En waarom en wat waren je ervaringen achteraf?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:01 schreef cerror het volgende:
Taugé.
Stikken omdat het vast bleef zitten in m'n keel.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom en wat waren je ervaringen achteraf?
Dus niet zelf geproeft?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:15 schreef static het volgende:
Een soort van gebraden musje in Italie.
Heb het stiekem op het bord van mijn buurman gekiept.
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:29 schreef Leffe48 het volgende:
Tellen uitgespuugde olijfpitten die je aanziet als noten ook?
Nee, ik ben een extreem zeikerige eter; ken ik het niet dan eet ik het niet.quote:
want ja je moest en zou er bij horen hequote:Op woensdag 7 december 2005 01:19 schreef D1 het volgende:
Maden bij een introductie. Tamelijk smakeloos, maar snel weg met een biertje.
Rauw of geroosterd gegeten?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sprinkhanen, eerlijk gezegd was het best lekker
Gepaneerd en gefrituurd..quote:
Zout erover en je houdt niks meer overquote:Op woensdag 7 december 2005 01:39 schreef krakkemieke het volgende:
Slakken zijn ook smakeloos... de kruidenboter geeft de smaak aan de slakken.....
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
waterkonijn, of tewel rat. heerlijk nog nooit gegeten, lijkt mij eng
slakken, mits goed klaargemaakt, heerlijk eensch
hond in indonesië, beetje te zoet vlees not my cup of tea
kikkerbillen budha bar parijs, lekkerheerlijk inderdaad
babycobra, ook in indonesië, taai staat nog op verlanglijstje
rooie mierenlarven, gekookt bij een overlevingstocht, smaakt als garnaal, heerlijk dus. insecten schijnen gezond en eiwitrijk te zijn, maar nee, nog steeds niet geproeft
*ril*quote:Op woensdag 7 december 2005 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
iemand hier ooit in een aziatisch land (vaak in een bar) een man met een klein roodgloeiend karretje voorbij zien komen met gigantisch grote geroosterde kakkerlakken daar op? de beesten liggen op hun rug. men koopt er een en trekt het schild van die rug af en likt het witte spul op als ware het een delicatesse. ik heb me er nog nooit aan gewaagd. misschien enkele fokkers wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |