijden? Probeer er zelf al een tijd heen te gaan maar kan nooit kaarten bestellen. Lijkt me wel een mooi stadion.quote:
Info: De foute top 40-avondquote:Op woensdag 7 december 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, vanavond spelen ze uit, maar mensen die niet mee kunnen gaan, gaan daar dan eerst eten en daarna de wedstrijd bekijken. En btw kaarten voor Champions Leageau wedstrijden zijn nog redelijk makkelijk te bestellen via de website en als je via liverpool vliegt ben je hier ook al voor 60 euries!!quote:Op woensdag 7 december 2005 11:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
BIJ wedstrijden? Probeer er zelf al een tijd heen te gaan maar kan nooit kaarten bestellen. Lijkt me wel een mooi stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |