abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32879693
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben jij wel een echte Ajacied?

Ik vraag het me steeds meer af, bij het zien van jouw reakties.
haha, laat me niet lachen man, moet je die kerel nou zien praten.. Dat is toch diep triest, dat jij als zogenaamde 'echte Ajacied' ( die WANNEER voor t laatst in een stadion kwam?? ) zomaar normaal lijkt te vinden, vind ik ook frapant. Hij is gewoon een stakker, mensen die dingen zeggen en later gewoon t tegengestelde beweren zijn in mijn ogen stakkers, Ajax of geen Ajax. Hij is gewoon een sukkeltje met dollartekens in zijn ogen, en t deert em niet dat ie op de bank komt bij ManU ofzo/.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32879744
Ah, heb je weer zo'n papagaai die vind dat ECHTE Ajacieden in het stadion zitten. Droom verder.
En je uitspraak Ajax of geen Ajax zegt al genoeg.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32879828
lalalala
  woensdag 7 december 2005 @ 00:34:38 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32879838
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef Jajong het volgende:

Hij is gewoon een sukkeltje met dollartekens in zijn ogen, en t deert em niet dat ie op de bank komt bij ManU ofzo/.
Ik vind het in het huidige voetbal normaal dat dit soort dingen gebeuren.
Mijn tijd van Bennie Muller en Sjaak Swart is voorbij.
Voetbal draait alleen maar om geld. Live with it.
Clubliefde is voor de romantici en niet voor de huidige generatie voetballers die vanaf hun jeugdcontracten al bovenmodaal verdienen.
De tijd dat je na je carriere ergens een snackbar of een sigarenwinkeltje of (sport)kledingzaakje opende om de rest van je leven na het voetballen voort te zetten is historie.

Juist jij, van deze huidige generatie, zou dat moeten snappen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32879858
negeer me plz.

sorry hoor, ben een beetje geemotioneerd ( nee niet door Nigel, vrouwen ). Heb op t moment niet zoveel om me op af te reageren dus ziehier t resultaat, nogmaals mijn excusesssssssssssssssss
  woensdag 7 december 2005 @ 00:35:29 #81
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32879861
Arsenal manager Arsene Wenger has spoken of his admiration for both Hatem Trabelsi and Steven Pienaar.

The two players currently play for Ajax, and the Gunners boss will be able to observe them directly when the two sides face each other in the UEFA Champions League on Wednesday.

Trabelsi almost became an Arsenal player before his move fell through in the past but Wenger does not want to be drawn on whether either star will be arriving at Highbury.

"I don't know. But you never can say no," he told Sky Sports News.

"But of course it's not the best moment to talk about it before tomorrow's game.

"We were once close to signing Trabelsi. They are two good players who I love and I think are very good footballers."

Aldus Sky.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32879920
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik vind het in het huidige voetbal normaal dat dit soort dingen gebeuren.
Mijn tijd van Bennie Muller en Sjaak Swart is voorbij.
Voetbal draait alleen maar om geld. Live with it.
Clubliefde is voor de romantici en niet voor de huidige generatie voetballers die vanaf hun jeugdcontracten al bovenmodaal verdienen.
De tijd dat je na je carriere ergens een snackbar of een sigarenwinkeltje of (sport)kledingzaakje opende om de rest van je leven na het voetballen voort te zetten is historie.

Juist jij, van deze huidige generatie, zou dat moeten snappen.
Ik snap t. Maar ik begrijp het niet. Zelfs voetballers van subtoppers in Nederland zijn later vaak financieel onafhankelijk. Dus waarom?
  woensdag 7 december 2005 @ 00:43:30 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32880024
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:38 schreef Jajong het volgende:

Ik snap t. Maar ik begrijp het niet. Zelfs voetballers van subtoppers in Nederland zijn later vaak financieel onafhankelijk. Dus waarom?
Roem?
Internationale faam?

Gisteren leuk stukje over Glenn Helder die zijn vermogen erdoor vergokt/gejaagd heeft gezien.
Hij zei het zelf frappant: "Ik snap nog steeds niet waarom ik zoveel geld kreeg voor tegen een bal aan trappen"

En intussen vond het het wel weer leuk om bij Arsenal even terug te komen en door wat mensen herkend te worden.
De ego's spelen dus ook waarschijnlijk een rol.

In Nigel zijn geval gok ik er op dat het ego het wint van de 'clubliefde'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32880070
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Roem?
Internationale faam?

Gisteren leuk stukje over Glenn Helder die zijn vermogen erdoor vergokt/gejaagd heeft gezien.
Hij zei het zelf frappant: "Ik snap nog steeds niet waarom ik zoveel geld kreeg voor tegen een bal aan trappen"

En intussen vond het het wel weer leuk om bij Arsenal even terug te komen en door wat mensen herkend te worden.
De ego's spelen dus ook waarschijnlijk een rol.

In Nigel zijn geval gok ik er op dat het ego het wint van de 'clubliefde'.
Naja, in zijn geval vind ik t vooral erg omdat juist hij zo zichzelf illustreerde als persoon met enorm veel clubliefde. Bij Maxwell vind ik t erg omdat hij eerst lekker op de kosten van Ajax gaat revalideren en Ajax dan in t gezicht spuugt. Trabelsi, Pienaar.. Eventueel Galasek valt niks te verwijten.
pi_32880098
Zonde dat De Jong weg gaat, ik vond hem toch een van de betere spelers. En ik ben blij dat ze Vlaar niet kopen. Zoals Beenhakker al zei: leuke spelers, die Vlaar en Huntelaar, maar ze voegen werkelijk niets toe aan Ajax.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 7 december 2005 @ 00:52:22 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32880209
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Jajong het volgende:

Naja, in zijn geval vind ik t vooral erg omdat juist hij zo zichzelf illustreerde als persoon met enorm veel clubliefde. Bij Maxwell vind ik t erg omdat hij eerst lekker op de kosten van Ajax gaat revalideren en Ajax dan in t gezicht spuugt. Trabelsi, Pienaar.. Eventueel Galasek valt niks te verwijten.
Natuurlijk vind ik het ook jammer dat zo'n 'talentje' als Nigel wil vertrekken, maar ik schaar hem niet tot de top van Ajax. Categorie Oboday of Wamberto.
Maxwell had volgens mij ook al voor zijn blessure aangekodigd weg te gaan, dus die neem ik het ook niet zo kwalijk.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 december 2005 @ 01:03:59 #87
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32880431
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Natuurlijk vind ik het ook jammer dat zo'n 'talentje' als Nigel wil vertrekken, maar ik schaar hem niet tot de top van Ajax. Categorie Oboday of Wamberto.
Maxwell had volgens mij ook al voor zijn blessure aangekodigd weg te gaan, dus die neem ik het ook niet zo kwalijk.
Vond Nigel toch wel een van de dragende spelers binnen Ajax. Ben zelf ook erg teleurgesteld in hem op dit moment. Onafhankelijk van wat er eerder heeft plaatsgevonden tussen Ajax en Nigel had hij klasse kunnen tonen door dit eerder aan te geven. Want ik geloof geen moment dat hij dit pas vorige week besloten heeft. Volgens mij loopt hij al maanden met de wetenschap dat hij weggaat. Zeker naar de fans was meer openheid en oprechtheid juist geweesst.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:04:33 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32880441
quote:
Nigel is dus echt wel een klasse beter dan Obodai. En juist dat hij zo vroeg weggaat is hetgene wat me zo opwindt. Ik bedoel, Van der Vaart ging al vroeg weg, maar zoals afgesproken bleef hij nog een jaartje. Helaas speelde 'ie kut, maar hij had in elk geval een flinke basis neergezet in een seizoen of vier. Nigel heeft gewoon nog weinig tot niks laten zien in Ajax. Ze hebben het altijd over "later spelers terughalen", spelers die zijn begonnen bij Ajax.

Het spijt me, maar wanneer ze op een manier weggaan als deze, en in mindere mate van der Vaart, wat valt er dan op den duur nog terug te halen? Spelers die bij ons een contractje uitzongen met hier en daar een leuke prestatie, een hele hoop potentie maar eigenlijk nooit echt constant laten zien dat ze het niveau aan kunnen.

Nee, want hun contract loopt af en gaan lekker cashen op de bank bij een club die denkt:"Oh, een gratis speler. Nou vooruit, omdat hij gratis is nemen we 'm, want geld ervoor betalen zouden we natuurlijk nooit doen, daarvoor heeft 'ie nog lang niet genoeg laten zien.

De Jong staat nu eigenlijk precies op de drempel van zo'n periode. Een team moet worden opgebouwd, noodgedwongen. Als een Sneijder, De Jong, Maduro, Emanuelson en eventueel Heitinga heb je dan de keuze om de doorstart te maken en de geschiedenisboeken in te gaan bij de grote talenten die Ajax heeft voortgebracht - inclusief bijbehorend succes BIJ AJAX. En op zo'n moment is degene met "het leeuwenhart" degene die de club in de steek laat ten faveure van een veel te vroeg avontuur. Laat heel Ajax maar lekker in de steek, dank je wel Nigel, ras-Ajacied.

Liever bankzitter zijn bij een kutclub als SCUM dan een steunpilaar voor het nieuwe elftal, dan hoop ik ook dat je een mooie tweede Nordin Wooter wordt...
  woensdag 7 december 2005 @ 01:15:35 #89
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32880624
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef twi het volgende:
Liever bankzitter zijn bij een kutclub als SCUM dan een steunpilaar voor het nieuwe elftal, dan hoop ik ook dat je een mooie tweede Nordin Wooter wordt...
Het doet me pijn om dit te zeggen, maar eigenlijk ben ik het helemaal met je eens...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32880673
Jongen heeft het gewoon een beetje te hoog in zn bol, had ie na zn goal tegen Arsenal toch al?
En ja, nu mag het dansje niet meer, en zn buddy Pienaar vertrekt ook al
pi_32880878
quote:

[..]
En op zo'n moment is degene met "het leeuwenhart" degene die de club in de steek laat ten faveure van een veel te vroeg avontuur.
Yakubu?
Voor de rest heb je overigen voor het overgrote deel gelijk
pi_32880879
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Onderhandelingen met Vlaar ook afgebroken trouwens.

Valt me tegen van De Jong, maar ik had het eigenlijk niet anders verwacht. Niet iedereen is zo verstandig als Wesley Sneijder.
Straks kijkt Nigel terug op z'n carriere en denkt: "Had ik maar...."

Maargoed, Maduro dan maar als rechtermiddenvelder gaan gebruiken. Die is toch veel constanter en rustiger aan de bal.

[ Bericht 31% gewijzigd door Radegast op 07-12-2005 01:54:59 ]
  woensdag 7 december 2005 @ 01:37:04 #93
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32880910
de Jong zou zich diep moeten schamen dat hij niet al 2 jaar geleden heeft bijgetekend voor een jaar of 5.

Stank voor dank krijgt Ajax hier voor 21 jaar opleiding.

quote:

De Jong staat nu eigenlijk precies op de drempel van zo'n periode. Een team moet worden opgebouwd, noodgedwongen. Als een Sneijder, De Jong, Maduro, Emanuelson en eventueel Heitinga heb je dan de keuze om de doorstart te maken en de geschiedenisboeken in te gaan bij de grote talenten die Ajax heeft voortgebracht - inclusief bijbehorend succes BIJ AJAX.
Inderdaad. Als mensen als vd Vaart en de Jong vertrekken kan je wel gaan stellen dat je weer kan gaan wachten op de volgende garde talenten die de kans krijgen om iets moois op te bouwen.

Als dat ooit nog gaat gebeuren. Laat spelers van een jaar of 24 naar het buiteland gaan. Wat een verschil zal dat maken

Maar wat mij betreft is deze generatie al verneukt. Je had zo'n wereldteam kunnen hebben staan als je kijkt wat er de laatste 3 jaar is vertrokken (chivu, mido, zlatan, vd meyde, trabelsi, maxwell, vd vaart, sneijder, heitinga, maduro, emanuleson, de jong etc etc)

Er had geen aankoop hoeven zijn. Alleen hadden er spelers behouden moeten blijven....

[ Bericht 37% gewijzigd door PLAE@ op 07-12-2005 01:46:26 ]
pi_32880914
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

Toch hebben we een goede centrale verdediger nodig, het liefst een Nederlander. Vlaar had in mijn ogen wel de potentie om de nieuwe verdedigingsleider van Ajax te worden.
pi_32882614
Over Vlaar zou ik op dit moment niet zo in zitten, als hij bij AZ al 3 centrale verdedigers voor zich heeft dan zegt dat natuurlijk genoeg over zijn kwaliteiten op dit moment.
pi_32882888
Zeer verassend dat De Jong Ajax gaat verlaten en jammer. Vind het wel triest dat hij hier weer gelijk voor rotte vis wordt uitgemaakt. Weet jij veel wat er besproken is, misschien zijn er in het verleden "toezeggingen" gedaan richting hem of iets dergelijks. Misschien komt hij nog met een uitleg. Afwachten dus
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_32882896
quote:

[..]

Ja hoor, .
Enfin.
quote:
'Er zijn dingen gebeurd die ik liever binnenskamers wil houden.'
Hij zal dus wel z'n redenen hebben.
Ik wens hem het beste en bedankt hem voor z'n harde werken.
-
  woensdag 7 december 2005 @ 08:12:13 #98
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32882921
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

Maargoed, Maduro dan maar als rechtermiddenvelder gaan gebruiken. Die is toch veel constanter en rustiger aan de bal.
die krijgt ook nog wel een terugslag ben ik bang....

jammer dat Nigel weg gaat, maar als ik eerlijk ben speelt hij nou niet echt de sterren van de hemel het afgelopen jaar.

Moet zijn toekomstige club nou nog een vergoeding aan Ajax betalen voor zijn genoten jeugdopleiding?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32883036
Ik vind het wel een logische beslissing van Nigel, ergens anders een frisse start maken zal hem goed doen. Vergeet ook niet hetgeen hij niet wil zeggen, men gaat ook intern niet altijd even goed met hem om. Verder is individueel vooruitgang boeken bij Ajax al een tijdje erg moeilijk.
That's all folks!
pi_32883204
Nigel gaat hetzelfde tegemoed als Park van PSV, zit ook alleen maar op de bank bij het grote MANU. Als het een echte kerel was met een clubhart had hij een contract met gelimiteerde transfersom getekent. Nu mag hij wmb ook wel in de winterstop vertrekken, kunnen we er tenminste nog iets voor vangen.
Vlaar komt ook al niet, is heel jammer voor hem, maar geeft andermaal de mentaliteit van DS aan, hij zal kostte wat kost geen speler aan Ajax willen verkopen. Dan maar eventueel over 2 jaartjes halen. Vlaar kan zelfs zijn contract laten ontbinden als Dickie blijft huilen.
Trabelsi zal wel naar Arsenal gaan, waren ze in het verleden ook al niet dicht bij een transfer?
Van Pienaar verwacht ik nog altijd dat hij naar Benfica gaat: daar zit "zijn" coach.
Galasek kan misschien wel kreek vervangen bij Willem II.
Maxwell naar Juve, prima club voor zo'n profiteur. Eerst een tijd lang op kosten van Ajax revalideren en dan weigeren te blijven als de club je nodig heeft.
Heeft iemand al interesse voor Boukhari, of zou Blind hem nog een contractverlenging aanbieden "omdat hij zo lekker balde op links"?"

Mbt mogen nog weg: Rosales, Boukhari, Galasek, Lindenbergh
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')