abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33020632
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat is waar
Het waarom weglaten is regelrechte manipulatie!
pi_33024401
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar zo staat het niet in dat Telegraaf artikel... Die 3 punten die hij noemt vind ik inderdaad wel bespreekbaar, maar de amerikanen kennelijk niet
Maar op het moment dat je vliegtuigen flatgebouwen in laat vliegen is dat niet meer zo bespreekbaar

1) Israel terug binnen de in '47 vastgestelde grenzen, en als ze binnen die grenzen bescharming willen hebben van wie dan ook... prima
2) America weg uit het midden oosten, mogen ze ook uit andere landen weg..... Ik heb ook recht op een yank-vrij bestaan
3) De islam moet gerespecteerd worden, daarentegen de moslims in het westen zullen eerst de vrije westerse normen en waarden moeten accepteren voordat ik achterhaalde dogma's ga respecteren als denkpunt of ze nou Prod RK of moslim zijn)
4)Bush en Osama moet je met de oren tegen elkaar zeten en er dan een kogel doorheenjagen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33024491
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:02 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Maar op het moment dat je vliegtuigen flatgebouwen in laat vliegen is dat niet meer zo bespreekbaar

1) Israel terug binnen de in '47 vastgestelde grenzen, en als ze binnen die grenzen bescharming willen hebben van wie dan ook... prima
2) America weg uit het midden oosten, mogen ze ook uit andere landen weg..... Ik heb ook recht op een yank-vrij bestaan
3) Bush en Osama moet je met de oren tegen elkaar zeten en er dan een kogel doorheenjagen
het grappige is is dat de arabieren die grenzen geweigerd hebben
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_33024540
Dat is niet grappig..... egypte wou maar wat graag af van de palestijnen, natuurlijk achteraf zeiken is makkelijk. Naar VN mandaat heeft Israel zich eerst effe terug te trekken binnen die grenzen.
pi_33024633
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:06 schreef desiredbard het volgende:
Dat is niet grappig..... egypte wou maar wat graag af van de palestijnen, natuurlijk achteraf zeiken is makkelijk. Naar VN mandaat heeft Israel zich eerst effe terug te trekken binnen die grenzen.
er zouden nieuwe grenzen moeten komen die oude VN grenzen waren te versnipperd.

het gaat erom dat de arabieren die resolutie/voorstel geweigerd hebben en toen in de aanval zijn gegaan dat hebben ze verloren en israel heeft toen een flink stuk grond erbij gekregen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_33024666
en daar heeft egypte geen recht op dus die hebben ze terug te geven
pi_33024705
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef desiredbard het volgende:
en daar heeft egypte geen recht op dus die hebben ze terug te geven
ben ik met je eens maar ik zou het land zowieso herverdelen.

een ander punt is is dat het voor hamas nooit genoeg is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')