quote:Op woensdag 7 december 2005 12:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je al een uur of wat uit bed bent, gaat het er lunch-technisch bekeken best in, Davidov..
Hey veel succes joh, Petre86!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:57 schreef petre86 het volgende:
idd, al ga ik nu een sausijzenbroodje afbakken en dan naar school![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:57 schreef petre86 het volgende:
idd, al ga ik nu een sausijzenbroodje afbakken en dan naar school![]()
Nee, het vult niet bepaaldquote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef davidov het volgende:
Heb het nog nooit gehad eigenlijk
Heb hier sinds kort een zakje liggen maar ben te lui, besides heb ik als ik echt trek heb niet het idee dat een kommetje soep echt gaat vullen
Klinkt goedquote:Op woensdag 7 december 2005 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, het vult niet bepaaldLeuk om op te overleven als student zijnde
En daarbij bestaat het meer uit zout, dan uit voedzame ingrediënten.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb vanavond een gaaalaa. ().
Ik wou met een jongen. Maar het moet jongen-meisje zijn, dus hij heeft een of ander meis voor me geregeld.quote:
Wat flauw dat het niet mochtquote:Op woensdag 7 december 2005 13:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wou met een jongen. Maar het moet jongen-meisje zijn, dus hij heeft een of ander meis voor me geregeld..
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
lekker naar turks stoombad geweest, kwam er nog een leuke turk binnen ooken dan heel verhaal houden enzo
en ons hele huis ruikt naar gas
popcorn en de lolipop zijn wel leukquote:Op woensdag 7 december 2005 15:07 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand in Tilburg nog een leuke gelegenheid voor een jonge homo die net uit de kast is en nog niet echt behoefte heeft aan seks maar misschien wel vriendschap? COC of zo?
Jaaaa, daar ga ik ook heen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
popcorn en de lolipop zijn wel leuk
in de popcorn wordt ook een young en out avond georganiseerd
Is je broertje lekker?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:07 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand in Tilburg nog een leuke gelegenheid voor een jonge homo die net uit de kast is en nog niet echt behoefte heeft aan seks maar misschien wel vriendschap? COC of zo?
Het is mijn broertje niet helaas. En ja, die is wel lekker, en doet alsof ie hetero is. Hij is ook meerderjarig dus kans maak je sowieso nietquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is mijn broertje niet helaas. En ja, die is wel lekker, en doet alsof ie hetero is. Hij is ook meerderjarig dus kans maak je sowieso niet
zitten die mensen al die tijd al te wachtenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:18 schreef wonderer het volgende:
Surprise eindelijk af *zucht* Nou nog vijf gedichten schrijven
Ja, wij vieren het pas morgen vanwege werk enzo... Dus ik heb nog evenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zitten die mensen al die tijd al te wachten
de sint ligt al lang weer in zijn limonadebad
Veel plezier daar!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef wonderer het volgende:
Ik ga naar de officiele premiere van de Griezelbus, doei!
en je dan wel netjes gedragen hoorquote:
Wel een mep.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je dan wel netjes gedragen hoor
want daar kan je natuurlijk geen ban krijgen als je verkeerde dingen roept![]()
Te vroeg!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:Het lijkt hier nou wel een bordeel
Een rendier van kerstlichtjes?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn bordeel is sjieker..
Een lichtslang.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een rendier van kerstlichtjes?
Van die driehoekjes?
Shów 't, en vertél!!
ang3l blijf kijken ! echt het einde vond ik mooi !quote:Op woensdag 7 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
mijn GOD moet dat mens nou echt keer op keer bewijzen dat ze voor geen meter kan acteren?!
En waarom zit ik het uit tot de eerste pauze?!Extreme bagger op veronica: The Next Best Thing... met ... madonna als "actrice"
![]()
Als ze zichzelf speelt dan doet ze't slecht.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:13 schreef creno het volgende:
[..]
ang3l blijf kijken ! echt het einde vond ik mooi !
Zeggiknie.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eéntje of een heleboel?En op welke wijze?
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er nog een lichtslang met knipperende lichtjer erin omheen!
Ik heb 'r CD aanstaanquote:Op woensdag 7 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
mijn GOD moet dat mens nou echt keer op keer bewijzen dat ze voor geen meter kan acteren?!
En waarom zit ik het uit tot de eerste pauze?!Extreme bagger op veronica: The Next Best Thing... met ... madonna als "actrice"
![]()
Denk 't.quote:
Inderdaad.. slechte acteurs kunnen een film compleet verzieken..quote:Op woensdag 7 december 2005 21:25 schreef Ang3l het volgende:
Het verhaal wordt gewoon volledig verpest door de hoofdrolspeler die niet kan acteren. Dus ja, het komt er dan op neer dat ik alleen maar kijk hoe slecht ze acteert aangezien daar niet omheen te kijken is
www.mediamarkt.nlquote:Op woensdag 7 december 2005 21:30 schreef creno het volgende:ik wil het album van lucie silvas "kopen", maar ik zie het nergens
Dit vind ik nog steeds een EXTREEM mooie jas.........quote:
tnx, ik ren meteen naar de winkel... NOTquote:
En hij lijkt op een "scharrel" van mequote:
Ik vind The Next Best Thing best een leuke filmquote:Op woensdag 7 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:12 schreef Andyvie het volgende:
Kut BBA. Gaan ze hier alle bustijden per zondag omgooien. Ben ik dus mijn mooie aansluiting tussen trein en bus kwijt
De bussen gaan hier al zo lang ik woon ongeveer op dezelfde tijd. Waarom moet dat nu ineens een kwartier vervroegd worden?quote:
In Veenendaal zijn busdienstregelingen nooit lang hetzelfde geweest (het meeste is inmiddels ook opgeheven/wegbezuinigd...). Maar t/m deze week had ik een mooie trein-busaansluiting van een paar minuten. Vanaf volgende week is de aansluiting -1 minuut zie ik dus net...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
De bussen gaan hier al zo lang ik woon ongeveer op dezelfde tijd. Waarom moet dat nu ineens een kwartier vervroegd worden?
Ahw.. ga je komend weekend niet iets leuks doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, een buitenproportionele roep om aandacht, een haast ziekelijke drang daartoe.
Connexxion is my friendquote:Op woensdag 7 december 2005 22:34 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
In Veenendaal zijn busdienstregelingen nooit lang hetzelfde geweest (het meeste is inmiddels ook opgeheven/wegbezuinigd...). Maar t/m deze week had ik een mooie trein-busaansluiting van een paar minuten. Vanaf volgende week is de aansluiting -1 minuut zie ik dus net...
Naja, ik verveeeeeeeeellll me zooooo stierlijk vandaag, en ik produceer de laatste twee weken gewoon geen ruk en daar baal ik van.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahw.. ga je komend weekend niet iets leuks doen?
Het COC?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, ik verveeeeeeeeellll me zooooo stierlijk vandaag, en ik produceer de laatste twee weken gewoon geen ruk en daar baal ik van.. Bah!!
Maaaaarrrr dit weekend eindelijk weer eens uit in Zwolle!
Wij zijn gezegend door een stadsregio die het goed heeft geregeld voor ons. Echt, overal rond Rotterdam wordt de dienstregeling uitgekleed, maar hier in de omgeving krijgen we meer ritten en efficentere routesquote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef Weemz het volgende:
Wij hebben hier elk jaar halverwege december een wijziging van de dienstregeling. Meestal iets andere route, of een bus die iets vaker (of juist iets minder vaak) gaat rijden. Tijden op zich blijven meestal gelijk...
Ja, dat is al maaaaaaaaannnden geleden (nou ja, 1,5 jaarquote:
Wat ga jij vroeg slapenquote:
M'n wekker gaat om 6:10 en dan wordt er verwacht dat ik ook nog even 8 uur nuttig werk ga doen op een dag...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat ga jij vroeg slapen![]()
Iedere keer als ik net terug van iets kom duik je erin![]()
Truste dan maar![]()
Wek mij dan ook evenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n wekker gaat om 6:10 en dan wordt er verwacht dat ik ook nog even 8 uur nuttig werk ga doen op een dag...
Au, kijk dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n wekker gaat om 6:10 en dan wordt er verwacht dat ik ook nog even 8 uur nuttig werk ga doen op een dag...
Da's goed!quote:
Die van mij gaat een uur later. Maar ik ga nog laaaaang niet slapen.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neeeeej.... Kleven doe ik niet en knipperen ook niet. Rechts inhalen soms wel, als er een dommequote:Op woensdag 7 december 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
Echt kleven en knipperen en rechts inhalen en alles terwijl je onderweg je haren modelleert en je tanden poetst?
Nah!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neeeeej.... Kleven doe ik niet en knipperen ook niet. Rechts inhalen soms wel, als er een dommelinks blijft rijden met 90 als je 120 mag. Dan rij ik er zo heel voorzichtig langs.
. Om vervolgens flink gas te geven.
En als ik in de auto zit, dan doe ik niet ook nog andere dingen. Want ik vertrek juist te laat omdat ik 's morgens te lang doe over m'n haar. Niet dat het zin heeft, want het zit toch stom, maar ja..
en als je een auto hebtquote:Op woensdag 7 december 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Autorijden is leuk
Tenminste, als je nog auto kán rijden en geen onafgebroken stroom aso's op de snelweg treft
Het is heel erg, maar als vooral mijn moeder de auto niet nodig heeft, hoef ik alleen maar te zeggen "Ik neem even de auto mee, wánt...."quote:
H... hoi.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb zin in een danoontje maar we hebben alleen maar vla
Je voelt je rot, in een Peugejot.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!!!Niet zo nega!!!
Je voelt je lekkerder, in een Peugeot!
jah jij wel.. de auto van mijn ouders is altijd bezet en die staat te ver wegquote:Op woensdag 7 december 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is heel erg, maar als vooral mijn moeder de auto niet nodig heeft, hoef ik alleen maar te zeggen "Ik neem even de auto mee, wánt...."![]()
En dan komt Vlarp's theorie weer om de hoek kijken...
Ja naja ik gebruik hier ook nooit een autoquote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah jij wel.. de auto van mijn ouders is altijd bezet en die staat te ver weg
Aaawww... Doet'ie het niet naar behoren dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je voelt je rot, in een Peugejot..
Nega? Zeg doe niet zo popi! Dat vind ik altijd erg ordiquote:
Mijn G_L kan er niet tegen als ik Peugeot op z'n Hollands uitspreek.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww... Doet'ie het niet naar behoren dan?
Ik ga méér rijden met mijn leasebak... Minder dan 500km is toch niet mogelijk voor mij, dus zal ik eens flink gaan profiterenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En vanaf 1 januari ga ik niet meer privé rijden met m'n leasebak..
Veels te gevaarlijk allemaalquote:Op woensdag 7 december 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Autorijden is leuk
Tenminste, als je nog auto kán rijden en geen onafgebroken stroom aso's op de snelweg treft
De verleiding is groot om hier op in te gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
homo's die over auto's praten![]()
net zoiets als homo's die over voetbal praten![]()
Nou ja. Als ze hun shirtje uitdoen enzo.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
maar aan auto's heb je tenminste nog wat.. voetbal..
Uhhu.. en elkaar kusjes en knuffeltjes gaan geven na een doelpunt..quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze hun shirtje uitdoen enzo..
Dan krijgen ze een gele kaart. Kun je beter Tennis kijken.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
en dan gezamelijk douchen...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhhu.. en elkaar kusjes en knuffeltjes gaan geven na een doelpunt..
het is wel minder dat ze hun shirt niet meer uit mogen gooien van blijdschap als ze gescoord hebben, dat was nou net zo leuk tijdens het spel. Nu moet je dus heeeel de wedstrijd bekijken en maar hopen dat ze bij de shirtwissel ook daadwerkelijk hun shirts wisselen (en ook nog eens geen ander shirt eronder aan hebben)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |