Ach, subjectief kijken is ook een vak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om wie nou weer zoiets afgezaagds zegt als 'ut zijn maar een paar mensen'....Maar wie dan ook van die jaloerse krengen
Nou ik niet, geld ligt heel wat anders in mijn optiek dan je pik achterna rennenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Genuanceerder? Ik hield me nog in hoor. Lieske liep weer stoer te doen dat ze Roel wel met die vuurpook zou bewerken als hij dat echt gedaan had.
Wat ik er écht verkeerd aan vind, is dat Lieske er zo moreel verontwaardigd over deed, terwijl ze er zelf geen problemen mee had om de hele groep een week lang op rantsoen te zetten voor eigen geldelijk gewin. Dat vind ik echt hartstikke schijnheilig van haar.
Oeps... verkeerde knopje weerquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
Toch knap... 5 nado foto's op een rij
Mooi he! Heb er een biertje op gepakt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:37 schreef Bartoli het volgende:
dat zien ze toch farceman. Ze zei net ook "ik ben blij dat het weer helemaal goed is tussen roel en mij. Ik voel me weer helemaal ok"
zegt toch genoeg niet?
Bi-hi.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[afbeelding]
Wat een pot die Nathalie
Verzinnen jullie zelf eens een leuk shotquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
Toch knap... 4 nado foto's op een rij
Nou ja zeg,quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[afbeelding]
Wat een pot die Nathalie
Lijkt wel een nieuw KPN abbo... soooo hiquote:
Inderdaad als je het voor geld doet is het wel een tikje ergerquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik niet, geld ligt heel wat anders in mijn optiek dan je pik achterna rennen![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik niet, geld ligt heel wat anders in mijn optiek dan je pik achterna rennen![]()
may I remind you that I posted it before youquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
Verzinnen jullie zelf eens een leuk shot![]()
Zekers mooiquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef farceman het volgende:
[..]
Mooi he! Heb er een biertje op gepakt.
Al denk ik dat 95% van de fokkers hier graag gisterenavond roel met lieske in bed hadden willen zien duiken
Loop je nu jezelf af te zeikenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou ja zeg,Dido is niet veel anders
![]()
Nogmaals;quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
Wat ik er écht verkeerd aan vind, is dat Lieske er zo moreel verontwaardigd over deed, terwijl ze er zelf geen problemen mee had om de hele groep een week lang op rantsoen te zetten voor eigen geldelijk gewin. Dat vind ik echt hartstikke schijnheilig van haar.
Ja wacht dan ook effe tot ik klaar benquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
may I remind you that I posted it before you
Hoe kóm je erbij! Post je hier alleen of LEES je nog wel eens wat?!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef farceman het volgende:
[..]
Mooi he! Heb er een biertje op gepakt.
Al denk ik dat 95% van de fokkers hier graag gisterenavond roel met lieske in bed hadden willen zien duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |