haha, laat me niet lachen man, moet je die kerel nou zien praten.. Dat is toch diep triest, dat jij als zogenaamde 'echte Ajacied' ( die WANNEER voor t laatst in een stadion kwam?? ) zomaar normaal lijkt te vinden, vind ik ook frapant. Hij is gewoon een stakker, mensen die dingen zeggen en later gewoon t tegengestelde beweren zijn in mijn ogen stakkers, Ajax of geen Ajax. Hij is gewoon een sukkeltje met dollartekens in zijn ogen, en t deert em niet dat ie op de bank komt bij ManU ofzo/.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij wel een echte Ajacied?
Ik vraag het me steeds meer af, bij het zien van jouw reakties.
Ik vind het in het huidige voetbal normaal dat dit soort dingen gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef Jajong het volgende:
Hij is gewoon een sukkeltje met dollartekens in zijn ogen, en t deert em niet dat ie op de bank komt bij ManU ofzo/.
Ik snap t. Maar ik begrijp het niet. Zelfs voetballers van subtoppers in Nederland zijn later vaak financieel onafhankelijk. Dus waarom?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het in het huidige voetbal normaal dat dit soort dingen gebeuren.
Mijn tijd van Bennie Muller en Sjaak Swart is voorbij.
Voetbal draait alleen maar om geld. Live with it.
Clubliefde is voor de romantici en niet voor de huidige generatie voetballers die vanaf hun jeugdcontracten al bovenmodaal verdienen.
De tijd dat je na je carriere ergens een snackbar of een sigarenwinkeltje of (sport)kledingzaakje opende om de rest van je leven na het voetballen voort te zetten is historie.
Juist jij, van deze huidige generatie, zou dat moeten snappen.
Roem?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:38 schreef Jajong het volgende:
Ik snap t. Maar ik begrijp het niet. Zelfs voetballers van subtoppers in Nederland zijn later vaak financieel onafhankelijk. Dus waarom?
Naja, in zijn geval vind ik t vooral erg omdat juist hij zo zichzelf illustreerde als persoon met enorm veel clubliefde. Bij Maxwell vind ik t erg omdat hij eerst lekker op de kosten van Ajax gaat revalideren en Ajax dan in t gezicht spuugt. Trabelsi, Pienaar.. Eventueel Galasek valt niks te verwijten.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Roem?
Internationale faam?
Gisteren leuk stukje over Glenn Helder die zijn vermogen erdoor vergokt/gejaagd heeft gezien.
Hij zei het zelf frappant: "Ik snap nog steeds niet waarom ik zoveel geld kreeg voor tegen een bal aan trappen"
En intussen vond het het wel weer leuk om bij Arsenal even terug te komen en door wat mensen herkend te worden.
De ego's spelen dus ook waarschijnlijk een rol.
In Nigel zijn geval gok ik er op dat het ego het wint van de 'clubliefde'.
Natuurlijk vind ik het ook jammer dat zo'n 'talentje' als Nigel wil vertrekken, maar ik schaar hem niet tot de top van Ajax. Categorie Oboday of Wamberto.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Jajong het volgende:
Naja, in zijn geval vind ik t vooral erg omdat juist hij zo zichzelf illustreerde als persoon met enorm veel clubliefde. Bij Maxwell vind ik t erg omdat hij eerst lekker op de kosten van Ajax gaat revalideren en Ajax dan in t gezicht spuugt. Trabelsi, Pienaar.. Eventueel Galasek valt niks te verwijten.
Vond Nigel toch wel een van de dragende spelers binnen Ajax. Ben zelf ook erg teleurgesteld in hem op dit moment. Onafhankelijk van wat er eerder heeft plaatsgevonden tussen Ajax en Nigel had hij klasse kunnen tonen door dit eerder aan te geven. Want ik geloof geen moment dat hij dit pas vorige week besloten heeft. Volgens mij loopt hij al maanden met de wetenschap dat hij weggaat. Zeker naar de fans was meer openheid en oprechtheid juist geweesst.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het ook jammer dat zo'n 'talentje' als Nigel wil vertrekken, maar ik schaar hem niet tot de top van Ajax. Categorie Oboday of Wamberto.
Maxwell had volgens mij ook al voor zijn blessure aangekodigd weg te gaan, dus die neem ik het ook niet zo kwalijk.
Nigel is dus echt wel een klasse beter dan Obodai. En juist dat hij zo vroeg weggaat is hetgene wat me zo opwindt. Ik bedoel, Van der Vaart ging al vroeg weg, maar zoals afgesproken bleef hij nog een jaartje. Helaas speelde 'ie kut, maar hij had in elk geval een flinke basis neergezet in een seizoen of vier. Nigel heeft gewoon nog weinig tot niks laten zien in Ajax. Ze hebben het altijd over "later spelers terughalen", spelers die zijn begonnen bij Ajax.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk vind ik het ook jammer dat zo'n 'talentje' als Nigel wil vertrekken, maar ik schaar hem niet tot de top van Ajax. Categorie Oboday of Wamberto.
Het doet me pijn om dit te zeggen, maar eigenlijk ben ik het helemaal met je eens...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef twi het volgende:
Liever bankzitter zijn bij een kutclub als SCUM dan een steunpilaar voor het nieuwe elftal, dan hoop ik ook dat je een mooie tweede Nordin Wooter wordt...
Yakubu?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
En op zo'n moment is degene met "het leeuwenhart" degene die de club in de steek laat ten faveure van een veel te vroeg avontuur.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Onderhandelingen met Vlaar ook afgebroken trouwens.
Inderdaad. Als mensen als vd Vaart en de Jong vertrekken kan je wel gaan stellen dat je weer kan gaan wachten op de volgende garde talenten die de kans krijgen om iets moois op te bouwen.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef twi het volgende:
De Jong staat nu eigenlijk precies op de drempel van zo'n periode. Een team moet worden opgebouwd, noodgedwongen. Als een Sneijder, De Jong, Maduro, Emanuelson en eventueel Heitinga heb je dan de keuze om de doorstart te maken en de geschiedenisboeken in te gaan bij de grote talenten die Ajax heeft voortgebracht - inclusief bijbehorend succes BIJ AJAX.
Toch hebben we een goede centrale verdediger nodig, het liefst een Nederlander. Vlaar had in mijn ogen wel de potentie om de nieuwe verdedigingsleider van Ajax te worden.quote:
Ja hoor,quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zal dus wel z'n redenen hebben.quote:'Er zijn dingen gebeurd die ik liever binnenskamers wil houden.'
die krijgt ook nog wel een terugslag ben ik bang....quote:Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maargoed, Maduro dan maar als rechtermiddenvelder gaan gebruiken. Die is toch veel constanter en rustiger aan de bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |