abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32881141
Hebben jullie ook zoveel last van vervelende kinderen of zelfs al iets ouderen? Mensen met een gebrek aan emoties of gebrek aan gevoel. Mensen die dieren mishandelen, maar ook gewoon mensen die niet zulke erge dingen doen maar toch zwaar een schroef los hebben zitten?
Geweld, agressie, in de stad, bij het uitgaan, in de auto. Grote mond? Geen respect? Je kent het wel, en dit is nog even heel chaotisch en snel opgenoemd wat je steeds vaker ziet.

Bedank het systeem hier maar. Als je nou kinderen krijgt moet je ze dumpen want je moet werken, anders kun je zelf niet onderhouden. Tevens is iedereen al materialistisch ingesteld, maar zelfs als je alleen wilt overleven moet je al werken. Kinderen krijg je, kinderen dump je. Het kind komt uit de vagina, maar hij moet opschieten want 1 dag later moet je bij wijze van spreken al werken. Je dumpt het kind bij opa en oma, maar het kan ook in de geweldige kind dump opvang huizen. Je brengt je kind smorgens om 7, gaat de hele dag werken, en haalt het savonds om 7 af. Je leest een verhaal voor en dumpt je kind in bed. Volgende morgen opnieuw, en in het weekend naar de oma want je wilt ook nog even tijd voor jezelf.
Goed zou je denken: die kinderen leren dan sociaal met andere omgaan, ze krijgen scholing, ze worden verwend want de creche heeft zon leuke speeltjes, en ze doen aan sport en krijgen ook nog lekker gezond eten.
Maar nee: al die kinderen missen iets. Liefde van hun moeder (of eigelijk moeder en vader!!) Al deze kinderen zijn kinderen die zijn opgegroeid, maar NIET opgevoed. Veel problemen die je nu ziet zit in hem in gebrek van opvoeding.

Ik vind dat ouders weer hun kinderen moeten op voeden, weg met elke dag je kind dumpen. De moeder hoeft geen hele week thuis te blijven, de vader kan ook wel eens komen en werk je allebei maar een paar uur per week minder. Zolang jij maar genoeg uren waardevol met je kind doorbrengt. Je kind liefde geven, belangrijke dingen leren, zodat je een beetje een kind krijgt dat geen grote probleemmachine wordt.

Tegenwoordig hebben jonge ouders een opvoedcursus nodig omdat ze het zelf nooit gehad hebben, en dit word alleen maar erger.

Vandaar dit topic, hopelijk wordt net de juiste persoon wakker geschud en komt er iets meer aandacht voor het oplossen van deze GROTE problemen.
pi_32881168
dergelijke adviezen hou je maar lekker voor jezelf

[ Bericht 78% gewijzigd door buzzer op 07-12-2005 07:42:49 ]
pi_32881179
Er zijn ook genoeg leuke normalere opgevoedere mensen hoor

Maar het is een feit dat er steeds meer onopgevoedde mensen komen. Post liever iets constructiefs.
pi_32881188
Je hebt geen zin om te werken?
pi_32881209
Zeker zin om te werken, maar ik wil niet later dat zowel ik en mijn partner allebei minimaal 40 uur in de week moeten werken en dan ons kind moeten dumpen. Iemand moet het kind opvoeden van de ouders. Door samen minder te werken, of 1 iemand werken, of weet ik niet wat voor manier. Maar werken ga ik wel hoor
pi_32881242
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:04 schreef pieliewielie het volgende:
Er zijn ook genoeg leuke normalere opgevoedere mensen hoor

Maar het is een feit dat er steeds meer onopgevoedde mensen komen. Post liever iets constructiefs.
nou dan. je zegt het zelf al. er zijn genoeg leuke normale mensen. waar maak je dan druk om. goed wint toch altijd van het kwaad. steek liever je energie in het goede dan in het kwade
pi_32881388
quote:
Hebben jullie ook zoveel last van vervelende kinderen of zelfs al iets ouderen?
Maak je geen zorgen, jouw ouders hebben het ook verknald.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_32881412
laat je steriliseren
pi_32881551
dergelijke adviezen hou je maar voor je

[ Bericht 33% gewijzigd door buzzer op 07-12-2005 07:43:35 ]
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32882751
En dan te bedenken dat we steeds verder afglijden naar een Amerikaans systeem... Waarbij je niet 1 baan, maar 2 banen moet hebben om enigzins rond te kunnen komen... Zeker de onderklasse in onze samenleving...

Anyway, ik zie eigenlijk de grootste problemen, daar waar de ouders juist wel alle tijd van de wereld hebben om hun kinderen op te voeden... Kijk maar naar de achterbuurten... Bewoners werken niet of slechts 1 van de 2 ouders werkt... Daarentegen is daar geen enkel besef van sociale normen en waarden zichtbaar...

Kortom: denk eerst na voor je iets roept...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
  woensdag 7 december 2005 @ 07:47:15 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32882783
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef pieliewielie het volgende:

Ik vind dat ouders weer hun kinderen moeten op voeden, weg met elke dag je kind dumpen. De moeder hoeft geen hele week thuis te blijven, de vader kan ook wel eens komen en werk je allebei maar een paar uur per week minder. Zolang jij maar genoeg uren waardevol met je kind doorbrengt. Je kind liefde geven, belangrijke dingen leren, zodat je een beetje een kind krijgt dat geen grote probleemmachine wordt.
dat is toch echt geen garantie dat het goed gaat hoor. Als het normbesef bij de ouders niet goed is, kun je bij je kind zijn wat je wil, maar dan komt het echt niet goed.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 7 december 2005 @ 07:53:56 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32882811
Er zijn zat kinderen die wel goed worden opgevoed. Maar dat is geen nieuwes of onderzoek waardig. En tegenwoordig met het beleid van de overheid om het volk financieel uit te kleden moeten bijde ouders wel werken. En wordt er ook nog eens bezuinigd op de kinderopvang. Doe daar maar eens wat aan eerst.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 7 december 2005 @ 07:55:28 #13
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32882813
Gewoon geen kinderen nemen en voor jezelf leven, wie wilt er nou levenslang in de maatschappelijke gevangenis zitten?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32883144
shit man, jij bent 50 jaar te laat geboren. wat zal jij balen ..

Grow up, its the future .En je kinderen worden er wel socialer voor, en wie zegt dat die kinderen om 7 uur ofzo alweer naar bed gaan (misschien dat jij om 7 uur naar bed moest toen je 12 was, maar andere niet)
pi_32883952
quote:
maar zelfs als je alleen wilt overleven moet je al werken.
ja schandalig! dat je nog geen eens geld krijgt voor niks doen!
  woensdag 7 december 2005 @ 09:45:33 #16
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_32884033
TS, is een randstedeling met twee werkende ouders?

Ik ben gewoon lieftallig opgevoed door vader en moeder, dus weet niet of ik dan toevallig die ene uitzondering ben of dat TS overdrijft?

Maar ik zag idd laatst op tv een interview met een meid van een jaar of 8 ofzo die idd in kinderopvanggedoe zat. Die vertelde met haar wassenaars accent dat :"het nie errug was omdah pa en ma foeltijm werrekuh, en sei dat latuhr ook gewoan zo zal doen"
  woensdag 7 december 2005 @ 09:47:34 #17
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_32884069
We laten de staat een aantal heropvoedingskampen oprichten... waar nog eens echt ( ) opgevoed wordt...

Maar ik kan me gedeeltelijk wel vinden in de klaag van TS; zie zelf ook steeds meer 'stoere asociale jongetjes'. Dr was laatst nog eentje die mij een grote bek gaf, toen ik op een vrij dwingende manier 'vroeg' of ie mijn fiets wel even als de bliksem weer recht op wilde zetten nadat ie m expres had omgegooid.

Laatst las ik in de Yes ( van mn huisgenote) dat het schijnbaar weinig is als je 60euro per maand aan kleding uitgeeft, maar dat 200 Euro p.maand vrij normaal is voor kindjes van 18.

Conclusie: Er zitten genoeg mensen in NL, die en wel eens wat beter zouden mogen worden opgevoed, én wel eens mogen leren dat niet alles zo vanzelfsprekend is. Mn handen jeuken er soms van.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 7 december 2005 @ 09:49:48 #18
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32884117
Edi: Laat toch

[ Bericht 86% gewijzigd door Tha_T op 07-12-2005 11:18:57 ]
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  woensdag 7 december 2005 @ 09:50:42 #19
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32884141
Ik ben het voor 100% met je eens, maar wat je zelf al zegt de rijtjes container van een half miljoen gulden moet ook betaald worden.

Terug naar het traditionele gezin, waar moeders met een kop thee en koekje klaarstaat als de kinderen uit school komen

Ik hoorde vorige week dat een gezin met een netto inkomen van 1600 euro of minder volgens nederlandse maatstaven op de armoede grens leeft . Dat geeft toch wel duidelijk aan hoe vreselijk fout de verhoudingen liggen in dit land. Schandalig gewoon!!

10 jaar geleden kon je nog makklijk met 3500 gulden rondkomen als gezin.
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  woensdag 7 december 2005 @ 09:52:39 #20
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32884191
Ik ben het behoorlijk met je eens, maar toch vind ik je een zeikerd
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 7 december 2005 @ 09:54:11 #21
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32884225
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ik ben het voor 100% met je eens, maar wat je zelf al zegt de rijtjes container van een half miljoen gulden moet ook betaald worden.

Terug naar het traditionele gezin, waar moeders met een kop thee en koekje klaarstaat als de kinderen uit school komen
Ben ik het toch weer met je eens.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32885865
Woei mensen die het eens zijn
idd ik ben 50 jaar te laat geboren, maar van de andere kant ook weer niet. Het is dan wel de future, die future gaat toch behoorlijk de verkeerde kant uit.
En ja mensen die alle tijd hebben en dan nog hun kinderen niet opvoeden zijn ook een probleem... en een goede opvoeding voorspelt niet altijd een goede toekomst, maar de kans word er wel een stuk groter van

Btw die 7 uur is gewoon ff snel een tijdstip bedacht, het is idd wel wat later dat je gaat slapen.. Maar oke, daar draait het niet eens zoveel om als je maar snapt wat ik bedoel en sommige mensen doen dat

Ik kom btw niet uit de randstad met 2 werkende ouders, eerder het tegenover gestelde...

Het is zoals ook al werd aangegeven deels schuld van de regering, je moet haast wel fulltime werken om gewoon te kunnen leven per persoon... Maar wacht maar over een paar jaar, dan zullen er genoeg in de regering beseffen wat ik nu hier heb getypt. Maar dan is het al helemaal te laat.
  woensdag 7 december 2005 @ 11:15:07 #23
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_32885951
Gewoon het traditionele systeem: moeder de vrouw zorgt thuis voor de kids en vader pa is de baas zuipt z'n lever aan gort in de kroeg.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_32886272
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef pieliewielie het volgende:
Hebben jullie ook zoveel last van vervelende kinderen of zelfs al iets ouderen? Mensen met een gebrek aan emoties of gebrek aan gevoel. Mensen die dieren mishandelen, maar ook gewoon mensen die niet zulke erge dingen doen maar toch zwaar een schroef los hebben zitten?
Geweld, agressie, in de stad, bij het uitgaan, in de auto. Grote mond? Geen respect? Je kent het wel, en dit is nog even heel chaotisch en snel opgenoemd wat je steeds vaker ziet.

Bedank het systeem hier maar. Als je nou kinderen krijgt moet je ze dumpen want je moet werken, anders kun je zelf niet onderhouden. Tevens is iedereen al materialistisch ingesteld, maar zelfs als je alleen wilt overleven moet je al werken. Kinderen krijg je, kinderen dump je. Het kind komt uit de vagina, maar hij moet opschieten want 1 dag later moet je bij wijze van spreken al werken. Je dumpt het kind bij opa en oma, maar het kan ook in de geweldige kind dump opvang huizen. Je brengt je kind smorgens om 7, gaat de hele dag werken, en haalt het savonds om 7 af. Je leest een verhaal voor en dumpt je kind in bed. Volgende morgen opnieuw, en in het weekend naar de oma want je wilt ook nog even tijd voor jezelf.
Goed zou je denken: die kinderen leren dan sociaal met andere omgaan, ze krijgen scholing, ze worden verwend want de creche heeft zon leuke speeltjes, en ze doen aan sport en krijgen ook nog lekker gezond eten.
Maar nee: al die kinderen missen iets. Liefde van hun moeder (of eigelijk moeder en vader!!) Al deze kinderen zijn kinderen die zijn opgegroeid, maar NIET opgevoed. Veel problemen die je nu ziet zit in hem in gebrek van opvoeding.

Tegenwoordig hebben jonge ouders een opvoedcursus nodig omdat ze het zelf nooit gehad hebben, en dit word alleen maar erger.

Vandaar dit topic, hopelijk wordt net de juiste persoon wakker geschud en komt er iets meer aandacht voor het oplossen van deze GROTE problemen.

Ik denk dat ik zelf om financiele redenen liever niet aan kinderen begin.
Ben nog altijd van mening dat je van 1 salaris rond moet kunnen komen en dat je nooit van 2 salarissen mag uitgaan als het gaat om je vaste lasten.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32886366
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef Speed-Addicted het volgende:

Ik hoorde vorige week dat een gezin met een netto inkomen van 1600 euro of minder volgens nederlandse maatstaven op de armoede grens leeft . Dat geeft toch wel duidelijk aan hoe vreselijk fout de verhoudingen liggen in dit land. Schandalig gewoon!!

10 jaar geleden kon je nog makklijk met 3500 gulden rondkomen als gezin.
Wat moet dat met mij dan wel niet worden met 1500 euro bruto(!)
Maarja ik ben dan ook niet zo enorm materialistisch ingesteld. Als ik een huis heb, vreten heb en kan leven vind ik het goed.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')