nou dan. je zegt het zelf al. er zijn genoeg leuke normale mensen. waar maak je dan druk om. goed wint toch altijd van het kwaad. steek liever je energie in het goede dan in het kwadequote:Op woensdag 7 december 2005 02:04 schreef pieliewielie het volgende:
Er zijn ook genoeg leuke normalere opgevoedere mensen hoor
Maar het is een feit dat er steeds meer onopgevoedde mensen komen. Post liever iets constructiefs.
Maak je geen zorgen, jouw ouders hebben het ook verknald.quote:Hebben jullie ook zoveel last van vervelende kinderen of zelfs al iets ouderen?
dat is toch echt geen garantie dat het goed gaat hoor. Als het normbesef bij de ouders niet goed is, kun je bij je kind zijn wat je wil, maar dan komt het echt niet goed.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef pieliewielie het volgende:
Ik vind dat ouders weer hun kinderen moeten op voeden, weg met elke dag je kind dumpen. De moeder hoeft geen hele week thuis te blijven, de vader kan ook wel eens komen en werk je allebei maar een paar uur per week minder. Zolang jij maar genoeg uren waardevol met je kind doorbrengt. Je kind liefde geven, belangrijke dingen leren, zodat je een beetje een kind krijgt dat geen grote probleemmachine wordt.
ja schandalig! dat je nog geen eens geld krijgt voor niks doen!quote:maar zelfs als je alleen wilt overleven moet je al werken.
Ben ik het toch weer met je eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ik ben het voor 100% met je eens, maar wat je zelf al zegt de rijtjes container van een half miljoen gulden moet ook betaald worden.
Terug naar het traditionele gezin, waar moeders met een kop thee en koekje klaarstaat als de kinderen uit school komen
quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef pieliewielie het volgende:
Hebben jullie ook zoveel last van vervelende kinderen of zelfs al iets ouderen? Mensen met een gebrek aan emoties of gebrek aan gevoel. Mensen die dieren mishandelen, maar ook gewoon mensen die niet zulke erge dingen doen maar toch zwaar een schroef los hebben zitten?
Geweld, agressie, in de stad, bij het uitgaan, in de auto. Grote mond? Geen respect? Je kent het wel, en dit is nog even heel chaotisch en snel opgenoemd wat je steeds vaker ziet.
Bedank het systeem hier maar. Als je nou kinderen krijgt moet je ze dumpen want je moet werken, anders kun je zelf niet onderhouden. Tevens is iedereen al materialistisch ingesteld, maar zelfs als je alleen wilt overleven moet je al werken. Kinderen krijg je, kinderen dump je. Het kind komt uit de vagina, maar hij moet opschieten want 1 dag later moet je bij wijze van spreken al werken. Je dumpt het kind bij opa en oma, maar het kan ook in de geweldige kind dump opvang huizen. Je brengt je kind smorgens om 7, gaat de hele dag werken, en haalt het savonds om 7 af. Je leest een verhaal voor en dumpt je kind in bed. Volgende morgen opnieuw, en in het weekend naar de oma want je wilt ook nog even tijd voor jezelf.
Goed zou je denken: die kinderen leren dan sociaal met andere omgaan, ze krijgen scholing, ze worden verwend want de creche heeft zon leuke speeltjes, en ze doen aan sport en krijgen ook nog lekker gezond eten.
Maar nee: al die kinderen missen iets. Liefde van hun moeder (of eigelijk moeder en vader!!) Al deze kinderen zijn kinderen die zijn opgegroeid, maar NIET opgevoed. Veel problemen die je nu ziet zit in hem in gebrek van opvoeding.
Ik vind dat ouders weer hun kinderen moeten op voeden, weg met elke dag je kind dumpen. De moeder hoeft geen hele week thuis te blijven, de vader kan ook wel eens komen en werk je allebei maar een paar uur per week minder. Zolang jij maar genoeg uren waardevol met je kind doorbrengt. Je kind liefde geven, belangrijke dingen leren, zodat je een beetje een kind krijgt dat geen grote probleemmachine wordt.
Tegenwoordig hebben jonge ouders een opvoedcursus nodig omdat ze het zelf nooit gehad hebben, en dit word alleen maar erger.
Vandaar dit topic, hopelijk wordt net de juiste persoon wakker geschud en komt er iets meer aandacht voor het oplossen van deze GROTE problemen.
Wat moet dat met mij dan wel niet worden met 1500 euro bruto(!)quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ik ben het voor 100% met je eens, maar wat je zelf al zegt de rijtjes container van een half miljoen gulden moet ook betaald worden.
Terug naar het traditionele gezin, waar moeders met een kop thee en koekje klaarstaat als de kinderen uit school komen
Ik hoorde vorige week dat een gezin met een netto inkomen van 1600 euro of minder volgens nederlandse maatstaven op de armoede grens leeft. Dat geeft toch wel duidelijk aan hoe vreselijk fout de verhoudingen liggen in dit land. Schandalig gewoon!!
10 jaar geleden kon je nog makklijk met 3500 gulden rondkomen als gezin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |