Ik vind het geen verkeerde auto, maar ik rij in een Daihatsu YRV turboquote:
Ik neem het helemaal niet voor haar op. Mijn enige doel is de onderlinge disharmonie binnen deze groep te vergroten.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
maar dat APK het voor je opneemt is geen goed teken![]()
Ik hoop dat je enge dromen krijgt!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef Bartoli het volgende:
zeg ben slapenlees over een uur of 6 wel weer verder
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik het nummertje dan ff wijzigen?
De Henk mobiel!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vind het geen verkeerde auto, maar ik rij in een Daihatsu YRV turbo![]()
![]()
![]()
Hè eindelijk iemand die me ziet staanquote:
Nee joh, laat die suffe slowchatters eerst lekker in FB jengelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef Bluezz het volgende:
Koekoek
Zal ik er nr. 891 van maken dan......
Ow...quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/multipla_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Kon me al niet voorstellen dat jij tegen een beetje herrie was op een forum, normaal ben je degene die het olie er overheen spuitquote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem het helemaal niet voor haar op. Mijn enige doel is de onderlinge disharmonie binnen deze groep te vergroten.
Aaaaaarg! Ik ben blind!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/multipla_1_.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè eindelijk iemand die me ziet staan
Ik hoor niet bij deze groep snap je, ik, ik, jullie zijn allemaal lieverds, echt hoor, maar het zit met tot
HIER.
KLAAR.
Ik zag je wel, maar je hebt mij blijkbaar ge-fokblocked.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè eindelijk iemand die me ziet staan
Ik hoor niet bij deze groep snap je, ik, ik, jullie zijn allemaal lieverds, echt hoor, maar het zit met tot
HIER.
KLAAR.
Eng? Mijn schoonmoeder, die is pas engquote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow...dat vind ik altijd enge auto's......
![]()
Ik stond gewoon echt eeeeeventjes voor de spiegel.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:04 schreef APK het volgende:
Ik zag je wel, maar je hebt mij blijkbaar ge-fokblocked.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |