Bedankt dan heb ik ze compleet.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
the wizard of oz...
(always over the rainbow)
Ik zit er niet op te wachten maar viel me alleen op. Normaal wordt je er mee overspoeld.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Bedankt dan heb ik ze compleet.
En die vlucht heet "de regie" m.a.w. die houden even pauze denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vlucht KL234 is op weg naar Rio.
Somewhere over the rainbow (way up high... there's a land that I heard of, once inquote:Op woensdag 7 december 2005 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
the wizard of oz...
(always over the rainbow)
Misschien gewoon een mind fuck van BBquote:Op woensdag 7 december 2005 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
conclusie? ik heb geen idee.. zou dido de films moeten noemen? of Nathalie, die is immers ook (lang) in de dagboekkamer geweest. lijkt me een onmogelijke opdracht, zeker zonder pen en papier!
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Somewhere over the rainbow (way up high... there's a land that I heard of, once in
a lullaby)
Dacht het wel maar het zenderclipje was defect, heeft ie al gemeld bij BB maar ze zijn vandaag niet zo snelquote:Op woensdag 7 december 2005 14:02 schreef cuall het volgende:
Roel heeft helemaal geen zender om!
sanctie!!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:02 schreef cuall het volgende:
Roel heeft helemaal geen zender om!
Doet deze het ook niet?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Argh, schijtmongool word ik van die kutpc.
Streams doen het nergens meer. En als ik mediaplayer update... dan start mijn pc niet meer op.
Dus van het weekend maar mijn complete pc herinstalleren.
Dus nu moet ik het zonder streams doen.
Ik ga zo wel verder op de andere pc...
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dacht het wel maar het zenderclipje was defect, heeft ie al gemeld bij BB maar ze zijn vandaag niet zo snel
Ik zal je een geheimpje vertellen:quote:Op woensdag 7 december 2005 14:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje chagerijnig uit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
isschien bedenkt hij zich nu wel dat zijn actie tegenover Ing misschien wel word uitgezonden en hij er dan niet zo best opstaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje chagerijnig uit
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je móet nietsquote:Op woensdag 7 december 2005 14:05 schreef Kleintje het volgende:
Waarom moet ik zoveel bijlezen???
Och hij zit toch niet op de bankquote:Op woensdag 7 december 2005 14:05 schreef essie05 het volgende:
[..]
isschien bedenkt hij zich nu wel dat zijn actie tegenover Ing misschien wel word uitgezonden en hij er dan niet zo best opstaat.
doeiquote:Op woensdag 7 december 2005 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Ja... bijgelezen
Ik ga nu naar de andere pjoeter, tot zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |