Misbruikt??? Kom nou toch. Door Koeman ja, niet door Danny Blind.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Zonde dat Nigel gaat, maar ja, als je weet welke clubs hem graag willen hebben.... Ik snap het wel, ook onder Danny nimmer onomstreden en vaak misbruikt. Bovendien gaan zijn vrienden Pienaar en Hatem ook weg. De hele rechterkant valt uiteen en dat is zonde. Alle drie gaan ze naar een mooie club, maar Ajax heeft ergens iets fout gedaan. Want het blijft vreemd dat De Jong vertrekt, een echte Ajacied die eigenlijk nog niet klaar was hier.
En Nando Rafael lijkt me geen optie meer.
Pure mismanagement. Louis van G. was hier mede debet aan. Je weet dat er meerdere contracten in 2006 aflopen en stug niet anticiperen op die situatie. Louis is geen manager maar een trainer, mede door hem is het fout gegaan. lijkt mij.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Zonde dat Nigel gaat, maar ja, als je weet welke clubs hem graag willen hebben.... Ik snap het wel, ook onder Danny nimmer onomstreden en vaak misbruikt. Bovendien gaan zijn vrienden Pienaar en Hatem ook weg. De hele rechterkant valt uiteen en dat is zonde. Alle drie gaan ze naar een mooie club, maar Ajax heeft ergens iets fout gedaan. Want het blijft vreemd dat De Jong vertrekt, een echte Ajacied die eigenlijk nog niet klaar was hier.
En Nando Rafael lijkt me geen optie meer.
Danny haalt hem er ook steeds uit. Gewoon jammer, zeker als dan Galásek wel speelt.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Misbruikt??? Kom nou toch. Door Koeman ja, niet door Danny Blind.
Dat ook weer niet. Dat Hatem dankzij Koeman bleef was een pure bonus, maar die was bijna verloren gegaan voor Ajax en nu dus onhoudbaar. Maxwell vertrekt omdat hij niet met Blind kan en wil werken, Pienaar wegens een gebrek aan waardering en duidelijkheid onder Danny. Alleen Nigel had langer vastgelegd moeten en kunnen worden door Louis.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pure mismanagement. Louis van G. was hier mede debet aan. Je weet dat er meerdere contracten in 2006 aflopen en stug niet anticiperen op die situatie. Louis is geen manager maar een trainer, mede door hem is het fout gegaan. lijkt mij.
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maxwell vertrekt omdat hij niet met Blind kan en wil werken,
Verklaar dat stukkie ff?!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Dat Hatem dankzij Koeman bleef was een pure bonus, maar die was bijna verloren gegaan voor Ajax en nu dus onhoudbaar. Maxwell vertrekt omdat hij niet met Blind kan en wil werken, Pienaar wegens een gebrek aan waardering en duidelijkheid onder Danny. Alleen Nigel had langer vastgelegd moeten en kunnen worden door Louis.
Onomstreden is een groot woord, maar zeker het overgrote deel gebruikt en ik kan me niet heugen wanneer hij voor de laatste keer is misbruikt en op een andere positie is neergezet dan rechtshalf. Ja, afgelopen oktober nog, in Oranje tegen Macedonie. Daar had 'ie er geen problemen mee, omdat het voor Oranje was. Sorry, maar hij moet voor mij toch echt met een andere reden komen, want die van "misbruikt" en "geen basisplaats" slik ik gewoon niet als supporter zijnde. Die hele discussie stamt uit 2004. Over 2005 kan 'ie niet anders dan tevreden zijn.quote:Ik snap het wel, ook onder Danny nimmer onomstreden en vaak misbruikt.
Het is zeker geen geheim. Ik bedoelde dat hij in het interview met de VI het er ook al over had. Maar het stond er niet zo nadrukkelijk dat het echt meespeelde in zijn vertek.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Nou, het is ook gewoon een verhaal van Maxwell zelf JeroenV, geen geheim.
Dan heeft ie zich allang bewezen, bovendien als Ajax hem niet koopt dan moeten ze weer op zoek naar een linksback en ik denk niet dat ze er zomaar eentje vinden die gelijkwaardig of beter is.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Uiterlijk 1 april moet Ajax die optie lichten bij Besiktas.
1 redelijke wedstrijd maakt van hem nog niet een goede aankoop, net zo min als die paar enorm slechte invalbeurten van hem een miskoop maken.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan heeft ie zich allang bewezen, bovendien als Ajax hem niet koopt dan moeten ze weer op zoek naar een linksback en ik denk niet dat ze er zomaar eentje vinden die gelijkwaardig of beter is.
Urby kan took een linie naar voren schuiven als Juanfran voldoet.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef twi het volgende:
En waarom is dat? Emanuelson is beter, kost bovendien een stuk minder, je hoeft niet naast dat topsalaris van Juanfran ook nog eens een transferbedrag aan Besiktas te betalen (die ook niet gering zal zijn) en er zullen toch her en der wel wat linksbacks te vinden zijn die op de bank kunnen zitten.
Precies. Ik zie in Emanuelson meer een middenvelder.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Urby kan took een linie naar voren schuiven als Juanfran voldoet.
Sorry dat ik het zeg, maar als je jezelf zo snel op je pikkie getrapt voelt dan denk ik dat het inderdaad tijd is om Ajax te verlatenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
Maxwell heeft geen hoge pet van Danny op. Met Koeman had hij een bijzonder goede band, Danny heeft hem nimmer dat vertrouwen kunnen geven en zelfs een keer naar de bank verwezen omdat hij even te laat was, terwijl anderen daar geen straf voor kregen. Dat heeft een bepalende rol gespeeld, kan ik je vertellen. Plus de interesse van Juve natuurlijk, dat scheelt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |