Hejquote:Op woensdag 7 december 2005 13:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Antonie Kamerling, 'Toen ik je zag'.
Geschreven door Guus Meeuwis.![]()
De kerstboom van Roeltjequote:Op woensdag 7 december 2005 13:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Voordat Roel ergens bovenuit stijgt zal er toch eerst wat wiet aan te pas moeten komen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
De kerstboom van Roeltje![]()
[afbeelding]
Hoi.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:22 schreef BONG4002 het volgende:
Roel begint tot dusver niet over het 'shag' incident tegen Ing en Lieske, denk dat hij gekalmeerd is
Ja gezellugg 4 tegen 2quote:Op woensdag 7 december 2005 13:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
daarom en omdat het haar maatjes zijn itt ing en lies
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:23 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als jij het zegt, geloof ik je. Heb er al een edit van gemaakt in de streamverslagen
![]()
Daarom hou ik de streams nauwlettend in de gatenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoi.
Nou, niet echt, hij klaagde direct tegen Dido toen ze uit bed kwamen, op een hele negatieve toon, vooral over Ingrid. Krijgt nog wel een staartje, denk ik.
Ook weer uit een film dus?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
De kerstboom van Roeltje![]()
[afbeelding]
Hey nu je het zegt... dat waren die anderen ook, die ik gehoord heb tenminste.quote:
Nu je het zegt welquote:Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Uit de film Allstars, onder de artiestennaam Hero, weet je nog?
Grappig detail: vanacht stelde roel voor om shag van hem en dido bij elkaar te doen. Dido wou dat niet: dan ga je je met mijn roken bemoeien. (wellicht dacht ze: doe dat maar lekker bij Ing)quote:Op woensdag 7 december 2005 13:22 schreef BONG4002 het volgende:
Roel begint tot dusver niet over het 'shag' incident tegen Ing en Lieske, denk dat hij gekalmeerd is
Ik kan later vanmiddag wel, ga zo eerst m'n revalidatie-slaapje houden.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nu je het zegt wel![]()
Maar wij zijn er weer even tussenuit. Dus als iemand zich geroepen voelt om de streamverslagen bij te houden, GRAAGG!!!![]()
Tot later![]()
WB!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Na een lange afwezigheid... daar is ze weer!!!!!
Hoiquote:Op woensdag 7 december 2005 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Na een lange afwezigheid... daar is ze weer!!!!!
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:37 schreef farceman het volgende:
Dido steekt binnen 30 min al 3 de peuk op
Ja zag het,maar daar zegt Roel niks van.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:37 schreef farceman het volgende:
snap dat dan het is hun eigen shagquote:Op woensdag 7 december 2005 13:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zag het,maar daar zegt Roel niks van.
Gooi jij ze maar even aan dan haal ik nog een bakkiequote:Op woensdag 7 december 2005 13:39 schreef Kleintje het volgende:
Ik gooi even de streams aan, dat praat makkelijker mee
Ja de Queen mag dat.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:37 schreef farceman het volgende:
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:42 schreef CartWOman het volgende:
Ook ik ben ff weg, mocht er iets noemenswaardigs gebeuren zou het fijn zijn als dat in de verslagen geplaatst kan worden.![]()
Gelukkig heb je nog een andere pjoeterquote:Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Argh, schijtmongool word ik van die kutpc.
Streams doen het nergens meer. En als ik mediaplayer update... dan start mijn pc niet meer op.
Dus van het weekend maar mijn complete pc herinstalleren.
Dus nu moet ik het zonder streams doen.
Ik ga zo wel verder op de andere pc...
Hier Lieske over hoe Roel exit kan en dat ze zelf met stip op nummer één zou kunnen komenquote:Op woensdag 7 december 2005 10:29 schreef Mabelle het volgende:
Pfff .... Lieske heeft inderdaad verschillende gezichten.
Meldt nu, niet bang te zijn voor een klap en het eigenlijk door pesten daar een beetje op aan tewillen sturen.
"het zou hem een exit kosten"
Ik vind het nu wel irritant kinderachtig hoor.
Ja idd, dat kan met G-mailquote:Op woensdag 7 december 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
I know... die maak ik al wekelijks... lang leve G-mail
Daar pleur ik altijd alles heen....
Hmm...vaag, hier werkt die methode uitstekend, kan zelfs booten vanaf mijn stickquote:Op woensdag 7 december 2005 13:47 schreef Kleintje het volgende:
Neuh, daar ben ik het al een keer van kwijtgeraakt, daar ben ik voorzichtig mee geworden.
Hier prima, no problemos tot dusverquote:Op woensdag 7 december 2005 13:48 schreef Luna_tic het volgende:
Doet gmail het nu bij jullie trouwens? Hier niet![]()
vreemdquote:Op woensdag 7 december 2005 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier prima, no problemos tot dusver
the wizard of oz...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:49 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik kom aan het Volgende lijstje wat betreft de filmmuziek:
8 Mile
Saturday Night Feever
Assepoester
Life of Brian
Hair
Top Gun
Pulp Fiction
All Stars
Denk dat ik er 1 mis maar weet niet zeker.
Je gaat weer lekker.. dat "op nummer één staan" slaat op dat ze alle nominaties krijgt, niet dat ze BB zou winnen. Ing zegt er meteen nog achteraan: en dan mij,,uhm ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:44 schreef riri het volgende:
[..]
Hier Lieske over hoe Roel exit kan en dat ze zelf met stip op nummer één zou kunnen komen
Click here to watch 7-dec
Click here to watch 7-dec1
Niet veel bijzondersquote:Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef rickfcdb1 het volgende:
Zozo Dido en Nattelie onder de douche en geen Caps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |