Awwww...quote:Op donderdag 8 december 2005 09:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou
Ik moet ook wel eens naar school hoor
Het woord 'college' krijg ik mijn bek niet uitquote:
Februari toch pas?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe album al? [afbeelding].
Sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 8 december 2005 09:59 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben moe.
Nu al, of nog steeds eigenlijk...
[fluistermodus] Hij is uitgelekt. [/fluistermodus]quote:Op donderdag 8 december 2005 10:07 schreef PeRi het volgende:
Februari toch pas?
Vanavond.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:13 schreef PeRi het volgende:
Tom? Zit jij aan de iearcee?
Ja maar das niet de goeiequote:Op donderdag 8 december 2005 10:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik moet zo weg..
Maar ik zie je e-mailadres..
Dat vroeg ik me ook al af jaquote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef Svensational het volgende:
Waarom beweegt jouw sneeuw niet, PeRi????
Ik vind het bij jou wel tof dat er onderin ook een laag sneeuw zitquote:
Jaquote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het bij jou wel tof dat er onderin ook een laag sneeuw zit!
Waarom wel?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef Svensational het volgende:
Waarom beweegt jouw sneeuw niet, PeRi????
Omdat het een .gif is. Ik dacht eerst dat het aan mijn computer lagquote:
Wat is een icon record?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:49 schreef Svensational het volgende:
Hij is ook wel leuk, ik zat alleen te wachten tot ie ging bewegen. Jij hebt trouwens volgens mij ook een nieuw iconrecord he
!
Nou, vroeger had je wel redelijk vaak een nieuwe, maar die kat heb je nu alweer eeuwenquote:
Ik heb ook een half jaar lang Christina gehadquote:Op donderdag 8 december 2005 10:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, vroeger had je wel redelijk vaak een nieuwe, maar die kat heb je nu alweer eeuwen. Ik heb ook nog nooit zolang een zelfde icon gehad
.
Maar ze zei er verder niks overquote:Op donderdag 8 december 2005 10:47 schreef Copycat het volgende:
Mèn, ik had net een telefonisch interview en zat enorm (en enorm stiekem) te gapen... Tot ze mij iets vroeg en ik midden in een geeuw antwoord moest geven.
Ik kwam volgens mij niet echt geïnteresseerd over...![]()
Nee, ze viel een beetje stilquote:Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
Maar ze zei er verder niks over?
Uhuh. Tof wijf man.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef Svensational het volgende:
Christina als in Aguilera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |