Aan het begin twijfelde ik echt behoorlijk.. maar uiteindelijk is het toch allemaal goed gekomenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is blij voor rashudo, en wenst hem nog vele soepavonturen toe!
Flink warm maken en dan zout erop, alle olie en vet trekt dan in de zout.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:59 schreef xJapser het volgende:
Ik zit trouwens met een vraagje, ik heb dus een steengrill, maar die is al een tijdje niet gebruikt meer. Die steen is ook redelijk vettig, hoe maak ik die schoon? Heb al een sopje geprobeerd maar dat werkt niet bepaald ....
Ok, handig om te wetenquote:Op zondag 11 december 2005 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
soepje lijkt me lekker. Maar ossestaart voegt op zich weinig toe. Ossestaartsoep betekent: bak de ossestaart heel donkerbruin en maak er dan soep van. Als je de ossestaart niet bakt, is het gewoon een mergpijp....
Nou, er zit IMHO toch een typisch smaakje aan...!quote:Op zondag 11 december 2005 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
soepje lijkt me lekker. Maar ossestaart voegt op zich weinig toe. Ossestaartsoep betekent: bak de ossestaart heel donkerbruin en maak er dan soep van. Als je de ossestaart niet bakt, is het gewoon een mergpijp....
Ik heb 2 redenen waarom ik dat toch maar niet doequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
BTW, m'n kerstchocolade topic is onvindbaar, maar de HEMA heeft leuke chocolade om in de bom te hangen. Ja, daar heb ik m'n zonnetjes gevonden!
Ja, en? Wat is het probleem met bleekwater?quote:Op zondag 11 december 2005 00:16 schreef krakkemieke het volgende:
Pietverdriet, ik doe moeilijk over chlorix, wat mensen in de super kopen.
Tja, alleen is Halamide tegenwoordig niet meer toegestaan afaik.quote:Ik heb leren schoonmaken in de slagerij. Ja, volgens de overheid moet je ontsmettingsmiddelen gebruiken.
En?quote:Da's iets anders als chlorix.
Kwestie van goed spoelenquote:Ik deed het volgens de voorschriften, want ik wil niemand in gevaar brengen.
Je mag bij mij komen schoonmakenquote:Als ik solliciteer bij een schoonmaakbedrijf, wordt ik ongezien aangenomen, want ik weet hoe ik moet schoonmaken.
Desnoods zonder chloor/ chloor produkten.
Gietijzeren pannen spoel je alleen maar uit met heet water. Ga jij eens in een keuken de chef zijn gietijzeren pannen zo behandelen, dan denk ik dat je geslagen wordt.quote:Op zondag 11 december 2005 00:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Flink warm maken en dan zout erop, alle olie en vet trekt dan in de zout.
Op die manier maak je gietijzeren pannen ook schoon.
Dus je wilt na de kerst ook nog van je hond genieten?quote:Op zondag 11 december 2005 15:01 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb 2 redenen waarom ik dat toch maar niet doe
- kinderen
- boxer
Dat zijn toch wel érg zware redenen...!![]()
En behandel je ze dan nog na? Was je ze dan nog een keer extra af ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik gebruik chlorix eigenlijk regelmatig in de keuken, snijplanken, aanrecht enzo maak ik daarmee schoon.
Heb pas nog een broek verpest door te spetteren met dat spulquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, je moet wel oppassen, dat klopt.
Denk dat het een familiegekte is, mijn moeder deed het, en mijn zus doet het ook.
Overginds het ik er weinig kleding mee verpest, itt mijn moe en zus.
afspoelen met heet water.quote:Op zondag 11 december 2005 22:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En behandel je ze dan nog na? Was je ze dan nog een keer extra af ofzo?
[..]
Je moet idd voorzichtig zijnquote:Heb pas nog een broek verpest door te speteren met dat spul![]()
Oke altijd handig om te wetenquote:
Als dat zou kunnen, gráág!quote:Op zondag 11 december 2005 17:11 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dus je wilt na de kerst ook nog van je hond genieten?![]()
Doet me enigszins aan een oude Koot&Bie-sketch denken:quote:Op zondag 11 december 2005 23:28 schreef Euc- het volgende:
Arg praat me ff niet over huisdieren.(...)
Kom ik dus net om 11 uur thuis terug, niemand thuis, alles donker, ijskoud, heeft de kat een stoel ondergepist en her en der gescheten. (...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |