ja, ja...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voetbalstadion van Manchester United
hmm thats lousy, but someone's got to do it....quote:Op woensdag 7 december 2005 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik niet, moet werken op Old Trafford![]()
Weer een nummer uit de foute Top 40quote:Op woensdag 7 december 2005 10:48 schreef Bocaj het volgende:
hahaha muziek.... TopGun muziek!
Hij zeek ze tenminste recht in dr gezicht af.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:40 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee he! Kijk, Lieske heeft ook haar idioten kanten. Tuurlijk, hebben ze allemaal. Maar hoe Roel gister deed vond ik echt ontzettend aso. Heel leuk en lief en aardig doen tegen iemand en nog geen 10 uur later diegene volkomen afzeiken. Wie maak je dan belachelijk vraag ik me af
Het heef iets te maken met het feestje van a.s. Zaterdag.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
is er al ergens een overzicht van de nummers die gedraaid zijn en wat het eventueel zou kunnen betekenen?
wat doe je daar dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voetbalstadion van Manchester United
het is een groter probleem dat ik zo eerst nog een exam moet maken :S, mja het is alles of nietquote:Op woensdag 7 december 2005 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmm thats lousy, but someone's got to do it....![]()
![]()
muziek is afkomstig uit films misschien krijgen ze zaterdag films te zien?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het heef iets te maken met het feestje van a.s. Zaterdag.
Je kan de foute top 40 zelfs samenstellen
Zo fout vind ik sommige nummers niet hoor... take my breath away vind ik verre van fout.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
BIJ wedstrijden? Probeer er zelf al een tijd heen te gaan maar kan nooit kaarten bestellen. Lijkt me wel een mooi stadion.quote:
Info: De foute top 40-avondquote:Op woensdag 7 december 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, vanavond spelen ze uit, maar mensen die niet mee kunnen gaan, gaan daar dan eerst eten en daarna de wedstrijd bekijken. En btw kaarten voor Champions Leageau wedstrijden zijn nog redelijk makkelijk te bestellen via de website en als je via liverpool vliegt ben je hier ook al voor 60 euries!!quote:Op woensdag 7 december 2005 11:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
BIJ wedstrijden? Probeer er zelf al een tijd heen te gaan maar kan nooit kaarten bestellen. Lijkt me wel een mooi stadion.
Bedankt voor je verslag. (Sorry voor de late reactie)quote:Op woensdag 7 december 2005 10:24 schreef melke het volgende:
[..]
Roel heeft de shag mee genomen naar zijn slaapkamer. Ingrid wilde roken dus maakt Roel wakker omdat ze de shag nodig had. Wat dus van iedereen is. Roel geeft het en staat een kwartiertje later op. Hij gaat naar buiten, pakt de shag, draait er eentje en zeikt over het rookgedrag van Ingrid (zegt dus niet eens goedemorgen of zoiets). Ingrid rookt meer dan normaal, nog meer dan hem, vind hij schande omdat ze maar zo weinig te roken hebben, vind het aso dat zij daar niet van wakker ligt, etc etc. Lieske pest hem ondertussen nog wat. Roel rookt sigaret op en gaat pissig naar binnen. Komt weer terug en gooit de shag op de bank
Welke maatschappij? we zijn vorig jaar naar Chelsea geweest dat was echt super en zat goedkope vluchten naar Londen. Maar Manchester kan ik nergens vinden. Via de website van Manchester kun je meestal pas een paar weken van tevoren kaarten bestellen en dan is het plannen best lastig. Zit je trouwens nonstop in Engeland?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, vanavond spelen ze uit, maar mensen die niet mee kunnen gaan, gaan daar dan eerst eten en daarna de wedstrijd bekijken. En btw kaarten voor Champions Leageau wedstrijden zijn nog redelijk makkelijk te bestellen via de website en als je via liverpool vliegt ben je hier ook al voor 60 euries!!
Ze houdt dansend het vuur aanquote:Op woensdag 7 december 2005 11:21 schreef regenworm het volgende:
Als de zusje er niet snel hout op gooien gaat het vuur uit.
Eindelijk gooit ingrid weer hout op het vuur.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef rickfcdb1 het volgende:
Die Ingrid staat gewoon voor dat mizerige vuurtje te dansen een zuchtje wind en het is uit.
Ze hoorde je... en stopte er eindelijk blokken bijquote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef rickfcdb1 het volgende:
Die Ingrid staat gewoon voor dat mizerige vuurtje te dansen een zuchtje wind en het is uit.
ja, ik woon vlakbij het City of Manchester stadium tot september. En volgens mij via easyjet. En het kost maar 8 pound ofzo om een retourtje Liverpool-Manchester te kopen. Ik koop mijn kaartjes trouwens altijd via internet, maar meestal zijn Champions Leageau wedststrijden niet volledig uitverkocht...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Welke maatschappij? we zijn vorig jaar naar Chelsea geweest dat was echt super en zat goedkope vluchten naar Londen. Maar Manchester kan ik nergens vinden. Via de website van Manchester kun je meestal pas een paar weken van tevoren kaarten bestellen en dan is het plannen best lastig. Zit je trouwens nonstop in Engeland?
tenminste nog iemand die naar me luisterd.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze hoorde je... en stopte er eindelijk blokken bij
[afbeelding]
Ik voel me ook genegeerd vanmorgen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 11:29 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
tenminste nog iemand die naar me luisterd.
het is ineens wel rustig hier. Zo interessant zijn Ingrid en Lieske dus. Als er streams van hun zijn is er niemand die iets te melden heeft. Komt Roel in beeld is het ineens volle bak.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik voel me ook genegeerd vanmorgen hoor![]()
was ff foute 40 aan t invullen!! alleen vergeten een screencap te maken vóórdat ik op verder klikte.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:33 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
het is ineens wel rustig hier. Zo interessant zijn Ingrid en Lieske dus. Als er streams van hun zijn is er niemand die iets te melden heeft. Komt Roel in beeld is het ineens volle bak.
Kijk ik rook niet eens, maar ik zou het ook gezegd hebben....het is een irritatiepunt...Ik weet ook zeker dat Ingrid het er om doet....die is goed in het uitlokken van confrontatie'squote:
Lieskequote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik voel me ook genegeerd vanmorgen hoor![]()
Roel lokt het gedrag wel uit door kwaad te worden en de shag mee naar bed te nemen.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:37 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Kijk ik rook niet eens, maar ik zou het ook gezegd hebben....het is een irritatiepunt...Ik weet ook zeker dat Ingrid het er om doet....die is goed in het uitlokken van confrontatie's
Zij zijn groot... en ik is klein. En dat is niet eerlijk hoor... o neequote:
Vooral als ze denkt dat ze zielig overkomt om zo de sympathie van het publiek te winnen. Wordt ook schijt ziet van dat zogenaamde minderwaardigheids complex. Als je danseres bent en op allerlij reisjes met royalties bent geweest dan voel je je echt niet zo hoor. Neem maar van mij aan dat dit een nog grotere gluiperd is dan Rob. En huilen op commando heeft ze ook tot kunst verheven.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:37 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Kijk ik rook niet eens, maar ik zou het ook gezegd hebben....het is een irritatiepunt...Ik weet ook zeker dat Ingrid het er om doet....die is goed in het uitlokken van confrontatie's
Volgens mij beheerd hij al weken de shag als er rantsoen is en gisteren gaf hij Dido een sigaret van hem en liet haar dus ook niet uit de shag buil roken.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel lokt het gedrag wel uit door kwaad te worden en de shag mee naar bed te nemen.
Dido en Roel =quote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Volgens mij beheerd hij al weken de shag als er rantsoen is en gisteren gaf hij Dido een sigaret van hem en liet haar dus ook niet uit de shag buil roken.
Hier ben ik het wel mee eens ik denk dat Ingrid heel gluiperig is....je merkt aan haar praten, en aan hoe ze gesprekken uitlokt door eerst het ene standpunt in te nemen en vervolgens die van de ander.....|quote:Op woensdag 7 december 2005 11:39 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Vooral als ze denkt dat ze zielig overkomt om zo de sympathie van het publiek te winnen. Wordt ook schijt ziet van dat zogenaamde minderwaardigheids complex. Als je danseres bent en op allerlij reisjes met royalties bent geweest dan voel je je echt niet zo hoor. Neem maar van mij aan dat dit een nog grotere gluiperd is dan Rob. En huilen op commando heeft ze ook tot kunst verheven.
Nathalie ook zeker kijk maar toen ze Dido en Roel uit elkaar moest houden hoe makkelijk ze de traantjes liet stromen.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:44 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ik denk dat Ingrid heel gluiperig is....je merkt aan haar praten, en aan hoe ze gesprekken uitlokt door eerst het ene standpunt in te nemen en vervolgens die van de ander.....|
Ik denk ook zeker dat ze kan huilen op commando....Nathalie ook.....
of het hout is gewoon te nat geregend....quote:Op woensdag 7 december 2005 11:50 schreef rickfcdb1 het volgende:
Al die rook bij het vuur betekent dat een deel al aan het doven is. Zou ze nou zo stom zijn dat ze dit niet in de gaten heeft. Het moet met een onbeperkte voorraad toch niet moeilijk zijn om die korf tot de rand gevuld te houden?
Als het hout nat is moet je juist heel de korf vullen op hoog vuur droogd het snel.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of het hout is gewoon te nat geregend....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |