Die meppo woont ergens in de middle of nowhere, dus toen het oud en nieuw was sliep hij bij mij, anders moest hij een eind fietsenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef speknek het volgende:
[..]En hij heeft met hem geslapen
.
Er staan wat suggesties wat je kan doen met die hamster in dit topicquote:Op donderdag 8 december 2005 12:50 schreef Frankeinstein het volgende:ik had mijn DS naast de kooi van de hamster van mijn zusje gelegd en vanmorgen lag er allemaal zaagsel op mijn DS
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Er staan wat suggesties wat je kan doen met die hamster in dit topic
Wil je niet over hamsters praten vandaag, dat ligt nog al emotioneel bij mijquote:Op donderdag 8 december 2005 12:50 schreef Frankeinstein het volgende:ik had mijn DS naast de kooi van de hamster van mijn zusje gelegd en vanmorgen lag er allemaal zaagsel op mijn DS
![]()
Schaatsen.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Er staan wat suggesties wat je kan doen met die hamster in dit topic
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:06 schreef mordradead het volgende:
M'n nichtje had ook een hamster... die heette wolly.... toen ze op vakantie ging was wolly bij mijn oma te logeren en toen is wolly overleden mijn nichtjes reactie toen ze het hoorde: "mag ik nu 2 nieuwe"
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wil je niet over hamsters praten vandaag, dat ligt nog al emotioneel bij mij
Nog anderhalf uur, dan is het happy hour bij de lokale schoolkroeg.quote:
Je ben niet zielig. Je moet gewoon een nieuw hamster kopen.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankje
ik mis lanikoekje, ze moet me troosten, ik ben zielig![]()
IK IK IK IKquote:
Oja was ik vergeten...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IK IK IK IK
En zoiezo kun je niet online hier op school :R
Dus we moeten maar lokale multiplayer doen
Ik mis dr ook, maar ze hoeft mij niet te troosten. Vandaag mag ze dus wel wat meer aandacht aan jou geven, jij hebt het nodigquote:Op donderdag 8 december 2005 13:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankje
Dankje royquote:Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis dr ook, maar ze hoeft mij niet te troosten. Vandaag mag ze dus wel wat meer aandacht aan jou geven, jij hebt het nodig
Ze heeft het vast druk op dr stagequote:Op donderdag 8 december 2005 13:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankje roy
Aan jou heb ik watIk snap niet waar lanikoekje uithangt
Straks heeft ze nog een leven gekregen![]()
![]()
!!!!!!!11111
ik moet ook nu ook met mijn project bezig, maar ik moet een animatie maken op basis van een script dat ik moet schrijven, maar van de docent mag ik op schoolo niet aan het script werken, dat vind tie nutteloos ofzoquote:Op donderdag 8 december 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft het vast druk op dr stageNet als dat ik het druk zou moeten hebben hier op de faculteit. Zit er al sinds 9u, maar het schiet weer eens niet op
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik moet ook nu ook met mijn project bezig, maar ik moet een animatie maken op basis van een script dat ik moet schrijven, maar van de docent mag ik op schoolo niet aan het script werken, dat vind tie nutteloos ofzoDus eigenlijk kan ik nu niks doen
Want hoe kan ik nog bezig met animeren, als je alleen mag animeren als je een script hebt
![]()
Da's ook een manier om te zeggen "ik wil 'r over m'n paal schuiven, ik ben behoeftig".quote:Op donderdag 8 december 2005 13:23 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's ook een manier om te zeggen "ik wil 'r over m'n paal schuiven, ik ben behoeftig".
Ik heb die Bernie nooit vertrouwd...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zo denkt Bernie niet, hij is gewoon een moederskindje dat aandacht wil.
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Dat is werkelijk weer typisch iets voor docenten
![]()
quote:* Prof. Naam staat tegen een bureau aan, en merkt dat er iemand binnen is ( publiek)
Prof. Naam: ?'Aahhh! Jij wilt weten hoe de wereld is onstaan of niet???
*Prof. Naam komt naar voren, dit kost de professor veel moeite
*Prof. Naam komt moe aan
Prof. Naam: *hijgend* ??Zo! Ik heb iets gemaakt, waardoor jij straks alles weet over het onstaan van de Aarde??
*Je ziet een (iets) jongere Prof. Naam rondjes lopen.
Prof. Naam: ?? Een tijdje geleden wilde ik het zelfde als jullie nu willen! Weten hoe de aarde gemaakt is??
*Er verschijnt een lampje boven het hoofd van Prof. Naam, hij springt in de lucht, en tikt met z?n hakken tegen elkaar en schreeuwt:
Prof. Naam: ??EUREKA!??
Prof. Naam: ?? Toen kreeg ik het idee om een tijdmachine te gaan maken, en zo te reizen door de tijd.??
??De eerste versies werkten niet helemaal, ik kwam niet altijd op de goede plek terrecht''
ik mocht willen dat ik er zo uitzagquote:Op donderdag 8 december 2005 13:49 schreef mordradead het volgende:
foto van de echte bernie dan maar:
[afbeelding]
dan maar een foto van roy:quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze is niet zo grappig Mordra... Vind dat nou niet echt een kwaliteitsplaatje!
ik moest ook niet lach royquote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze is niet zo grappig Mordra... Vind dat nou niet echt een kwaliteitsplaatje!
het is zo'n beetje de eerste hit op google, ik ga natuurlijk niet op pagina 2 kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik moest ook niet lach roy
Naja, wat maakt het ook ui
Niet alle berichten van een kwaliteits user hoeven kwaliteits posts te zijn![]()
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 14:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
het is zo'n beetje de eerste hit op google, ik ga natuurlijk niet op pagina 2 kijkendat is teveel werk
En een plaatje van een beest uit Rayman :"Rayman's ever faithful partner"quote:Op donderdag 8 december 2005 14:03 schreef Tain het volgende:
Zoek je op Mordradead en krijg je dit
[afbeelding]
en:quote:Op donderdag 8 december 2005 14:03 schreef Tain het volgende:
Zoek je op Mordradead en krijg je dit
[afbeelding]
Whahahahaquote:
Ik heb een andere Kerst icon voor dit jaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
![]()
verander ja avatar eens:
[afbeelding]
Ik heb twee keer van je gewonnen manquote:Op donderdag 8 december 2005 14:13 schreef Meppo het volgende:
Die Bernie Duijn.... Gaat die van mij winnen met mariokart hoor... jaaa... alleen als ik mijn wapens mis en een slschte start heeft kan die winnnen hoor..de hoer
![]()
Ach over het algemeen ben ik toch beter.... je had gewoon een keer mazzelquote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb twee keer van je gewonnen schat
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb twee keer van je gewonnen schat
What's up?quote:
Grapje tochquote:Op donderdag 8 december 2005 14:17 schreef mordradead het volgende:
laat die meet maar zitten
maar ik bedoelde het niet zo douwequote:Op donderdag 8 december 2005 14:37 schreef mordradead het volgende:
jij zou het organiseren maar na die post van net weet ik meer dan genoeg
Ja en je noemt een andere jongen/man schatje en dan doe je om het nog erger te maken ook nog een kus smiley erbijquote:Op donderdag 8 december 2005 14:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar ik bedoelde het niet zo douwe
Ik ben een man, ik speel mario voetbal![]()
n00bquote:Op donderdag 8 december 2005 14:42 schreef RaymanNL het volgende:
IK HEB BIJNA 10 000 post
en ik heb me bericht geedit die een verkeerd beeld over mij gaf
NOG 6 POSTS
OMG dat is zoooooooo'n eng verhaal.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:10 schreef Roi het volgende:
A few years ago,a mother and father decided they needed a break,so they wanted to head out for a night on the town.So they called their most trusted babysitter.When the babysitter arrived,the two children were already fast asleep in bed.So the babysitter just got to sit around and make sure everything was okay with the children.
Later at night,the babysitter got bored and went to watch tv but she couldn't watch it downstairs because they didnt have cable downstairs (the parents didn't want the children watching too much garbage).So she called them and asked them if she could watch cable in the parents' room.Of course the parents said it was ok,but the babysitter had one final request.She asked if she could cover up the clown satue in their bedroom with a blanket or cloth,because it made her nervous.The phoneline was silent for a moment,(and the father who was talking to the babysitter at the time)said....take the children and get out of the house....we'll call the police...we don't have a clown statue...the children and the babysitter got murdered by the clown. It turned out to be that the clown was a killer that escaped from jail. If u don't repost this within 5 minutes the clown will be standing next to your bed at 3:00 am with a knife in his hand![afbeelding]
Bij MMarSu is niets heilig.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:25 schreef Roi het volgende:
Ja klaarblijkelijk worden dubbelposts verwijdert, ook al zijn ze per ongeluk!
Power corrupts.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef Roi het volgende:
Nee, en ik dacht nog wel dat ik een speciaal plekje in zijn hart had
ik heb vannochtend even op de xbox 360 gespeeld.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Bah, ik moet zo werken.Maarja er moeten toch 2 next gens op de TV kast komen.
Naar de politie gaan ookquote:Op donderdag 8 december 2005 18:30 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo allemaal, ik ben er ook weer![]()
Ik las dat ik nog al gemist werd.. wat vreemd. Anyway, Bernie.. gecondoleerd jongen. Hoe stoer de andere mannen ook allemaal doen, ze leven wel met je mee hoor. Ik ook!![]()
Oh.. en ik heb een gast die aan mijn gsmnummer is gekomen en me nu lastig valt.. Blijkt de dorpsgek te zijn uit het dorpje waar ik stage loop..Mijn broer heeft hem net echter even gebeld en die zei dat als hij niet zou stoppen met bellen dat hij dan ff bijgetikt zou worden (andere woorden voor in elkaar rossen..), en toen antwoordde de gast heel fijn: Ik heb het telefoongesprek opgenomen en ik stap naar de politie (blablablabla)
Opzich best... komisch![]()
Oh, ik geloof best dat hij naar de pliessie stapt hoor, dat doet hij bij het minste geringstes blijkbaar.. Als ik de verhalen van dorpelingen kan geloven. Maar bij de pliessie kennen ze hem ook al.. het is blijkbaar echt een idioot.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naar de politie gaan ookNo way dat ie dat meent natuurlijk. Wel stom trouwens, iemand stalken met nummerweergave aan
Eerst Roy, toen Bernie en nu die kerel... je trekt ze blijkbaar aanquote:Op donderdag 8 december 2005 19:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, ik geloof best dat hij naar de pliessie stapt hoor, dat doet hij bij het minste geringstes blijkbaar.. Als ik de verhalen van dorpelingen kan geloven. Maar bij de pliessie kennen ze hem ook al.. het is blijkbaar echt een idioot.
![]()
Alles goed trouwens?! Is het laatste level van Advance Wars echt zo.. moeilijk? Dan mag jij hem wel voor mij uitspelen, aangezien je er ervaring mee hebt![]()
Hey, Mordra? Bedankt voor het compliment hequote:Op donderdag 8 december 2005 19:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
Eerst Roy, toen Bernie en nu die kerel... je trekt ze blijkbaar aan
Ja, prima. Dan laat ik mn skillz wel even zienquote:Op donderdag 8 december 2005 19:30 schreef Laniboekje het volgende:
Alles goed trouwens?! Is het laatste level van Advance Wars echt zo.. moeilijk? Dan mag jij hem wel voor mij uitspelen, aangezien je er ervaring mee hebt![]()
Suck jij in games?! OMG, en dan moet je reviews schrijven, schande! You better be good in Advance Wars als ik het niet kan.. ik heb je toch ergens voor nodigquote:Op donderdag 8 december 2005 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, prima. Dan laat ik mn skillz wel even zienOver het algemeen suck ik in games (ga altijd als eerste dood in schietspellen bijv
) maar Advance Wars kan ik wel
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Suck jij in games?! OMG, en dan moet je reviews schrijven, schande! You better be good in Advance Wars als ik het niet kan.. ik heb je toch ergens voor nodig![]()
Geen dank, je weet tochquote:Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Bedankt voor je vertrouwen...
Ik heb het ook niet over de xbox360quote:Op donderdag 8 december 2005 16:20 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb vannochtend even op de xbox 360 gespeeld.
en nu begrijp ik al helemaal niet waar al dat gehype voor nodig isal die games kunnen ook makkelijk op de gewone xbox
Feit is dat hij wel gelijk heeft.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de xbox360. Natuurlijk over de Rev (Nintendo
) en de PS3 (Metal Gear
)
Klopt, en het is ook een feit dat een koe meer scheit dan een geit.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feit is dat hij wel gelijk heeft.
Vind je het gek met zoveel users?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef peristilius het volgende:
Allebei?
Jezus zeg, er is altijd wel iemand jarig op FOK!
Dat is niet perse een vrouwen-iets hoor, het is een klein iets met onnuttige dingen..quote:Op donderdag 8 december 2005 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit hier mn Sinterklaas-mini-kadootje van mn werk te bekijken en het is echt een vrouwen-ietsEen theeglas met een staafje serengeti thee (geen zakje, maar een staafje die je er zo in kan zetten), drie chocoladeschelpjes, een choco-cherry snoepje en twee merci chocolaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |