nou dan. je zegt het zelf al. er zijn genoeg leuke normale mensen. waar maak je dan druk om. goed wint toch altijd van het kwaad. steek liever je energie in het goede dan in het kwadequote:Op woensdag 7 december 2005 02:04 schreef pieliewielie het volgende:
Er zijn ook genoeg leuke normalere opgevoedere mensen hoor
Maar het is een feit dat er steeds meer onopgevoedde mensen komen. Post liever iets constructiefs.
Maak je geen zorgen, jouw ouders hebben het ook verknald.quote:Hebben jullie ook zoveel last van vervelende kinderen of zelfs al iets ouderen?
dat is toch echt geen garantie dat het goed gaat hoor. Als het normbesef bij de ouders niet goed is, kun je bij je kind zijn wat je wil, maar dan komt het echt niet goed.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef pieliewielie het volgende:
Ik vind dat ouders weer hun kinderen moeten op voeden, weg met elke dag je kind dumpen. De moeder hoeft geen hele week thuis te blijven, de vader kan ook wel eens komen en werk je allebei maar een paar uur per week minder. Zolang jij maar genoeg uren waardevol met je kind doorbrengt. Je kind liefde geven, belangrijke dingen leren, zodat je een beetje een kind krijgt dat geen grote probleemmachine wordt.
ja schandalig! dat je nog geen eens geld krijgt voor niks doen!quote:maar zelfs als je alleen wilt overleven moet je al werken.
Ben ik het toch weer met je eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ik ben het voor 100% met je eens, maar wat je zelf al zegt de rijtjes container van een half miljoen gulden moet ook betaald worden.
Terug naar het traditionele gezin, waar moeders met een kop thee en koekje klaarstaat als de kinderen uit school komen
quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef pieliewielie het volgende:
Hebben jullie ook zoveel last van vervelende kinderen of zelfs al iets ouderen? Mensen met een gebrek aan emoties of gebrek aan gevoel. Mensen die dieren mishandelen, maar ook gewoon mensen die niet zulke erge dingen doen maar toch zwaar een schroef los hebben zitten?
Geweld, agressie, in de stad, bij het uitgaan, in de auto. Grote mond? Geen respect? Je kent het wel, en dit is nog even heel chaotisch en snel opgenoemd wat je steeds vaker ziet.
Bedank het systeem hier maar. Als je nou kinderen krijgt moet je ze dumpen want je moet werken, anders kun je zelf niet onderhouden. Tevens is iedereen al materialistisch ingesteld, maar zelfs als je alleen wilt overleven moet je al werken. Kinderen krijg je, kinderen dump je. Het kind komt uit de vagina, maar hij moet opschieten want 1 dag later moet je bij wijze van spreken al werken. Je dumpt het kind bij opa en oma, maar het kan ook in de geweldige kind dump opvang huizen. Je brengt je kind smorgens om 7, gaat de hele dag werken, en haalt het savonds om 7 af. Je leest een verhaal voor en dumpt je kind in bed. Volgende morgen opnieuw, en in het weekend naar de oma want je wilt ook nog even tijd voor jezelf.
Goed zou je denken: die kinderen leren dan sociaal met andere omgaan, ze krijgen scholing, ze worden verwend want de creche heeft zon leuke speeltjes, en ze doen aan sport en krijgen ook nog lekker gezond eten.
Maar nee: al die kinderen missen iets. Liefde van hun moeder (of eigelijk moeder en vader!!) Al deze kinderen zijn kinderen die zijn opgegroeid, maar NIET opgevoed. Veel problemen die je nu ziet zit in hem in gebrek van opvoeding.
Ik vind dat ouders weer hun kinderen moeten op voeden, weg met elke dag je kind dumpen. De moeder hoeft geen hele week thuis te blijven, de vader kan ook wel eens komen en werk je allebei maar een paar uur per week minder. Zolang jij maar genoeg uren waardevol met je kind doorbrengt. Je kind liefde geven, belangrijke dingen leren, zodat je een beetje een kind krijgt dat geen grote probleemmachine wordt.
Tegenwoordig hebben jonge ouders een opvoedcursus nodig omdat ze het zelf nooit gehad hebben, en dit word alleen maar erger.
Vandaar dit topic, hopelijk wordt net de juiste persoon wakker geschud en komt er iets meer aandacht voor het oplossen van deze GROTE problemen.
Wat moet dat met mij dan wel niet worden met 1500 euro bruto(!)quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ik ben het voor 100% met je eens, maar wat je zelf al zegt de rijtjes container van een half miljoen gulden moet ook betaald worden.
Terug naar het traditionele gezin, waar moeders met een kop thee en koekje klaarstaat als de kinderen uit school komen
Ik hoorde vorige week dat een gezin met een netto inkomen van 1600 euro of minder volgens nederlandse maatstaven op de armoede grens leeft. Dat geeft toch wel duidelijk aan hoe vreselijk fout de verhoudingen liggen in dit land. Schandalig gewoon!!
10 jaar geleden kon je nog makklijk met 3500 gulden rondkomen als gezin.
Nee! Dat kan écht niet meer! Je moet eenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat moet dat met mij dan wel niet worden met 1500 euro bruto(!)![]()
Maarja ik ben dan ook niet zo enorm materialistisch ingesteld. Als ik een huis heb, vreten heb en kan leven vind ik het goed.
Totally agree! Alleen als je op 1 inkomen riant een gezin wilt onderhouden mag je toch een aardige baan hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:33 schreef ToMaSZ het volgende:
Het is de schuld van al die irritante als-het-me-uitkomt-ben-ik-ge-emancipeerd-vrouwen, die zonodig moeten werken.![]()
Ik verdien de knaken wel, als t vrouwtje dat kind te nassen geeft en stofzuigt. Probleem opgelost
Mag je mij vertellen waar je in dit land een goedkope rijtjes container vind.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:34 schreef kippenek het volgende:
[..]
Nee! Dat kan écht niet meer! Je moet een
* * (te) duur rijtjeshuis
Wat ben jij nou voor prutsconsument?!
Waarom moet je een rijtjescontainer dan? Wat is er mis met een leuk appartementje? Kwestie van eisen stellen en bijstellen.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:35 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Mag je mij vertellen waar je in dit land een goedkope rijtjes container vind.
En mijn motor zeker op straat laten staan in een pauper buurtquote:Op woensdag 7 december 2005 11:36 schreef kippenek het volgende:
[..]
Waarom moet je een rijtjescontainer dan? Wat is er mis met een leuk appartementje? Kwestie van eisen stellen en bijstellen.
Ik vraag me af hoe waar dat is. Het dumpen van je kind is volgens mij per dag ook niet goedkoop. Kan moeders in de helft van de gevallen beter thuiszitten.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:34 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Totally agree! Alleen als je op 1 inkomen riant een gezin wilt onderhouden mag je toch een aardige baan hebben
Als een gezin wat rond moet komen van 1600 euro NETTO als armoede word gezien zegt dat voor mij al genoeg!quote:Op woensdag 7 december 2005 11:38 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe waar dat is. Het dumpen van je kind is volgens mij per dag ook niet goedkoop. Kan moeders in de helft van de gevallen beter thuiszitten.
Ga eens in Scandinavië kijken.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:37 schreef Speed-Addicted het volgende:
Afgelopen zomer stond ik bij een pinautomaat in swarschwald dld, daar werd een huis aangeboden voor 89.000 euro!! Specs: 1000m2 grond, vrijstaand, 150m2 woonoppervlakte.
Daar koop je hier een veredelde garage box voor![]()
Twee dagen werken om 1 dag opvang te kunnen betalen per week is natuurlijk gekkenwerk, puur vanuit financieel oogpunt. Maar werken heeft ook een sociale functie.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:38 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe waar dat is. Het dumpen van je kind is volgens mij per dag ook niet goedkoop. Kan moeders in de helft van de gevallen beter thuiszitten.
Nee dank je, ik ben al gefrustreerd genoeg als starter op de Nederlandse woning marktquote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ga eens in Scandinavië kijken..
* GSM Check, een of ander goedkoop prepaid dingquote:Op woensdag 7 december 2005 11:34 schreef kippenek het volgende:
[..]
Nee! Dat kan écht niet meer! Je moet een
* GSM
* Surroundset
* (te) duur rijtjeshuis
* XBOX 360
* Nog een GSM
* 3 TV's
* (te) grote en dure auto
Wat ben jij nou voor prutsconsument?!
Volledig met je eens, vandaar dat ik ook 1 dag minder ga werken, mijn vrouw 1 dag minder, mijn moeder komt een dagje oppassen en dan hoeft ons kind niet naar het kinderdagverblijf.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef pieliewielie het volgende:
Hebben jullie ook zoveel last van vervelende kinderen of zelfs al iets ouderen? Mensen met een gebrek aan emoties of gebrek aan gevoel. Mensen die dieren mishandelen, maar ook gewoon
*knip*
Vandaar dit topic, hopelijk wordt net de juiste persoon wakker geschud en komt er iets meer aandacht voor het oplossen van deze GROTE problemen.
Verstandig, goede keuzequote:Op woensdag 7 december 2005 14:27 schreef Antal het volgende:
[..]
Volledig met je eens, vandaar dat ik ook 1 dag minder ga werken, mijn vrouw 1 dag minder, mijn moeder komt een dagje oppassen en dan hoeft ons kind niet naar het kinderdagverblijf.
Idd. Hoewel het daar in de steden en groeikernen wel een stuk duurder is geworden. Maar op het (ontvolkte) platteland kosten de huizen bijna niks.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ga eens in Scandinavië kijken..
Ja, wat moet een vrouw nou met een eigen leven, als ze al het leven van haar man en kinderen heeft...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ben ik het toch weer met je eens.
Je bedoeld +- 20 jaar geleden ook al, Ik zie nu in mijn omgeving een grote groep mensen die in mijn optiek echt asociaal leven.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/787904/1/50#32979275]zaterdag 10 december 2005mensen zijn tegenwoordig steeds minder opgevoed.
Of ze worden opgevoed door TMF
Ik herken mezelf in het bovenstaande, en dat is niet iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 01:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Je bedoeld +- 20 jaar geleden ook al, Ik zie nu in mijn omgeving een grote groep mensen die in mijn optiek echt asociaal leven.
Hieronder een paar voorbeelden van levensinvulling:
In de getunede golf vr6 zonder uitlaat snel ff met 120 naar de koffieshop om te relaxen.
Daarna stoned snel langs de videotheek om de nieuwste versie van "the fast and the furious" halen.
Het avond eten ophalen bij Mac D.
Halverwege de oprit van de autobaan die vervelende verpakkingen ff dumpen, raampje open en hop...
Op de autobaan flink doortrappen, lekker kleven op opa's bumper, dan maar rechts er langs.
Thuis die cd met hardcorehouse op maximaal volume draaien met het raam open, tegen mij durft toch niemand wat te zeggen, ik heb lekker een pittbull.
Op zaterdagavond zuipen met de maten, daarna lekker matten in de disco in het centum van de stad.
Al pissend in brievenbussen en al lallend over straat naar huis lopen.
Hahaha, die spiegels van auto's kick je dr zo af.
O, ik heb hier nog wat lawinepijlen, juni is toch de maand om die af te steken niet?
Maandagmorgen: BOOOH duffe kop, ik ben ziek baas, ik kom niet vandaag.
Dinsdag/vrijdag me lekker drukken, ik krijg toch betaald, of ik nu iets doe of niet.
K denk da ik maar eens een paar plantjes op zolder zet, hoef ik helemaal niet meer te werken.
Etc Etc.
Ik walg van dit land met zijn aso inwoners, ik ga emigreren naar Thailand, daar hebben mensen over het algemeen nog respect voor elkaar.
Jammer dat KL... lui van hier ook daar heen gaan met het idee om eens lekker te gaan beesten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|