quote:
Ik sta niet op die foto.. toen was ik er niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef mordradead het volgende:
wie ben jij:
[afbeelding]
oei, ik moet naar school... nederlands tentamen van 150 minutentabee
Psst, de hamster...quote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef HomerJ het volgende:
Rip Rayman, waarom Rayman?
Hoe heeft je vader hem vermoord dan?
Door hem heel hard op de grond te gooienquote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef HomerJ het volgende:
jaquote:Op donderdag 8 december 2005 10:02 schreef Meppo het volgende:
[..]
Door hem heel hard op de grond te gooien![]()
En toen kwam er bloed uit zijn mondje![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef HomerJ het volgende:
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 10:33 schreef Meppo het volgende:
We gaan hem straks in de tuin begravenIk ga wel foto's maken. Net als bij de vorige
begravenis. Vandaag een jaar geleden (hamster van zijn zus.)![]()
Gefeliciteerdquote:- Ik heb bernie met 15-5 ingemaakt met mario football-![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wacht maar tot vanmiddag dan ben je de lul
![]()

quote:Op donderdag 8 december 2005 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:Een kennis van de Almighty Bernie
Die meppo woont ergens in de middle of nowhere, dus toen het oud en nieuw was sliep hij bij mij, anders moest hij een eind fietsenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef speknek het volgende:
[..]En hij heeft met hem geslapen
.
Er staan wat suggesties wat je kan doen met die hamster in dit topicquote:Op donderdag 8 december 2005 12:50 schreef Frankeinstein het volgende:ik had mijn DS naast de kooi van de hamster van mijn zusje gelegd en vanmorgen lag er allemaal zaagsel op mijn DS
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Er staan wat suggesties wat je kan doen met die hamster in dit topic
Wil je niet over hamsters praten vandaag, dat ligt nog al emotioneel bij mijquote:Op donderdag 8 december 2005 12:50 schreef Frankeinstein het volgende:ik had mijn DS naast de kooi van de hamster van mijn zusje gelegd en vanmorgen lag er allemaal zaagsel op mijn DS
![]()
Schaatsen.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Er staan wat suggesties wat je kan doen met die hamster in dit topic
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:06 schreef mordradead het volgende:
M'n nichtje had ook een hamster... die heette wolly.... toen ze op vakantie ging was wolly bij mijn oma te logeren en toen is wolly overleden mijn nichtjes reactie toen ze het hoorde: "mag ik nu 2 nieuwe"
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wil je niet over hamsters praten vandaag, dat ligt nog al emotioneel bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |