Die meppo woont ergens in de middle of nowhere, dus toen het oud en nieuw was sliep hij bij mij, anders moest hij een eind fietsenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef speknek het volgende:
[..]En hij heeft met hem geslapen
.
Er staan wat suggesties wat je kan doen met die hamster in dit topicquote:Op donderdag 8 december 2005 12:50 schreef Frankeinstein het volgende:ik had mijn DS naast de kooi van de hamster van mijn zusje gelegd en vanmorgen lag er allemaal zaagsel op mijn DS
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Er staan wat suggesties wat je kan doen met die hamster in dit topic
Wil je niet over hamsters praten vandaag, dat ligt nog al emotioneel bij mijquote:Op donderdag 8 december 2005 12:50 schreef Frankeinstein het volgende:ik had mijn DS naast de kooi van de hamster van mijn zusje gelegd en vanmorgen lag er allemaal zaagsel op mijn DS
![]()
Schaatsen.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Er staan wat suggesties wat je kan doen met die hamster in dit topic
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:06 schreef mordradead het volgende:
M'n nichtje had ook een hamster... die heette wolly.... toen ze op vakantie ging was wolly bij mijn oma te logeren en toen is wolly overleden mijn nichtjes reactie toen ze het hoorde: "mag ik nu 2 nieuwe"
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wil je niet over hamsters praten vandaag, dat ligt nog al emotioneel bij mij
Nog anderhalf uur, dan is het happy hour bij de lokale schoolkroeg.quote:
Je ben niet zielig. Je moet gewoon een nieuw hamster kopen.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankje
ik mis lanikoekje, ze moet me troosten, ik ben zielig![]()
IK IK IK IKquote:
Oja was ik vergeten...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK IK IK IK
En zoiezo kun je niet online hier op school :R
Dus we moeten maar lokale multiplayer doen
Ik mis dr ook, maar ze hoeft mij niet te troosten. Vandaag mag ze dus wel wat meer aandacht aan jou geven, jij hebt het nodigquote:Op donderdag 8 december 2005 13:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankje
Dankje royquote:Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis dr ook, maar ze hoeft mij niet te troosten. Vandaag mag ze dus wel wat meer aandacht aan jou geven, jij hebt het nodig
Ze heeft het vast druk op dr stagequote:Op donderdag 8 december 2005 13:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankje roy
Aan jou heb ik watIk snap niet waar lanikoekje uithangt
Straks heeft ze nog een leven gekregen![]()
![]()
!!!!!!!11111
ik moet ook nu ook met mijn project bezig, maar ik moet een animatie maken op basis van een script dat ik moet schrijven, maar van de docent mag ik op schoolo niet aan het script werken, dat vind tie nutteloos ofzoquote:Op donderdag 8 december 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft het vast druk op dr stageNet als dat ik het druk zou moeten hebben hier op de faculteit. Zit er al sinds 9u, maar het schiet weer eens niet op
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik moet ook nu ook met mijn project bezig, maar ik moet een animatie maken op basis van een script dat ik moet schrijven, maar van de docent mag ik op schoolo niet aan het script werken, dat vind tie nutteloos ofzoDus eigenlijk kan ik nu niks doen
Want hoe kan ik nog bezig met animeren, als je alleen mag animeren als je een script hebt
![]()
Da's ook een manier om te zeggen "ik wil 'r over m'n paal schuiven, ik ben behoeftig".quote:Op donderdag 8 december 2005 13:23 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's ook een manier om te zeggen "ik wil 'r over m'n paal schuiven, ik ben behoeftig".
Ik heb die Bernie nooit vertrouwd...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zo denkt Bernie niet, hij is gewoon een moederskindje dat aandacht wil.
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Dat is werkelijk weer typisch iets voor docenten
![]()
quote:* Prof. Naam staat tegen een bureau aan, en merkt dat er iemand binnen is ( publiek)
Prof. Naam: ?'Aahhh! Jij wilt weten hoe de wereld is onstaan of niet???
*Prof. Naam komt naar voren, dit kost de professor veel moeite
*Prof. Naam komt moe aan
Prof. Naam: *hijgend* ??Zo! Ik heb iets gemaakt, waardoor jij straks alles weet over het onstaan van de Aarde??
*Je ziet een (iets) jongere Prof. Naam rondjes lopen.
Prof. Naam: ?? Een tijdje geleden wilde ik het zelfde als jullie nu willen! Weten hoe de aarde gemaakt is??
*Er verschijnt een lampje boven het hoofd van Prof. Naam, hij springt in de lucht, en tikt met z?n hakken tegen elkaar en schreeuwt:
Prof. Naam: ??EUREKA!??
Prof. Naam: ?? Toen kreeg ik het idee om een tijdmachine te gaan maken, en zo te reizen door de tijd.??
??De eerste versies werkten niet helemaal, ik kwam niet altijd op de goede plek terrecht''
ik mocht willen dat ik er zo uitzagquote:Op donderdag 8 december 2005 13:49 schreef mordradead het volgende:
foto van de echte bernie dan maar:
[afbeelding]
dan maar een foto van roy:quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze is niet zo grappig Mordra... Vind dat nou niet echt een kwaliteitsplaatje!
ik moest ook niet lach royquote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze is niet zo grappig Mordra... Vind dat nou niet echt een kwaliteitsplaatje!
het is zo'n beetje de eerste hit op google, ik ga natuurlijk niet op pagina 2 kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik moest ook niet lach roy
Naja, wat maakt het ook ui
Niet alle berichten van een kwaliteits user hoeven kwaliteits posts te zijn![]()
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 14:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
het is zo'n beetje de eerste hit op google, ik ga natuurlijk niet op pagina 2 kijkendat is teveel werk
En een plaatje van een beest uit Rayman :"Rayman's ever faithful partner"quote:Op donderdag 8 december 2005 14:03 schreef Tain het volgende:
Zoek je op Mordradead en krijg je dit
[afbeelding]
en:quote:Op donderdag 8 december 2005 14:03 schreef Tain het volgende:
Zoek je op Mordradead en krijg je dit
[afbeelding]
Whahahahaquote:
Ik heb een andere Kerst icon voor dit jaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
![]()
verander ja avatar eens:
[afbeelding]
Ik heb twee keer van je gewonnen manquote:Op donderdag 8 december 2005 14:13 schreef Meppo het volgende:
Die Bernie Duijn.... Gaat die van mij winnen met mariokart hoor... jaaa... alleen als ik mijn wapens mis en een slschte start heeft kan die winnnen hoor..de hoer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |