Ik zou best wel lachen als neger zijnde als ik een tas had gerooft van een oud vrouwtje met 1000 euro daarin. Meteen weed en bling-bling van kopen man.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet dat ze veel te lachen hebben.
Ik zal ook lachen als het je oma wasquote:Op donderdag 8 december 2005 13:41 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik zou best wel lachen als neger zijnde als ik een tas had gerooft van een oud vrouwtje met 1000 euro daarin. Meteen weed en bling-bling van kopen man.
Ik ben geen neger liefjequote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik zal ook lachen als het je oma was
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:43 schreef twisteddlogic het volgende:
AZC's moeten gewoon verplicht dichtblijven als het donker is.
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Negers zouden in het donker niet meer naar buiten mogen !
En jouw lelijke hoofd zouden ze moeten afhakkenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Negers zouden in het donker niet meer naar buiten mogen !
Het werd tijdquote:Op donderdag 8 december 2005 13:35 schreef K.V. het volgende:
Vooruit
[afbeelding]
Soms zie je ze idd niet goed.
Ik zou liever een tiener zijn dan een negerquote:Op woensdag 7 december 2005 10:53 schreef t0y het volgende:
Wat een racistisch topic zeg. Jullie mochten willen dat jullie negers waren.
iemand nog die van thijs NA z'n behandeling?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:35 schreef K.V. het volgende:
Vooruit
[afbeelding]
Kaka lossdillll.quote:
Sukkel, je hebt ook bruine en witte negersquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Een zwarte neger?
Die zie je idd niet veel!
Ik heb dit zovaak zien langskomen, maar...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:35 schreef K.V. het volgende:
Vooruit
[afbeelding]
Dat is nou wat men noemt een "BIG MAMA"quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef DR878 het volgende:
, dit is een negertopic geen nijlpaardentopic
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |