Te vroeg!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:Het lijkt hier nou wel een bordeel
Een rendier van kerstlichtjes?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn bordeel is sjieker..
Een lichtslang.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een rendier van kerstlichtjes?
Van die driehoekjes?
Shów 't, en vertél!!
ang3l blijf kijken ! echt het einde vond ik mooi !quote:Op woensdag 7 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
mijn GOD moet dat mens nou echt keer op keer bewijzen dat ze voor geen meter kan acteren?!
En waarom zit ik het uit tot de eerste pauze?!Extreme bagger op veronica: The Next Best Thing... met ... madonna als "actrice"
![]()
Als ze zichzelf speelt dan doet ze't slecht.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:13 schreef creno het volgende:
[..]
ang3l blijf kijken ! echt het einde vond ik mooi !
Zeggiknie.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eéntje of een heleboel?En op welke wijze?
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er nog een lichtslang met knipperende lichtjer erin omheen!
Ik heb 'r CD aanstaanquote:Op woensdag 7 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
mijn GOD moet dat mens nou echt keer op keer bewijzen dat ze voor geen meter kan acteren?!
En waarom zit ik het uit tot de eerste pauze?!Extreme bagger op veronica: The Next Best Thing... met ... madonna als "actrice"
![]()
Denk 't.quote:
Inderdaad.. slechte acteurs kunnen een film compleet verzieken..quote:Op woensdag 7 december 2005 21:25 schreef Ang3l het volgende:
Het verhaal wordt gewoon volledig verpest door de hoofdrolspeler die niet kan acteren. Dus ja, het komt er dan op neer dat ik alleen maar kijk hoe slecht ze acteert aangezien daar niet omheen te kijken is
www.mediamarkt.nlquote:Op woensdag 7 december 2005 21:30 schreef creno het volgende:ik wil het album van lucie silvas "kopen", maar ik zie het nergens
Dit vind ik nog steeds een EXTREEM mooie jas.........quote:
tnx, ik ren meteen naar de winkel... NOTquote:
En hij lijkt op een "scharrel" van mequote:
Ik vind The Next Best Thing best een leuke filmquote:Op woensdag 7 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:12 schreef Andyvie het volgende:
Kut BBA. Gaan ze hier alle bustijden per zondag omgooien. Ben ik dus mijn mooie aansluiting tussen trein en bus kwijt
De bussen gaan hier al zo lang ik woon ongeveer op dezelfde tijd. Waarom moet dat nu ineens een kwartier vervroegd worden?quote:
In Veenendaal zijn busdienstregelingen nooit lang hetzelfde geweest (het meeste is inmiddels ook opgeheven/wegbezuinigd...). Maar t/m deze week had ik een mooie trein-busaansluiting van een paar minuten. Vanaf volgende week is de aansluiting -1 minuut zie ik dus net...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
De bussen gaan hier al zo lang ik woon ongeveer op dezelfde tijd. Waarom moet dat nu ineens een kwartier vervroegd worden?
Ahw.. ga je komend weekend niet iets leuks doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, een buitenproportionele roep om aandacht, een haast ziekelijke drang daartoe.
Connexxion is my friendquote:Op woensdag 7 december 2005 22:34 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
In Veenendaal zijn busdienstregelingen nooit lang hetzelfde geweest (het meeste is inmiddels ook opgeheven/wegbezuinigd...). Maar t/m deze week had ik een mooie trein-busaansluiting van een paar minuten. Vanaf volgende week is de aansluiting -1 minuut zie ik dus net...
Naja, ik verveeeeeeeeellll me zooooo stierlijk vandaag, en ik produceer de laatste twee weken gewoon geen ruk en daar baal ik van.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahw.. ga je komend weekend niet iets leuks doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |