quote:
Afgelopen weekend. Owja privé sinterklaasfuifje bij iemandquote:
lol...quote:Op woensdag 7 december 2005 04:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Afgelopen weekend. Owja privé sinterklaasfuifje bij iemand
Vandaag niks, eerder uitgeslapen. Ga ik straks ook doen
Owjaquote:Op woensdag 7 december 2005 04:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol...
Veel cadeautjes gehad?
Jaaajaaa wrijf t dr maar inquote:Op woensdag 7 december 2005 04:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owjaen niet alleen dat
![]()
En hoe was jouw sinterklaasavond??
Ah mooizo.quote:Op woensdag 7 december 2005 04:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaaajaaa wrijf t dr maar in![]()
Best goed
quote:
*kreun steun*quote:
quote:
Economie.. toe maar.. aan de UvA??quote:Op woensdag 7 december 2005 04:15 schreef davidov het volgende:
[..]
*kreun steun*
mja helaas wel...Hoewel ik je hier een topic ofzo terug ook al heb gezien...![]()
voordat je het kan vragen: [HOMO] #1473 - Slordige homo's! enzo![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 04:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja.. Ik zie al een lijstje van hem in een topic staan.
Heheh daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 7 december 2005 04:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Er zou eigenlijk een verzameling moeten zijn van alle lijstjes
ja hoezo?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Economie.. toe maar.. aan de UvA??![]()
OP hoeft niet perse..quote:Op woensdag 7 december 2005 04:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh daar moest ik ook gelijk aan denken![]()
. Iemand (niet ik
) moet die lijstjes verzamelen en in een documentje verwerken en in OP plaatsen.
Eigen schuld?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:20 schreef davidov het volgende:
[..]
ja hoezo?![]()
Niet dat mn studie echt lekker gaat momenteel maar ok
zat ik ook al over te mopperen, heeft een groentje zoals ik tenminste enig idee wie wie is...quote:Op woensdag 7 december 2005 04:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Er zou eigenlijk een verzameling moeten zijn van alle lijstjes
Ik zit namelijk op de UvA. Doe media en cultuur overigens, zit momenteel wel ff in een winterdipje qua resultaten, maar dat heb ik elk jaar wel rond december/januariquote:Op woensdag 7 december 2005 04:20 schreef davidov het volgende:
[..]
ja hoezo?![]()
Niet dat mn studie echt lekker gaat momenteel maar ok
Ahh..quote:Op woensdag 7 december 2005 04:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zit namelijk op de UvA. Doe media en cultuur overigens, zit momenteel wel ff in een winterdipje qua resultaten, maar dat heb ik elk jaar wel rond december/januari.
T is een goed ideequote:Op woensdag 7 december 2005 04:21 schreef davidov het volgende:
[..]
zat ik ook al over te mopperen, heeft een groentje zoals ik tenminste enig idee wie wie is...
maarja iedereen is natuurlijk super lui, en gezien dit alweer topic 1400+ is....![]()
ja...duh...en begin te twijfelen aan keuzes enzoquote:
huppel je ook rond op roeterseiland?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zit namelijk op de UvA. Doe media en cultuur overigens, zit momenteel wel ff in een winterdipje qua resultaten, maar dat heb ik elk jaar wel rond december/januari.
quote:Op woensdag 7 december 2005 04:23 schreef davidov het volgende:
[..]
ja...duh...en begin te twijfelen aan keuzes enzo
twijfels zijn kut
Een blonde jongen toch of niet.. er zijn wel meer leukere jongens om te zien tijdens hoorcolleges die media en cultuur doenquote:Op woensdag 7 december 2005 04:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ahh..
Samen met die heleleuke jongen
[..]
Geen ideequote:Op woensdag 7 december 2005 04:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een blonde jongen toch of niet.. er zijn wel meer leukere jongens om te zien tijdens hoorcolleges die media en cultuur doen?? Doet ie nog steeds media & cultuur overigens?
*schuift dichterbij*quote:Op woensdag 7 december 2005 04:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een blonde jongen toch of niet.. er zijn wel meer leukere jongens om te zien tijdens hoorcolleges die media en cultuur doen?? Doet ie nog steeds media & cultuur overigens?
Kheb wel een printerpas daarvanquote:Op woensdag 7 december 2005 04:25 schreef davidov het volgende:
[..]
huppel je ook rond op roeterseiland?
quote:Op woensdag 7 december 2005 04:27 schreef davidov het volgende:
[..]
*schuift dichterbij*
klinkt interessant, ga verder![]()
Ene E.. toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee
En kwas gister met m naar de film..toffe gozer
Yup..quote:
die pasjes zijn straks niet meer geldig (alleen nog bij "ons")quote:Op woensdag 7 december 2005 04:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb wel een printerpas daarvan. Ik zit voornamelijk op het binnengasthuis-gebied (oudemanspoort, CREA, nieuwe doelenstraat).
Welke kutfilm draaide dan?? HP?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup..
Was erg gezellig ondanks die kut film..
We haten allebei Burger Kingen hij's net zo'n onrustige zitter..
maar verwacht geen liefdesperikelen van ons heur
jah hee, ik zie leuke reacties over iemand op mn uni, mag ik nieuwsgierig zijn?quote:
Broken Flowersquote:Op woensdag 7 december 2005 04:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Welke kutfilm draaide dan?? HP?
Burger King.. Peet was daar ook niet zo'n fan van, althans niet van die chicken royale
Onrustig? In de zin van?
Ja sorry...had vanavond weer een gevalltje van "IT's A Small World after all "quote:Op woensdag 7 december 2005 04:32 schreef davidov het volgende:
[..]
jah hee, ik zie leuke reacties over iemand op mn uni, mag ik nieuwsgierig zijn?![]()
moet toch wat doen om wakker te blijven
Ja ik hoorde ook zoiets over die pasjes..quote:Op woensdag 7 december 2005 04:30 schreef davidov het volgende:
[..]
die pasjes zijn straks niet meer geldig (alleen nog bij "ons")
Ach ik kom soms wel bij CREA...iedere woensdag ben ik er een paar uur te vinden (vergaderen in het Stuc pand enzow)
een indecent get-together op school?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik hoorde ook zoiets over die pasjes..
Crea uhm ja. Ik had daar een tijdje cameramontage cursussen gehad. Verder kom ik daar niet zo vaak, terwijl ze wel leuke dingen doen. Wel eens een uitnodiging gehad van iemand van gee punt en el, maar daar niet op ingegaan![]()
HAHAHA.. Nou hij heeft me schijnbaar gezien tijdens hoorcolleges en via gee punt en el heb je toch zo'n functie dat je mensen op specifieke termen kon opzoeken. Nou bij mij kwam ie dus terecht via "media en cultuur"quote:Op woensdag 7 december 2005 04:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
een indecent get-together op school?![]()
gay.nlquote:Op woensdag 7 december 2005 04:38 schreef davidov het volgende:
*snapt er geen snars van*
is "gee punt en el" een bekende user hier ofzow? en "toevallig" een bekende van jullie 2?
anders kruip ik wel terug in de toeschouwers stoel en wacht ik op een nieuw topic
ow wacht... ik denk dat ik hem al snap...haha wat domquote:Op woensdag 7 december 2005 04:38 schreef davidov het volgende:
*snapt er geen snars van*
is "gee punt en el" een bekende user hier ofzow? en "toevallig" een bekende van jullie 2?
anders kruip ik wel terug in de toeschouwers stoel en wacht ik op een nieuw topic
Lol..quote:Op woensdag 7 december 2005 04:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
HAHAHA.. Nou hij heeft me schijnbaar gezien tijdens hoorcolleges en via gee punt en el heb je toch zo'n functie dat je mensen op specifieke termen kon opzoeken. Nou bij mij kwam ie dus terecht via "media en cultuur"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |