abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2005 @ 00:35:29 #81
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32879861
Arsenal manager Arsene Wenger has spoken of his admiration for both Hatem Trabelsi and Steven Pienaar.

The two players currently play for Ajax, and the Gunners boss will be able to observe them directly when the two sides face each other in the UEFA Champions League on Wednesday.

Trabelsi almost became an Arsenal player before his move fell through in the past but Wenger does not want to be drawn on whether either star will be arriving at Highbury.

"I don't know. But you never can say no," he told Sky Sports News.

"But of course it's not the best moment to talk about it before tomorrow's game.

"We were once close to signing Trabelsi. They are two good players who I love and I think are very good footballers."

Aldus Sky.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32879920
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik vind het in het huidige voetbal normaal dat dit soort dingen gebeuren.
Mijn tijd van Bennie Muller en Sjaak Swart is voorbij.
Voetbal draait alleen maar om geld. Live with it.
Clubliefde is voor de romantici en niet voor de huidige generatie voetballers die vanaf hun jeugdcontracten al bovenmodaal verdienen.
De tijd dat je na je carriere ergens een snackbar of een sigarenwinkeltje of (sport)kledingzaakje opende om de rest van je leven na het voetballen voort te zetten is historie.

Juist jij, van deze huidige generatie, zou dat moeten snappen.
Ik snap t. Maar ik begrijp het niet. Zelfs voetballers van subtoppers in Nederland zijn later vaak financieel onafhankelijk. Dus waarom?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 7 december 2005 @ 00:43:30 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32880024
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:38 schreef Jajong het volgende:

Ik snap t. Maar ik begrijp het niet. Zelfs voetballers van subtoppers in Nederland zijn later vaak financieel onafhankelijk. Dus waarom?
Roem?
Internationale faam?

Gisteren leuk stukje over Glenn Helder die zijn vermogen erdoor vergokt/gejaagd heeft gezien.
Hij zei het zelf frappant: "Ik snap nog steeds niet waarom ik zoveel geld kreeg voor tegen een bal aan trappen"

En intussen vond het het wel weer leuk om bij Arsenal even terug te komen en door wat mensen herkend te worden.
De ego's spelen dus ook waarschijnlijk een rol.

In Nigel zijn geval gok ik er op dat het ego het wint van de 'clubliefde'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32880070
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Roem?
Internationale faam?

Gisteren leuk stukje over Glenn Helder die zijn vermogen erdoor vergokt/gejaagd heeft gezien.
Hij zei het zelf frappant: "Ik snap nog steeds niet waarom ik zoveel geld kreeg voor tegen een bal aan trappen"

En intussen vond het het wel weer leuk om bij Arsenal even terug te komen en door wat mensen herkend te worden.
De ego's spelen dus ook waarschijnlijk een rol.

In Nigel zijn geval gok ik er op dat het ego het wint van de 'clubliefde'.
Naja, in zijn geval vind ik t vooral erg omdat juist hij zo zichzelf illustreerde als persoon met enorm veel clubliefde. Bij Maxwell vind ik t erg omdat hij eerst lekker op de kosten van Ajax gaat revalideren en Ajax dan in t gezicht spuugt. Trabelsi, Pienaar.. Eventueel Galasek valt niks te verwijten.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32880098
Zonde dat De Jong weg gaat, ik vond hem toch een van de betere spelers. En ik ben blij dat ze Vlaar niet kopen. Zoals Beenhakker al zei: leuke spelers, die Vlaar en Huntelaar, maar ze voegen werkelijk niets toe aan Ajax.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 7 december 2005 @ 00:52:22 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32880209
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef Jajong het volgende:

Naja, in zijn geval vind ik t vooral erg omdat juist hij zo zichzelf illustreerde als persoon met enorm veel clubliefde. Bij Maxwell vind ik t erg omdat hij eerst lekker op de kosten van Ajax gaat revalideren en Ajax dan in t gezicht spuugt. Trabelsi, Pienaar.. Eventueel Galasek valt niks te verwijten.
Natuurlijk vind ik het ook jammer dat zo'n 'talentje' als Nigel wil vertrekken, maar ik schaar hem niet tot de top van Ajax. Categorie Oboday of Wamberto.
Maxwell had volgens mij ook al voor zijn blessure aangekodigd weg te gaan, dus die neem ik het ook niet zo kwalijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 december 2005 @ 01:03:59 #87
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32880431
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Natuurlijk vind ik het ook jammer dat zo'n 'talentje' als Nigel wil vertrekken, maar ik schaar hem niet tot de top van Ajax. Categorie Oboday of Wamberto.
Maxwell had volgens mij ook al voor zijn blessure aangekodigd weg te gaan, dus die neem ik het ook niet zo kwalijk.
Vond Nigel toch wel een van de dragende spelers binnen Ajax. Ben zelf ook erg teleurgesteld in hem op dit moment. Onafhankelijk van wat er eerder heeft plaatsgevonden tussen Ajax en Nigel had hij klasse kunnen tonen door dit eerder aan te geven. Want ik geloof geen moment dat hij dit pas vorige week besloten heeft. Volgens mij loopt hij al maanden met de wetenschap dat hij weggaat. Zeker naar de fans was meer openheid en oprechtheid juist geweesst.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:04:33 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32880441
quote:
Nigel is dus echt wel een klasse beter dan Obodai. En juist dat hij zo vroeg weggaat is hetgene wat me zo opwindt. Ik bedoel, Van der Vaart ging al vroeg weg, maar zoals afgesproken bleef hij nog een jaartje. Helaas speelde 'ie kut, maar hij had in elk geval een flinke basis neergezet in een seizoen of vier. Nigel heeft gewoon nog weinig tot niks laten zien in Ajax. Ze hebben het altijd over "later spelers terughalen", spelers die zijn begonnen bij Ajax.

Het spijt me, maar wanneer ze op een manier weggaan als deze, en in mindere mate van der Vaart, wat valt er dan op den duur nog terug te halen? Spelers die bij ons een contractje uitzongen met hier en daar een leuke prestatie, een hele hoop potentie maar eigenlijk nooit echt constant laten zien dat ze het niveau aan kunnen.

Nee, want hun contract loopt af en gaan lekker cashen op de bank bij een club die denkt:"Oh, een gratis speler. Nou vooruit, omdat hij gratis is nemen we 'm, want geld ervoor betalen zouden we natuurlijk nooit doen, daarvoor heeft 'ie nog lang niet genoeg laten zien.

De Jong staat nu eigenlijk precies op de drempel van zo'n periode. Een team moet worden opgebouwd, noodgedwongen. Als een Sneijder, De Jong, Maduro, Emanuelson en eventueel Heitinga heb je dan de keuze om de doorstart te maken en de geschiedenisboeken in te gaan bij de grote talenten die Ajax heeft voortgebracht - inclusief bijbehorend succes BIJ AJAX. En op zo'n moment is degene met "het leeuwenhart" degene die de club in de steek laat ten faveure van een veel te vroeg avontuur. Laat heel Ajax maar lekker in de steek, dank je wel Nigel, ras-Ajacied.

Liever bankzitter zijn bij een kutclub als SCUM dan een steunpilaar voor het nieuwe elftal, dan hoop ik ook dat je een mooie tweede Nordin Wooter wordt...
  woensdag 7 december 2005 @ 01:15:35 #89
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32880624
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:04 schreef twi het volgende:
Liever bankzitter zijn bij een kutclub als SCUM dan een steunpilaar voor het nieuwe elftal, dan hoop ik ook dat je een mooie tweede Nordin Wooter wordt...
Het doet me pijn om dit te zeggen, maar eigenlijk ben ik het helemaal met je eens...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32880673
Jongen heeft het gewoon een beetje te hoog in zn bol, had ie na zn goal tegen Arsenal toch al?
En ja, nu mag het dansje niet meer, en zn buddy Pienaar vertrekt ook al
pi_32880878
quote:

[..]
En op zo'n moment is degene met "het leeuwenhart" degene die de club in de steek laat ten faveure van een veel te vroeg avontuur.
Yakubu?
Voor de rest heb je overigen voor het overgrote deel gelijk
pi_32880879
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Onderhandelingen met Vlaar ook afgebroken trouwens.

Valt me tegen van De Jong, maar ik had het eigenlijk niet anders verwacht. Niet iedereen is zo verstandig als Wesley Sneijder.
Straks kijkt Nigel terug op z'n carriere en denkt: "Had ik maar...."

Maargoed, Maduro dan maar als rechtermiddenvelder gaan gebruiken. Die is toch veel constanter en rustiger aan de bal.

[ Bericht 31% gewijzigd door Radegast op 07-12-2005 01:54:59 ]
  woensdag 7 december 2005 @ 01:37:04 #93
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32880910
de Jong zou zich diep moeten schamen dat hij niet al 2 jaar geleden heeft bijgetekend voor een jaar of 5.

Stank voor dank krijgt Ajax hier voor 21 jaar opleiding.

quote:

De Jong staat nu eigenlijk precies op de drempel van zo'n periode. Een team moet worden opgebouwd, noodgedwongen. Als een Sneijder, De Jong, Maduro, Emanuelson en eventueel Heitinga heb je dan de keuze om de doorstart te maken en de geschiedenisboeken in te gaan bij de grote talenten die Ajax heeft voortgebracht - inclusief bijbehorend succes BIJ AJAX.
Inderdaad. Als mensen als vd Vaart en de Jong vertrekken kan je wel gaan stellen dat je weer kan gaan wachten op de volgende garde talenten die de kans krijgen om iets moois op te bouwen.

Als dat ooit nog gaat gebeuren. Laat spelers van een jaar of 24 naar het buiteland gaan. Wat een verschil zal dat maken

Maar wat mij betreft is deze generatie al verneukt. Je had zo'n wereldteam kunnen hebben staan als je kijkt wat er de laatste 3 jaar is vertrokken (chivu, mido, zlatan, vd meyde, trabelsi, maxwell, vd vaart, sneijder, heitinga, maduro, emanuleson, de jong etc etc)

Er had geen aankoop hoeven zijn. Alleen hadden er spelers behouden moeten blijven....

[ Bericht 37% gewijzigd door PLAE@ op 07-12-2005 01:46:26 ]
pi_32880914
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

Toch hebben we een goede centrale verdediger nodig, het liefst een Nederlander. Vlaar had in mijn ogen wel de potentie om de nieuwe verdedigingsleider van Ajax te worden.
pi_32882614
Over Vlaar zou ik op dit moment niet zo in zitten, als hij bij AZ al 3 centrale verdedigers voor zich heeft dan zegt dat natuurlijk genoeg over zijn kwaliteiten op dit moment.
pi_32882888
Zeer verassend dat De Jong Ajax gaat verlaten en jammer. Vind het wel triest dat hij hier weer gelijk voor rotte vis wordt uitgemaakt. Weet jij veel wat er besproken is, misschien zijn er in het verleden "toezeggingen" gedaan richting hem of iets dergelijks. Misschien komt hij nog met een uitleg. Afwachten dus
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_32882896
quote:

[..]

Ja hoor, .
Enfin.
quote:
'Er zijn dingen gebeurd die ik liever binnenskamers wil houden.'
Hij zal dus wel z'n redenen hebben.
Ik wens hem het beste en bedankt hem voor z'n harde werken.
-
  woensdag 7 december 2005 @ 08:12:13 #98
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32882921
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

Maargoed, Maduro dan maar als rechtermiddenvelder gaan gebruiken. Die is toch veel constanter en rustiger aan de bal.
die krijgt ook nog wel een terugslag ben ik bang....

jammer dat Nigel weg gaat, maar als ik eerlijk ben speelt hij nou niet echt de sterren van de hemel het afgelopen jaar.

Moet zijn toekomstige club nou nog een vergoeding aan Ajax betalen voor zijn genoten jeugdopleiding?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32883036
Ik vind het wel een logische beslissing van Nigel, ergens anders een frisse start maken zal hem goed doen. Vergeet ook niet hetgeen hij niet wil zeggen, men gaat ook intern niet altijd even goed met hem om. Verder is individueel vooruitgang boeken bij Ajax al een tijdje erg moeilijk.
That's all folks!
pi_32883204
Nigel gaat hetzelfde tegemoed als Park van PSV, zit ook alleen maar op de bank bij het grote MANU. Als het een echte kerel was met een clubhart had hij een contract met gelimiteerde transfersom getekent. Nu mag hij wmb ook wel in de winterstop vertrekken, kunnen we er tenminste nog iets voor vangen.
Vlaar komt ook al niet, is heel jammer voor hem, maar geeft andermaal de mentaliteit van DS aan, hij zal kostte wat kost geen speler aan Ajax willen verkopen. Dan maar eventueel over 2 jaartjes halen. Vlaar kan zelfs zijn contract laten ontbinden als Dickie blijft huilen.
Trabelsi zal wel naar Arsenal gaan, waren ze in het verleden ook al niet dicht bij een transfer?
Van Pienaar verwacht ik nog altijd dat hij naar Benfica gaat: daar zit "zijn" coach.
Galasek kan misschien wel kreek vervangen bij Willem II.
Maxwell naar Juve, prima club voor zo'n profiteur. Eerst een tijd lang op kosten van Ajax revalideren en dan weigeren te blijven als de club je nodig heeft.
Heeft iemand al interesse voor Boukhari, of zou Blind hem nog een contractverlenging aanbieden "omdat hij zo lekker balde op links"?"

Mbt mogen nog weg: Rosales, Boukhari, Galasek, Lindenbergh
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 7 december 2005 @ 08:58:37 #101
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32883366
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Heeft iemand al interesse voor Boukhari, of zou Blind hem nog een contractverlenging aanbieden "omdat hij zo lekker balde op links"?"
sparta
Who the fuck is ajax ?
pi_32883643
Dat gekanker op Maxwell is zowaar nog triester.
Jezus, wat een schijtsupporters zitten hier soms zeg .
-
pi_32883657
Eejmoosie, Daggla, eejmoosie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32883700
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:19 schreef Suijk het volgende:
Eejmoosie, Daggla, eejmoosie.
Ja, sorry hoor.
Maar waar halen ze het lef vandaan om hem een profiteur te noemen.
Hij heeft een contract, raakt geblesseerd. Blessures horen bij voetbal, dat is het risico en zo.
Dat mensen hem nu praktisch willen verplichten bij te tekenen omdat hij "op kosten van Ajax revalideert"(JA GEK HE, DAAR STAAT IE ONDER CONTRACT!) is echt belachelijk voor woorden.
Hij heeft nota bene ZELF aangegeven eventueel in de winterstop al weg te gaan zodat Ajax nog wat voor hem kan krijgen.
Bah, echt. De mentaliteit van sommigen.
-
  woensdag 7 december 2005 @ 09:24:44 #105
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32883718
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bah, echt. De mentaliteit van sommigen.
Welkom in Nederland!
pi_32884241
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nigel gaat hetzelfde tegemoed als Park van PSV, zit ook alleen maar op de bank bij het grote MANU. Als het een echte kerel was met een clubhart had hij een contract met gelimiteerde transfersom getekent. Nu mag hij wmb ook wel in de winterstop vertrekken, kunnen we er tenminste nog iets voor vangen.
Vlaar komt ook al niet, is heel jammer voor hem, maar geeft andermaal de mentaliteit van DS aan, hij zal kostte wat kost geen speler aan Ajax willen verkopen. Dan maar eventueel over 2 jaartjes halen. Vlaar kan zelfs zijn contract laten ontbinden als Dickie blijft huilen.
Trabelsi zal wel naar Arsenal gaan, waren ze in het verleden ook al niet dicht bij een transfer?
Van Pienaar verwacht ik nog altijd dat hij naar Benfica gaat: daar zit "zijn" coach.
Galasek kan misschien wel kreek vervangen bij Willem II.
Maxwell naar Juve, prima club voor zo'n profiteur. Eerst een tijd lang op kosten van Ajax revalideren en dan weigeren te blijven als de club je nodig heeft.

Mbt mogen nog weg: Rosales, Boukhari, Galasek, Lindenbergh
Misschien heeft dit 'gedrag' van spelers ook wel iets te maken met de manier waarop ze door hun werkgever worden behandeld?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32884290
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Misschien heeft dit 'gedrag' van spelers ook wel iets te maken met de manier waarop ze door hun werkgever worden behandeld?
Nee joh, het is de schuld van de spelers met hun kutmentaliteit .
-
  woensdag 7 december 2005 @ 09:57:55 #108
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32884308
quote:

[..]

Werkgever. Mooi woord in dit geval. Er lopen hier wat personen te blaten over clubliefde, maar de voetballers zien volgens mij inderdaad geen club, maar een bedrijf.
pi_32884556
quote:

[..]

Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, maar de mentaliteit van veel spelers is ook dramatisch, zodra een talentje van 19/20 3 wedstrijdjes op de bank zit dan beginnen ze al over 'als ik niet snel aan spelen toekom moet ik misschien maar ergens anders gaan kijken'. En dat is niet alleen bij Ajax zo. Zelfkritiek is in ieder geval erg ver te zoeken bij de meeste voetballers.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:17:24 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32884660
quote:

[..]

Ik vrees dat dat er zeker iets mee te maken heeft. Ook dat is iets waar ze zich bij Ajax eens mee bezig moeten houden. Gewoon een iets menselijker beleid. Natuurlijk speelt elke voetballer mede voor het geld, maar met een wat normalere manier van omgaan met spelers kan je mensen denk ik net een jaartje langer houden elke keer...

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32884968
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef Againzender het volgende:

[..]

Werkgever. Mooi woord in dit geval. Er lopen hier wat personen te blaten over clubliefde, maar de voetballers zien volgens mij inderdaad geen club, maar een bedrijf.
Een Wesley Sneijder kan wel zonder problemen bijtekenen. Een vd Vaart wil ook graag weg, maar zegt hey jongens, verkoop me maar een jaar voordat mijn contract afloopt, dan verdienen jullie tenminste nog wat aan me, dat gun ik je wel.

Dat is het verschil met de Jong. Tuurlijk snap ik dat Arie, Ronald en misschien wel Van Gaal hem vorig jaar voor de gek hebben gehouden. Maar na 15 jaar opleiding moeten drie mensen niet het verschil kunnen maken, zeker nu er wel een TD en een trainer zitten die wel in je geloven en vertrouwen in je hebben.

Hij kon bijtekenen bij Ajax tot 2009. Kan ie mooi weg in 2008 na een goed EK als basisspeler van Oranje en absolute ster van Ajax. Dat zou makkelijk kunnen. Maar meneer zoekt een nieuwe uitdaging terwijl we godverdomme 8ste staan!!! Hallo, 8ste! We zijn niet 100x op rij kampioen geworden dat je een nieuwe uitdaging nodig hebt. Ajax terug brengen naar de top, dat is je uitdaging.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:33:17 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32884999
Ja, maar voor meer geld op de bank zitten in de UK is natuurlijk wel lekker makkelijk... misschien pak je nog eens een helftje mee tegen Sunderland ofzo, maar waar maak je je verder druk om man???
Get woke, go broke!
  woensdag 7 december 2005 @ 10:33:27 #113
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32885002
Het gras bij de buren is altijd groener.....
Hou toch eens op, alsof Ajax mensonwaardig met zijn spelers omgaat.
Bij iedere willekeurige club word je gewoon gepasseerd als je niet naar behoren presteert. Het is misschien te prijzen dat de Jong zijn beweegreden binnen vier muren wil houden, maar aan de andere kant vind ik het ook véél te makkelijk om het op deze manier af te handelen.
De supporters hebben het recht om weten waarom de Jong er voor kiest hun (en tot voor kort ook zijn) club te verlaten!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32885103
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat er zeker iets mee te maken heeft. Ook dat is iets waar ze zich bij Ajax eens mee bezig moeten houden. Gewoon een iets menselijker beleid. Natuurlijk speelt elke voetballer mede voor het geld, maar met een wat normalere manier van omgaan met spelers kan je mensen denk ik net een jaartje langer houden elke keer...

Ajax is ook een bedrijf; een beursgenoteerde voetbalclub, die niet alleen moet presteren op het veld, maar ook het jaar financieel goed moet afsluiten.
Ik heb geen idee wat de spelers en staf daar echt van meekrijgen, maar een goed voetballend Ajax(liefst in Europa) doet natuurlijk wonderen voor het vertrouwen van de investeerders.

De vraag is wat er mis is gegaan met het beleid van Koeman, na het 1e gloriejaar. Misschien maken de absurd hoge lonen onze jonge voetballende medemens wel overmoedig, misschien weet Ajax het combineren van bedrijfsvoering en menselijk behandelen van topsporters niet goed te combineren; feit is wel dat er de laatste tijd altijd wat aan de hand is.

Ajax heeft de laatste jaren veel spelers verloren, en moet nu met lede ogen ook aanzien hoe spelers als o.a. Greene en nu v/d Vaart bij HSV (uit eigen opleiding) wel floreren bij een andere club. Kijk maar hoe v/d Vaart rendeert in Duitsland; hij is nu wel afgetraind en lijkt veel meer op zijn gemak te zijn, lekkerder in zijn vel te zitten.

Misschien moet Ajax het roer eens omgooien en een echt grote trainer aantrekken (pols ten Kate eens, bijvoorbeeld) die bereid is iets op te bouwen, en met jonge talenten (waar er genoeg van moeten zijn) kan werken, zoals Hiddink laat zien bij PSV.

En even over Ome Dick: AZ heeft een duidelijke visie, en wil een echte topclub worden; dat wordt buitengewoon lastig als iedere keer allerhande clubs met dikke flappen komen om hun spelers weg te halen. AZ is een hecht collectief, en elke keer opnieuw geruchten in de pers dat o.a. Ajax (of ze dat nieuws nou zelf naar buiten brengen, of niet) geinteresseerd is in die speler, en die speler, en die speler etc zorgt niet voor rust in je selectie. Ik snap Scheringa wel ... als een speler écht weg wil, hou je hem niet tegen en doe je er niet verstandig aan hem te houden (he, Trabelsi!)
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_32885145
quote:
De supporters hebben het recht om weten waarom de Jong er voor kiest hun (en tot voor kort ook zijn) club te verlaten!
Er zijn genoeg dingen die supporters geen reet aangaat; supporters hebben het altijd over recht, maar plichten? Je bek houden met spreekkoren, de stoeltjes in de Galgenwaard op hun plek laten, dat horen supporters te doen.
Als Nigel de redenen voor zich wil houden omdat hij dat netter vindt, dan des te beter!
pi_32885146
Overigens 'toevallig' dat het net voor de wedstrijd tegen Arsenal, zijn favoriete club, naar buiten komt. Ook de club die erom bekend staat jonge, talentvolle spelers op te pikken en ze daar verder te begeleiden, a la Van Persie.
pi_32885149
quote:

[..]

De actie van Maxwell en de Jong zijn imo niet goed te praten.. Maxwell is en blijft een profiteur... (heeft ajax hem eigenlijk in de ziektewet gestopt? Ik dacht het niet toch?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 7 december 2005 @ 10:49:09 #118
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32885302
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:41 schreef Snatched het volgende:

[..]

Er zijn genoeg dingen die supporters geen reet aangaat; supporters hebben het altijd over recht, maar plichten? Je bek houden met spreekkoren, de stoeltjes in de Galgenwaard op hun plek laten, dat horen supporters te doen.
Als Nigel de redenen voor zich wil houden omdat hij dat netter vindt, dan des te beter!

Dat is nog eens makkelijk........ Voor het gemak vergeet je even hoeveel tijd veel supporters in hun club steken en dat zij ook heel veel goede dingen voor hun club en voor het voetbal doen.
Er zijn inderdaad dingen die niet iedereen aan gaan, maar dit is te makkelijk.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32885341
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:49 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat is nog eens makkelijk........ Voor het gemak vergeet je even hoeveel tijd veel supporters in hun club steken en dat zij ook heel veel goede dingen voor hun club en voor het voetbal doen.
Er zijn inderdaad dingen die niet iedereen aan gaan, maar dit is te makkelijk.
Zoals? Wat doen ze voor de club, dan?
En ik weet dat het te makkelijk is, maar ik irriteer me altijd aan fans die dan alsof de club van hun is
  woensdag 7 december 2005 @ 10:51:07 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32885346
Maxwell is idd wel een beetje jammer, al was het te verwachten.

HIj raakt geblesseerd en ondanks dat hij al had aangegeven weg te willen voor zijn blessure biedt Ajax hem toch een contract aan, zodat hij kan revalideren bij een club. En op het moment dat hij beter is gaat hij toch weg.

Is dit nou gewoon naief van Ajax, of laag van Maxwell?
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')